Alle nummers 1 uit de poulefase zijn nog over. Blijkbaar waren ze terecht nummer 1. Hieronder, als ik iets 'negatiefs' zeg, dan is dat relatief bedoelt. Er zijn nu enkel nog topteams over met topspelers.
DANIXL vs Fides
Team van Fides zit gewoonweg beter in elkaar. Het middenveld, alhoewel het geweldige voetballers zijn, van DanilXL is voor deze wedstrijd gewoon te aanvallend ingesteld met Zico, Francescoli en Walter. Dunga kan dat in zijn eentje niet verbloemen. De balans in Fides zijn elftal zit beter in elkaar en zal daardoor deze wedstrijd nipt winnen.
BliksemSchigt vs Tong80
Blind, Popescu en Wright doen in mijn ogen de das om voor Bliksemschigt tegen Tong. Daarnaast ben ik gewoon een grote fan van Laudrup, Puskas en Keegan.
Steven184vs Colplay
In mijn ogen een mooie wedstrijd. Benieuwd wat de uitslag zal worden.
egoTRON vs Tarado
En alweer twee schitterende teams. Scirea, Passarella, Platini, Jairzinho, Rivelino, Rummenigge, Socrates, Rijkaard, Bergomi, Beckenbauer en Hellstrom staan hier op het veld. Dat moet wel vuurwerk opleveren. In beide elftallen is de balans goed in orde, duidelijk over de teams nagedacht. Mijn voorkeur gaat uit naar Tarado. Beckenbauer, Hellstrom, Bergomi, Socrates en Rummenigge zullen het verschil maken. Maar het spijt me dat 1 van deze teams eruit zal moeten na deze ronde.
Wind extinguishes a candle and energizes fire