quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kan ik de streams al aan zetten ? Is het relatiegezeik al over ?
Nee zeker
Dat was wel vies ja. Nee is nee, simpel.quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was ernstig. Ene meisje zei nee en Jaap ging gewoon door met betasten van haar borsten.
Ik vind het wel grappig dat Huub toegeeft aan de vijand dat ie jaloers is. Ze dachten dat ze hem daarop konden pakken. Hij geeft zich gewoon bloot. Alleen wel een beetje door zich in de slachtofferrol te wentelen.quote:
Welke uitspraak ?quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nog minimaal 1 week te gaan, afgaande op die uitspraak van Mickey
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.quote:Op zondag 23 december 2007 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.quote:
Huub is het minst gegroeid in de kooi.... blijft hangen in een relatie die vanaf het begin al gedoemd ws te mislukken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Jaap t/m februari niet. Hij verwacht dat de nieuwe miljonair ook dekking zal geven aan Lieke.quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
Mogelijk! Maar wanneer komt die tijd ? Ik zie Huub namelijk niet stoppen met zn ge-ouwehoer !quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Nee denk het niet.... Ik geloof niet dat er ook maar iemand weggestemd mag worden voordat de nieuwe (quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Vandaag nog graag.quote:Op zondag 23 december 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.
bijna goed, hij is 40, zij is 11 > http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=80298&in_page_id=34quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Ongelooflijk zoietsquote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
hier het eindhovens dagblad? oja gimmert he?quote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |