Bijenkorf bijvoorbeeld ja. De helft is daar niet in de uitverkoop hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 17:06 schreef jslavenburg het volgende:
Dat jij dan ook bij die zaken komt
Altijd. Aangezien tijdens de uitverkoop 9 van de 10 keer mijn maat er niet meer is.quote:Op zondag 23 december 2007 17:07 schreef poepeneesje het volgende:
Heeft iemand een product voor je neus weggekaapt dat in de aanbieding was ofzo.
-xxx-
Zelf net zo hard meedoen en dan klagen over de anderenquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd. Aangezien tijdens de uitverkoop 9 van de 10 keer mijn maat er niet meer is.
Nee, voor mij heeft het geen nut om te kijken/zoeken/meedoen aan deze loop.quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zelf net zo hard meedoen en dan klagen over de anderen
Pessimist!quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, voor mij heeft het geen nut om te kijken/zoeken/meedoen aan deze loop.
A man will pay 125 euro for a 100 euro item that he needs.quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben dol op uitverkoop. Maar ik hou absoluut niet van winkelen en al helemaaaaaal niet als het druk is. Maar ik hou wel van korting. Ik ben dol op korting.
Waarbij de opmerking gemaakt moet worden dat nieuwe produkten vaak overpriced zijn. Dus zo gek vind ik het nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 december 2007 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die iets in de uitverkoop kopen zijn gewoon paupers. Allemaal graaien in die zooi omdat ze het niet een half jaar eerder voor de normale prijs kunnen kopen.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef RemcoDelft het volgende:
"Het moeilijkste ter wereld is een vrouw wijsmaken dat ook koopjes geld kosten"
Bij ons is het andersom.quote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef Croga het volgende:
[..]
A man will pay 125 euro for a 100 euro item that he needs.
A woman will pay 80 euro for a 100 euro item she doesn't need.
Wijsheid van de dag.quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef RemcoDelft het volgende:
"Het moeilijkste ter wereld is een vrouw wijsmaken dat ook koopjes geld kosten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |