Ik heb het gevoel dat we weer een week of twee terug zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:02 schreef atmosphere2 het volgende:
Meerdere waarschuwingen hadden als overeenkomst dat er vliegtuigen zouden worden gebruikt als wapen . Onderdelen van de veiligheidsdiensten namen de waarschuwingen in ieder geval wel serieus, en waren dus met onderzoek begonnen er waren immers ook al namen genoemd . Aan de top werd alles keer op keer genegeerd. en dat terwijl juist de neo-cons hun mond eerst vol hadden over terreur dreiging en dergelijke zaken .
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we weer een week of twee terug zijn.
Daar werden dit soort beschuldigingen ook al geuit maar je kon niks echt hard maken.
En het wilde toen ook al niet tot jou doordringen dat er wel meer zaken de aandacht van de veiligheidsdiensten vroegen.
Het was niet zo dat de veiligheids diensten alleen maar bezig waren met moslims en vliegtuigen.
dus wel ... ga nu maar kijken en beurshandelingen niet mee tellen (dus vanaf minuut of 18). Of die beurshandelingen onzin is. Onlangs hebben 2 zwitserse eco-professoren met 100% gezegd dat er voorkennis is. Maar dat laat ik in het midden. De insteek van Open Complicity is totaal anders dan de andere online videos en is zeker de moeite waard (afgezien van eerste 18minuten).quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
In de eerste 20 minuten zit zoveel onzin dat de rest van die film dat echt niet goed kan maken.
De smoking gun wil ik zien Lambiekje, waarrrrrrr is de smoking gun???
Daar zijn TEVEEL documenten voor dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:26 schreef wormwood het volgende:
[..]
In dat artikel staat dus dat er aanwijzingen waren voor verschillende soorten aanslagen.
Nog een verwarrende factor erbij dus. Je weet niet waar, wanneer en hoe.
Misschien gingen ze ervan uit dat OBL een aanslag zou plegen op de metro in New York of de Brooklyn bridge ofzo.
Dat ze gewaarschuwd zijn voor plannen van aanslagen van OBL, wil nog niet zeggen dat ze elke OBL aanslag hadden kunnen voorkomen. Lijkt me logisch.
Ja indirect kan dat ook wel... die donutvreters zitten alleen mensen die 3km te hard rijden lastig vallen. Met hun kutbonnenboekje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:28 schreef wormwood het volgende:
Het is beetje zoiets als de politie verwijten dat er een autoongeluk of inbraak plaatsvind.
Achteraf kun je precies zeggen waar, wanneer en hoe het gebeurde. Maar dat er vooraf 100'den auto's hebben rondgereden of dat er meerdere inbrekers rondlopen wordt dan vergeten.
was ik niet eens keer dat een website aankaartte waarbij alles maar dan ook echt alles wat over 911 gaat, onzin en desinfo is. Ook werden sites als OilEmpire en FromTheWilderness aangekaart. Ik weet dondersgoed dat er flauwekul op internet staat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje, niet alles wat op internet staat is waar...
Ja dan is het meteen waar he als je een eigen domein hebt....quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn zo veel smokingguns. Als er al zelfs http://www.911smokingguns.com/ eigen domeinen voor worden aangemaakt
Dat soort uitspraken heb ik jou nou al zo vaak zien zeggen. En nog nooit heb jij ook maar 1 document kunnen tonen waaruit blijkt dat jij gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:07 schreef Lambiekje het volgende:
Daar zijn TEVEEL documenten voor dat dat niet het geval is.
Nee waarom, als Bush op reis gaat dan gaat complete rotzooi mee. Ik had het eerder geloofwaardiger gevonden als hij binnen 10 minuten met heli of AirForceOne was weggevlogen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En aangezien jij niet het hoofd van de Secret Service bent of de procedures van die Secret Service in het geval van een terreuraanval weet is het gewoon speculatie. Als Bush binnen 5 seconden in een helikopter was afgevoerd zat je hier net zo hard te claimen dat hij wist wat er ging gebeuren omdat er anders nooit zo snel een evacuatie kon zijn,
Dus jy veracht de complete inlichtingendiensten wereldwijd van MI5, interpol, ISI, KGB weet ik veel allemaal.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:26 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken heb ik jou nou al zo vaak zien zeggen. En nog nooit heb jij ook maar 1 document kunnen tonen waaruit blijkt dat jij gelijk hebt.
Met de wijsheid van achteraf kun je zoveel dingen voorkomen. Dat wil nog niet zeggen dat iets een complot is.
En dat to 2x toe ? Fooled me twice.. shame on you e.d. gebrabbel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:32 schreef wormwood het volgende:
[..]
Apart he. Dan wil je jezelf als wereldleider laten zien, en dan doe je dat. Ik vind het totaal niet logisch.
Voor mij dus juist een teken dat die vooraf niks van de aanslagen wist.
En dat die dat eerste vliegtuig in het WTC had zien vliegen was ook een verspreking. Waar die dat zij was bij een informele vraag en antwoord avond op een school ofzo.
Net zoals jij nu "zijn" typt ipv "zien" versprak Bush zich ook.
En wie zegt dat dat het motief was? Miischien moest het erop lijken dat de USA compleet verrast was, en dat extra investeringen in het defensie apparaat bitter noodzaak waren.quote:Of laten zien dat die zich geen raad wist met de situatie.
Als die van tevoren wist van de aanslag, dan was die gewoon op het Witte huis gebleven. Dan had die tegen die school wel gezegd dat die afspraak niet door kon gaan vanwege een belangrijke afspraak ofzo. Daar hadden ze vast wel een goede onopvallende smoes voor gevonden. Want het zal niet zo zijn dat ze pas 10 september achter de plannen voor de aanslagen kwamen.
Blijven zitten en dom in de camera kijken past totaal niet bij het motief jezelf als wereldleider laten zien.
Very safequote:"The United States Secret Service immediately secured the President, the Vice President and the Speaker of the House, and they are all safe."
http://www.whatreallyhappened.com/9-11secretservice.html
quote:The danger to the President implied by the official account, in which the attack was a complete surprise, becomes even more obvious when one considers the location of Booker T. Elementary School. As shown by the illustration on the right, the school lies only slightly to the southwest of the final approach path to Sarasota-Bradenton Airport (SRQ). A jetliner targeting the school and its occupants would need to divert from a normal flight path just a few seconds before impact, affording no opportunity for countermeasures.
http://911research.wtc7.net/disinfo/alibis/bush.html
Tja, het ligt er maar aan waar je je prioriteiten legt he..quote:“I remember once the Secret Service thought they had another threat and tried to get the president to leave,” Hughes said. “And he insisted that he wasn’t leaving. I'll never forget, he said: ‘In fact, I’m hungry. I want a hamburger.’
http://www.msnbc.msn.com/id/14684993/page/2/
quote:He said to me, ‘Sir, we have to leave immediately’ and grabbed, put a hand on my belt, another hand on my shoulder and propelled me out the door of my office,” recalls Cheney. “I’m not sure how they do it, but they sort of levitate you down the hallway. You move very fast.”
http://www.cbsnews.com/stories/2002/09/11/60II/main521718.shtml
I'am sorry mr President.. he's busy running the terror drills.quote:We now know that the threat to Air Force One was part of the "Fog of War," a false alarm. But it had a powerful effect at the time. Some wondered, with the president out of sight, was he still running the government? He hadn’t appeared after the attack on Washington.
Mr. Bush says the first hours were frustrating. He watched the horrifying pictures, but the TV signal was breaking up. His calls to Cheney were cutting out. And he says he pounded his desk shouting, “This is inexcusable. Get me the vice president.”
http://www.cbsnews.com/stories/2002/09/11/60II/main521718.shtml
En dan durft hij ook nog te zeggen " i had no one to talk to "quote:So what did the Commander in Chief do with the knowledge that the United States was under attack?
He did nothing.
Bush did not say one word. He did not ask Card any questions. He did not give any orders. He did not know who (or which country) was attacking, whether there would be more attacks, what military plans had been taken, what military actions should be taken—indeed, he knew virtually nothing about what was going on outside the room. He just sat there. Bush later recalled: “There was no time for discussion or anything.”
http://historycommons.org/essay.jsp?article=essayaninterestingday
Of hij nou wel of geen voorkennis had, n commanding chief die zo handelt en er vervolgens ook nog over liegt zou onmiddelijk uit zijn functie ontheven moeten worden.quote:Immediately following the first attack, I implemented our government's emergency response plans.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/09/20010911-16.html
Ho eens even.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jy veracht de complete inlichtingendiensten wereldwijd van MI5, interpol, ISI, KGB weet ik veel allemaal.
Elk van die diensten wist ongeveer wat de plannen waren. Maar nee meneer gelooft dat niet.
Waarom zeg je dan dat er zoveel documenten zijn?quote:Je weet dat wij, jy en ik geen bewijs kunnen overleggen.
Ik denk dat die dat boekje bedoeld wat Bush aan het voorlezen was.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Terecht het volgende:
Tot zover de grote Lambiekje's-visie-op-de-wereld-show![]()
Wat de neuk is geitboekVerlicht ons met uw kennis en almacht, o strijder voor de waarheid!
geitboek is wat bush meelas in dat kleutklasje. Maar dat moet toch wel duidelijk zijn....quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Terecht het volgende:
Tot zover de grote Lambiekje's-visie-op-de-wereld-show![]()
Wat de neuk is geitboekVerlicht ons met uw kennis en almacht, o strijder voor de waarheid!
Tja de spindoctors hebben ook humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat boekje bedoeld wat Bush aan het voorlezen was.
Ging over een geitje ofzoiets.
Dat moet trouwens ook wel een aanwijzing zijn! Geiten en moslims!
Nou zeg wat een logicaquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus wel ... ga nu maar kijken en beurshandelingen niet mee tellen (dus vanaf minuut of 18). Of die beurshandelingen onzin is. Onlangs hebben 2 zwitserse eco-professoren met 100% gezegd dat er voorkennis is. Maar dat laat ik in het midden. De insteek van Open Complicity is totaal anders dan de andere online videos en is zeker de moeite waard (afgezien van eerste 18minuten).
Er zijn zo veel smokingguns. Als er al zelfs http://www.911smokingguns.com/ eigen domeinen voor worden aangemaakt
Maar in mijn ogen is WTC7, Geitboekje zulke wanstaltige "blunders" dat er opzet achter moet zitten. Maar ja jy wil niet echt de rest van Open Complicity kijken. Ook ik was niet onder de indruk van eerste kwartier. Maar daarna werd het zeer interressant.
Als ik zie hoevaak Lambiekje zich verspreekt is 2 keer nog weinig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat to 2x toe ? Fooled me twice.. shame on you e.d. gebrabbel.
Onder andere Atmosphere die met dat PNAC verhaal op de proppen komt.quote:En wie zegt dat dat het motief was?
Ze hadden ook kunnen zeggen dat deze aanslagen nu net voorkomen waren, of in ieder geval deels voorkomen, en dat er veel meer geld nodig zou zijn om het in de toekomst te voorkomen.quote:Miischien moest het erop lijken dat de USA compleet verrast was, en dat extra investeringen in het defensie apparaat bitter noodzaak waren.
Iedereen dacht bij het eerste vliegtuig nog dat het een ongeluk was. De eerste berichten hinten daar wel op.quote:Eigenaardig ook dat de SS, geen enkele info aan de president verstrekt en er later zelfs liegt over hun handelen.
Goh. Dus de secret Service bij hem wist van niks. Dus Cheney zat niet in het complot.quote:Bij Cheney ging dat ff anders:
Hoe zie jy de visie van Open Complicity over dit gebeuren... want in mijn ogen is het redelijk bizar. Dat de SS zo weinig tot niets deed en hem gewoon het boekje lieten lezen. Terwijl hem net kundig is gemaakt dat het land onder attack is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat to 2x toe ? Fooled me twice.. shame on you e.d. gebrabbel.
[..]
En wie zegt dat dat het motief was? Miischien moest het erop lijken dat de USA compleet verrast was, en dat extra investeringen in het defensie apparaat bitter noodzaak waren.
Of dacht hij soms; " alweer n oefening ? "
Eigenaardig ook dat de SS, geen enkele info aan de president verstrekt en er later zelfs liegt over hun handelen.
[..]
Very safe
[..]
[..]
Tja, het ligt er maar aan waar je je prioriteiten legt he..
Bij Cheney ging dat ff anders:
[..]
[..]
I'am sorry mr President.. he's busy running the terror drills.
Neem aan dat Bush alleen 'n mobieltje tot zijn beschikking had in Air Force One?
Conclusie
[..]
En dan durft hij ook nog te zeggen " i had no one to talk to "
![]()
De officiele versie :
[..]
Of hij nou wel of geen voorkennis had, n commanding chief die zo handelt en er vervolgens ook nog over liegt zou onmiddelijk uit zijn functie ontheven moeten worden.
Hetzelfde geld voor de AWOL Rumsfeld.
Ho!!! Tijdens het lezen komt er een SS binnen die fluistert hem iets in het oor. Dat nu het 2e vliegtuig en dus het land onder attack is. Je ziet zijn ogen rollen en blijft vervolgens nog een kwartier met dat boekje. Dus het is wel degelijk een rare bizarre actie om gewoon lekker te blijven zitten of je neus bloed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:02 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als ik zie hoevaak Lambiekje zich verspreekt is 2 keer nog weinig.
Heb je nooit die filmpjes gezien met al dat gestotter en vreemde uitspraken van Bush?
[..]
Onder andere Atmosphere die met dat PNAC verhaal op de proppen komt.
[..]
Ze hadden ook kunnen zeggen dat deze aanslagen nu net voorkomen waren, of in ieder geval deels voorkomen, en dat er veel meer geld nodig zou zijn om het in de toekomst te voorkomen.
Had hetzelfde effect gehad.
Maar ook dat heb ik al eerder uitgelegd. Blijft jammer dat er zoveel herhaald moet worden voor mensen die zo graag in een complot willen geloven.
[..]
Iedereen dacht bij het eerste vliegtuig nog dat het een ongeluk was. De eerste berichten hinten daar wel op.
En dan nog, Bush zat in Florida. Waarom moesten ze ervan uitgaan dat die na dat eerste vliegtuig gevaar liep?
Het is niet zo dat Bush bij elk ongeluk in een veilige bunker wordt getrokken door de Secret Service.
Ik denk ook niet dat ze op dat moment elke landingsbaan als een potentieel doelwit zagen.
[..]
Juist wel dusquote:Goh. Dus de secret Service bij hem wist van niks. Dus Cheney zat niet in het complot.
Je maakt het wel weer verwarrend zo.
Ik denk eerder dat jy in dromenland bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:05 schreef Bommenlegger het volgende:
Weer de broodnodige portie onzin van Lambiekje gelezen.
Waarom moeten de debunkers met bewijzen aankomen?
Kom jij maar eens met harde bewijzen aan dat jij het bij het goede eind hebt, en overtuig de debunkers.
Ownee....mag niet he volgens jou, vragen om hard bewijs...
Droom fijn verder Lambiekje en leef in je eigen wereld.
Daar ben je gelukkig..
Wat ik zo uitermate interessant vind. Hoe in vredesnaam konden CNN, CBS zo perfect beeld hebben, van de torens zo netjes op afstand en vervolgens een camerastand van de crash waar hollywood jaloers op kan zijn. Of CBS/CNN wisten waar de vliegtuig zou crashen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef wormwood het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7dc_1195532978
Eerste 5 minuten CNN.
Ze weten nog niks zeker wat er gebeurd is. Eerst hebben ze het over "iets verwoestend" en pas later "misschien een vliegtuig".
Een aanslag wordt helemaal niet genoemd als mogelijkheid.
Zoals ik al zei eerder in dit topic.....selectief reageren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jy in dromenland bent.
Feitelijk was het nog geen 10 minuten tussen bekend maken 2e vliegtuig en weggaan, maar oke. Het is inderdaad bizar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho!!! Tijdens het lezen komt er een SS binnen die fluistert hem iets in het oor. Dat nu het 2e vliegtuig en dus het land onder attack is. Je ziet zijn ogen rollen en blijft vervolgens nog een kwartier met dat boekje. Dus het is wel degelijk een rare bizarre actie om gewoon lekker te blijven zitten of je neus bloed.
Er zijn daar dagelijks nieuwshelicopters in de lucht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik zo uitermate interessant vind. Hoe in vredesnaam konden CNN, CBS zo perfect beeld hebben, van de torens zo netjes op afstand en vervolgens een camerastand van de crash waar hollywood jaloers op kan zijn. Of CBS/CNN wisten waar de vliegtuig zou crashen.
Septemberclues, overlay, Dus ja. CNN,CBS was al bezig met het gebeuren voordat het spectakel begonquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:19 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Er zijn daar dagelijks nieuwshelicopters in de lucht.
En dat je dat je dat als bewijs ziet...sja...
New York hangt vol met camera's van zenders. Er zijn gebouwen in New York waarbij ook de NOS ruimte heeft om een verslaggever neer te zetten die dan op New York uitkijkt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik zo uitermate interessant vind. Hoe in vredesnaam konden CNN, CBS zo perfect beeld hebben, van de torens zo netjes op afstand en vervolgens een camerastand van de crash waar hollywood jaloers op kan zijn. Of CBS/CNN wisten waar de vliegtuig zou crashen.
Jij als Amerika kenner moet weten dat omroepen standaard nieuwshelicopters in de lucht hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Septemberclues, overlay, Dus ja. CNN,CBS was al bezig met het gebeuren voordat het spectakel begon
Er zijn zoveel getuigen die wel dat vliegtuig hebben gezien, maar die zijn natuurlijk onbetrouwbaar....quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah je wil UFOs en hologrammen.
Als Copperfield met trucage al het Vrijheidsbeeld kon wegtoveren. Dan kan het leger ook vast wel een vliegtuig-in-gebouw simulerenAangezien minstens een van de WTC vliegtuigen NIET heeft gevlogen op 11 sept volgens het BTS systeem.
Ik betwijfel dat. Binnen 5 minuten was er al zo perfecte beeldvoering. Dat kan nooit als het als verrassing komt. Je kan toch niet zomaar in iemands penthouse gaan filmen voor de komende 2 dagen. Dat is gepland. 1 crash gebeurd. Niet iedereen heeft dat gezien .. er wordt wat gebeld. dan moet je dus denken he WTC is geraakt. Wat is het mooiste positie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
New York hangt vol met camera's van zenders. Er zijn gebouwen in New York waarbij ook de NOS ruimte heeft om een verslaggever neer te zetten die dan op New York uitkijkt.
Als CBS en CNN wisten waar de vliegtuigen zouden crashen, waarom is er dan geen beeld van hun van het eerste vliegtuig? Ze hebben beelden van een paar minuten na de eerste crash. Tijd genoeg om snel een camera te pakken en bovenop een gebouw te gaan staan.
De droom van elke nieuwszender..quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen beeld van eerste vliegtuig. Dat is zo te voor de hand liggend zijn voor ons debunkes/complotters.
Daarvoor is de hologram techniek al lang een breedbeschikbaar voor. Als je als consument al 3d hologrammen rotzooi kan kopen. Dan kan het leger toch echt wel een vliegtuig projecteren. Een missile vanaf Woolworth is door menigeen ooggetuigen gezien. Maar daar wordt niets meegedaan. Nee het waren vliegtuigen. Waar minstens 1 van de 2 niet heeft gevlogen op de dag zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef wormwood het volgende:
[..]
Er zijn zoveel getuigen die wel dat vliegtuig hebben gezien, maar die zijn natuurlijk onbetrouwbaar....
Copperfield is een illusionist die werkt met spiegels, bepaalde kijkrichtingen etc. 9/11 was een 360 graden gebeurtenis waarbij mensen van alle kanten konden zien wat er gebeurde. Het licht werd ook niet uitgedaan en er werd ook geen groot doek rond het WTC gehangen zoals Copperfield bij zijn verdwijnrucs gebruikt.
Handel daar dan ook naar. En schrijf ajb wat duidelijker zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
was ik niet eens keer dat een website aankaartte waarbij alles maar dan ook echt alles wat over 911 gaat, onzin en desinfo is. Ook werden sites als OilEmpire en FromTheWilderness aangekaart. Ik weet dondersgoed dat er flauwekul op internet staat.
Dan krijg je idd sites zoals zapruderquote:En als je mijn postings over van alles en nog wat hebt gelezen weet je dat ik internet al sinds 1999 niet meer hetzelfde vind. Aangezien vanaf ongeveer dat moment overheid met het internet ging bemoeien. Ik ben van mening dat internet in een teloorgang zit sinds dat Napster gekilled is. Vanaf dat moment is iedere fietsbel met internet in raking gekomen.
"een ander licht" is niet per definitie de waarheidquote:Overheid, wetenschap en kranten zijn grotere pathologische leugenaars. Internet is juist een openbaring om zaken eens van een ander licht te bekijken. Uiteraard moet je wel kijken waar je je info vandaan haalt. Overheidsites zijn per defenitie sites die je vermijdt, maar moet je natuurlijk wel "linken" aan alternatieve invalshoeken.
Ik leg je net uit dat er in New York speciale plaatsen op kantoorgebouwen zijn waar verslaggever hun verhaal kunnen doen over New York en Amerika.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Binnen 5 minuten was er al zo perfecte beeldvoering. Dat kan nooit als het als verrassing komt. Je kan toch niet zomaar in iemands penthouse gaan filmen voor de komende 2 dagen.
Er waren heel wat mooiere posities dan die positie die CNN had. Die stonden er nog ver vandaan.quote:1 crash gebeurd. Niet iedereen heeft dat gezien .. er wordt wat gebeld. dan moet je dus denken he WTC is geraakt. Wat is het mooiste positie.
Maar jij hebt er duidelijk ook geen verstand van hoe het werkt daar.quote:Er heen rijden of een team dat toevallig bij een hooggebouw staat. Voordat je boven bent en je rotzooi heb uitgestald. ben je ver over de 5 minuten heen. het was mij wat te smooth de beeldvorming in de eerste 5 minuten.
Je roept weer zomaar wat. CNN en CBS hadden geen kantoren in de WTC torens.quote:CNN of CBS had op de topvloeren van WTC mensen, Dus waarom geen beelden van die torens zelf....
De 3D techniek die een consument kan kopen zit in een klein doosje. Beperkt in een vast raamwerk. Er is geen enkel 3D hologram dat geprojecteerd kan worden waardoor een raket geloofwaardig veranderd in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarvoor is de hologram techniek al lang een breedbeschikbaar voor. Als je als consument al 3d hologrammen rotzooi kan kopen. Dan kan het leger toch echt wel een vliegtuig projecteren. Een missile vanaf Woolworth is door menigeen ooggetuigen gezien. Maar daar wordt niets meegedaan. Nee het waren vliegtuigen. Waar minstens 1 van de 2 niet heeft gevlogen op de dag zelf.
Of het kantoor van CNN staat gewoon in Manhattan en van daaruit heb je vrij zicht over lower Manhattan. Een camera neerzetten gericht op lower Manhattan en je hebt dit beeld...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je 's heel goed de timeline moet bekijken. Je " antwoorden " zit weer vol fouten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:02 schreef wormwood het volgende:
Je maakt het wel weer verwarrend zo.
Het blijft jammer dat jij dergelijke fouten en wereldvreemdheden nooit kunt onderbouwen met voorbeelden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk dat je 's heel goed de timeline moet bekijken. Je " antwoorden " zit weer vol fouten.
Bij je andere meningen (meer zijn het niet) kan ik mee alleen maar verbazen over de wereldvreemdheid die ervanaf straalt.
Ja dat is ook een rare. Terwijl er iets honderen camera's op het inslagpunt gericht waren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef wormwood het volgende:
En als ze zo graag beelden van de WTC aanslagen wilden, waarom zijn er dan geen goede beelden van de Pentagon aanslag?
Waarom brengen ze daar dan alleen maar 3 frames van naar buiten?
Over het Pentagon wordt geklaagd dat er niks te zien is van de aanslag. Maar van het WTC zijn de beelden weer te goed. Zo blijft iemand als Lambiekje wel bezig.
En ook dat is weer complete bullshit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een rare. Terwijl er iets honderen camera's op het inslagpunt gericht waren.
Tuurlijk joh.quote:Die 5 frames die was ook nog met een verkeerde datum. Het is zo gefabriceerd materiaal.
Maar waarom is de wereld die ons verteld wordt door CNN/Volkskrant of wat dan ook wel "waar". Resonancer heeft zo straks de moeite genomen om mijn punten waar ik over val mbt geit-boek-lees-sessie. Wat gewoon uit betrouwbare reguliere media komt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat jij dergelijke fouten en wereldvreemdheden nooit kunt onderbouwen met voorbeelden.
De volgende keer dat je wat fouten ziet in mijn post, geef dan aan wat fout is. Het is zo makkelijk om te zeggen dat iemand fout zit maar niet aangeven wat precies fout is.
Ik weet niet of dat allemaal wel waar is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom is de wereld die ons verteld wordt door CNN/Volkskrant of wat dan ook wel "waar".
Geen idee. Nooit gehoord van die man/vrouw.quote:Wat weet een gemiddeld persoon van Codex Allimentarius. ?
Er zullen vast wel eens wat foute mediaberichten doorheen sijpelen. Maar ik denk niet dat er over 9/11 door de grote media gelogen wordt.quote:We worden zo intens bedonderd en besodemieterd door de autoriteiten.
Dat heb ik al ettelijke keren gedaan. (mompel nu iets over de wargames die volgens jou nog niet eens begonnen waren) Ik vind het teveel werk en zinloos om die opm op te gaan zoeken, vervolgens word die post toch weer genegeerd of selectief beantwoord mbv onjuiste argumenten die ik dan weer moet weerleggen..etc..quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat jij dergelijke fouten en wereldvreemdheden nooit kunt onderbouwen met voorbeelden.
De volgende keer dat je wat fouten ziet in mijn post, geef dan aan wat fout is. Het is zo makkelijk om te zeggen dat iemand fout zit maar niet aangeven wat precies fout is.
Misschien kun je zelf n topic openen en dan alle mensen die de officiele versie afwijzen vriendelijk verzoeken niet te reageren.. N TT heb ik zo gauw ff niet... uhmquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef Bommenlegger het volgende:
Wederom blijf ons Orakel stil.
Enne Resonancer...het word een beetje eentonig allemal, allerlei comments op iets wat je niet kan onderbouwen.
Ik las dit topic altijd met plezier...tot jullie er mee gingen bemoeiem....
Zo jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |