Dat was Dr. van Raadt van De VanRaathkliniek.quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja klopt ja! die kwam naar de kooi met zn speeltjes.
maar wie heeft nadia dan die drie navels gegeven?
Verdomd, je hebt gelijkquote:
Ik ga je wel missen hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon, tot in het nieuwe jaar dan maar.
Weigeren om mee te spelen met het spel waar ze zo haar best voor heeft gedaan om mee te mogen spelenquote:Op zondag 23 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Lieke is serieus boos op Jaap? Dat zal dan wel een keer tijd worden. Wat doet ze daar eigenlijk als iedereen televisie over haar rug wil maken?
Die heeft niets of niemand om de kerst mee door te brengenquote:Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
Mooi, t meisje moet weg.
Nu Selene nog.
Het Leger des Heils heeft nog plek zat hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft niets of niemand om de kerst mee door te brengen
Selene heeft altijd mij nog hurrrrr!quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, haar vriendinnen zijn na haar verjaardag ook geen vriendinnen meer, met hun onpersoonlijke badcadeautjes.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, tot aan met haar benen wijd.quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weigeren om mee te spelen met het spel waar ze zo haar best voor heeft gedaan om mee te mogen spelen
Heb jij ook een scooter ?quote:Op zondag 23 december 2007 16:35 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Selene heeft altijd mij nog hurrrrr!
Haar familie zit toch in Spanje ? Kerstfeest is daar veel gezelliger ! Heel veel eten, elke dag Champagne en turron en overal kerststalletjes !quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft geen contact met haar familie...quote:Op zondag 23 december 2007 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar familie zit toch in Spanje ? Kerstfeest is daar veel gezelliger ! Heel veel eten, elke dag Champagne en turron en overal kerststalletjes !
Aaaaah, wat liefquote:
*zucht*quote:
Hoe dan? mag vast niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef remlof het volgende:
FdW mag over een week eens mailen. Misschien dat ie dan weet normaal te communiceren.
Dat levensverhaal van haar neem ik ook met een korrel zout. Iedereen is verkeerd of egocentrisch in haar ogen, ze heeft kritiek op alles en iedereen. Het lijkt me eerder dat de familie haar uitgescheten heeft en ik kan me daar best een voorstelling van maken.quote:Op zondag 23 december 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft geen contact met haar familie...
Waarom voelt Jaap zich genaaid door "achter"?quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef noekje het volgende:
Jaap: Ik zit te bedenken wat ik tegen Lieke zal zeggen.
Huub: de waarheid
Jaap: Ja maar dan ben ik weer genaaid terwijl ik fucking hard heb gewerkt vannacht.
Omdat hij het waarschijnlijk moest doen van achter. Nu is Lieke boos op hem en dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom voelt Jaap zich genaaid door "achter"?
Hij wist toch dat het een opzetje was? Hij gooide er zoveel toespraken tegen aan....
Iemand?
Tsja.. het verschil is dan alleen dat Lieke het doet waar Huub niet bij is, en Huub het juist doet waar Lieke bij is, je kunt je dan toch afvragen of het kwetsen zelf dan niet juist het doel is.....quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Marrije het volgende:
Huub: het is gewoon kut nu met lieke, de spelletjes die we spelen, ik iemand meenemen, zij iemand zoenen, dat doe je omdat je het leuk vindt maar ergens ook omdat je weet dat je de ander ermee kwetst.
Ja, heb je de fotootjes al gezien? Hij heeft zelf ook staan "spitten"quote:
Dat bewijst toch alleen maar de integriteit van Huubquote:Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. het verschil is dan alleen dat Lieke het doet waar Huub niet bij is, en Huub het juist doet waar Lieke bij is, je kunt je dan toch afvragen of het kwetsen zelf dan niet juist het doel is.....
Ach so.quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Omdat het een geweldig leuk beest lijkt
het idee met het bellen als lieke iemand kuste kwam van jaap en huub, gewoon als geintje, niet serieus. toen huub weg was heeft de febo aan jaap verteld het echt te gaan uitvoeren. nu moest jaap dus lieke gaan verlinken aan huub, jaap wilde dat niet, maar ja, febo. nu voelt jaap zich genaaid omdat lieke kwaad op hem is om iets wat hij niet wilde doen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom voelt Jaap zich genaaid door "achter"?
Hij wist toch dat het een opzetje was? Hij gooide er zoveel toespraken tegen aan....
Iemand?
En zo Jaap's keuze dus de kant van Huub op trok ipv dat Jaap dat zelf mag bepalen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het idee met het bellen als lieke iemand kuste kwam van jaap en huub, gewoon als geintje, niet serieus. toen huub weg was heeft de febo aan jaap verteld het echt te gaan uitvoeren. nu moest jaap dus lieke gaan verlinken aan huub, jaap wilde dat niet, maar ja, febo. nu voelt jaap zich genaaid omdat lieke kwaad op hem is om iets wat hij niet wilde doen.
precies! en zo komt lieke helemaal alleen te staan. als lieke slim is maakt ze nu geen ruzie met jaap, want dan is het echt exit.quote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef Py het volgende:
[..]
En zo Jaap's keuze dus de kant van Huub op trok ipv dat Jaap dat zelf mag bepalen.
Jaap was zelf degene die alles opbrachtquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef Py het volgende:
[..]
En zo Jaap's keuze dus de kant van Huub op trok ipv dat Jaap dat zelf mag bepalen.
Misschien wil ze dat ook wel, met behoud van borg.quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies! en zo komt lieke helemaal alleen te staan. als lieke slim is maakt ze nu geen ruzie met jaap, want dan is het echt exit.
Dat is wel wat Palma zei.quote:Op zondag 23 december 2007 17:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat ook wel, met behoud van borg.
Ik denk dat het idee en de positie van de gastspelers haar totaal niet aanstaat en ze staat er toch, als het erop aankomt, alleen voor. Doelen als het halen van een vliegbrevet zitten er toch niet meer in, en als ze echt verliefd was op Huub dan hoeft ze daarvoor ook niet meer te blijven. Dus wat heeft ze er nog te zoeken? Ze wacht alleen nog ff zodat ze dr borg terug krijgt.quote:
Ik probeer alleen te bedenken waarom Jaap pissig op achter zou zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 17:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap was zelf degene die alles opbracht
1. meenenemen van een groupie
2. dat hij Huub zou bellen als er wat zou gebeuren
Huub is daarin meegegaan.... en ze hebben deze scene, die besproken is in de MB nog over gedaan op kantoor.
Huub vroeg nog aan Lieke gaan we spelletjes met elkaar spelen, want als jij het kan, kan ik het ook en nog veel harder... op zijn gebruikelijke ego-manier.
Mooi voor tv, toch........
Je kunt ook kiezen voor Zeur die nu geconfronteerd wordt door Brian.quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing! Zet ik ze iig niet aan.
het hele gebeuren was 1 grote set-up.quote:Op zondag 23 december 2007 17:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap was zelf degene die alles opbracht
1. meenenemen van een groupie
2. dat hij Huub zou bellen als er wat zou gebeuren
Huub is daarin meegegaan.... en ze hebben deze scene, die besproken is in de MB nog over gedaan op kantoor.
Huub vroeg nog aan Lieke gaan we spelletjes met elkaar spelen, want als jij het kan, kan ik het ook en nog veel harder... op zijn gebruikelijke ego-manier.
Mooi voor tv, toch........
Duurt wel lang he, voordat de ban geactiveerd wordt?quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor Zeur die nu geconfronteerd wordt door Brian.
lees dan:quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef Py het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te bedenken waarom Jaap pissig op achter zou zijn.
En Huub kan doen alsof iedereen nu spelletjes begint te spelen en dat hij daar van baalt om zo het spelletjes spelen IN DIT GEVAL zwart te maken. Maar vergeet dan zijn eigen bijdrage maar weer eens voor het gemak.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het idee met het bellen als lieke iemand kuste kwam van jaap en huub, gewoon als geintje, niet serieus. toen huub weg was heeft de febo aan jaap verteld het echt te gaan uitvoeren. nu moest jaap dus lieke gaan verlinken aan huub, jaap wilde dat niet, maar ja, febo. nu voelt jaap zich genaaid omdat lieke kwaad op hem is om iets wat hij niet wilde doen.
Waarover vraagt Brian Selene vragen?quote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Zeur laat Brian niet uitpraten, linke soep.
Zeur weet dus niet wat er gebeurd is omdat ze:
a: dronken was.
b: omdat ze al 2 uur diep in slaap was.
Ze moesten de ster volgen en die wees naar het bushokje alwaar geen bus meer reed. Toen moesten ze hun ouders bellen en die kwamen de dames per ezel ophalen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarover vraagt Brian Selene vragen?
Edit: ik weet het al: het uit de herberg zetten van de danseressen, natuurlijk.
Die danseressen??quote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Selene vindt het heel erg wat er gebeurd is.
Brian: de dames zijn terug de kou in gegaan en nu moeten ze kijken of hun ouders ze kunnen komen halen.
Och, Brian de barmhartige.
Weet Brian al dat Selene haar tong vreugdevol in Amanda haar mond heeft geduwd? Nadia mocht dat immers niet meer.
Brian haalt zijn info van de Post-It briefjes die geplakt zitten op de PC's van de FEBO, dat weet hij dus echt wel maar het ideale koppel wordt weet uit de wind gehouden.quote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Weet Brian al dat Selene haar tong vreugdevol in Amanda haar mond heeft geduwd? Nadia mocht dat immers niet meer.
huub speelt spelletjes? wat een lul zeg! ze wonen in een spel!quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef schatje het volgende:
Ja Huub, je bent zelf begonnen met spelletjes te spelen. Nu moet je ook incasseren.
En ondertussen werd Pamela onbevlekt ontvangen?quote:Op zondag 23 december 2007 17:23 schreef noekje het volgende:
Ze moesten de ster volgen en die wees naar het bushokje alwaar geen bus meer reed. Toen moesten ze hun ouders bellen en die kwamen de dames per ezel ophalen.
ja hij moest naar huub bellen om lieke te verlinken (vertellen dat ze een gast kuste). nu is lieke boos op jaap omdat hij dus huub heeft gebeld, en daarmee dus voor huub heeft gekozen ipv voor haar...quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Py het volgende:
[..]
Dus Jaap voelt zich genaaid door achter omdat hij iets moest doen waar Lieke nu kwaad om is?
Precies, uitdelen maar ook incasseren.quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub speelt spelletjes? wat een lul zeg! ze wonen in een spel!
Dus eigenlijk heet ze Palmaria?quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen werd Pamela onbevlekt ontvangen?
I love a good X- mas story.quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen werd Pamela onbevlekt ontvangen?
Juist. Maar hij is nu degene die anderen verwijt dat ze spelletjes spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub speelt spelletjes? wat een lul zeg! ze wonen in een spel!
Oliebollen, oliebollen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef Py het volgende:
Huub snapt niet dat Lieke niet gek van jaloezie is als hij andere wijven de kooi in sleurt en naast hem neerlegt. Want hij is toch fantastisch en woest aantrekkelijk![]()
Hoe kan dit nou???¿¿¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |