Daarom zeg ik ook: jongens van het 2e en de A1. Combinatie van de beste talenten. Snap je me?quote:Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het 2de staat niet eens eerste in hun eigen competitie.
Je snapt natuurlijk wel dat we dan echt niet hoger eindigen he?quote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: jongens van het 2e en de A1. Combinatie van de beste talenten. Snap je me?
quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ajax behoeft helemaal geen versterking in de winter.
Heeft helegaar geen zin.
In Zeist zijn de zwartjakken geinstrueerd om niet voor Huntelaar te fluiten.
Alles mag, zoals gisteren weer te zien was.
Minstens vier keer kwam een voorzet aan op maat (heel bijzonder!); een keer kopte KJH naast.
Een keer werd hij op het moment van inKoppen keihard in de rug gelopen. Nijhuis zag niks.
Tenminste een keer werd hij weggetrokken aan zijn shirt, wat iedereen kon zien, behalve Nijhuis zogenaamd.
En het meest schofterigge geval, om geen pingel te geven was wel bij een voorzet, waarbij drie man aan Huntelaar gingen hangen, wat iedereen kon zien, echter niet juffrouw Nijhuis.
Dit alles werd NIET vertoond door de corrupte honden van RTL, waar de twee kaalkoppen er lustig op los babbelden, maar hun werk weer niet deden, of staan ze soms ook onder contract van circus Jaap Uilenberg.
Kortom, je kunt je versterken wat je wilt (hoewel noodzakelijk) maar Zeist zorgt wel, dat PSV weer kampioen wordt.
Voorts maar niet meer spelen om half een, want dan is Urby nog niet wakker.
En Colin opstellen is vragen om tegendoelpunten.
Met Vermaelen, Van der Wiel en vooral onze pitbull
Edje krijgen in elk geval minder tegendoelpunten.
Kennedy, Suarez en Rommedahl mogen ophoepelen.
Jammer dat hij alleen de penalty veroorzaaktequote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
laat m nu maar komen, hij speelt goed bij Everton.
Goh..quote:Colin
Zoals wel vaker in zijn korte loopbaan bij Ajax ging Jurgen Colin als eerste in de fout. De vervanger van de zieke George Ogararu verloor al na 30 seconden een duel van de veel fellere Kees Luijckx.
Mitchell Piqué profiteerde dankbaar van het slippertje van Colin en zette zijn oude club binnen de minuut op achterstand: 0-1.
zn contract loopt af toch einde vh seizoen?quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goh..
[ afbeelding ]Martin.. er bestaat nog zo iets als een vrije transfer..
Emanuelson ging net zo hard in de fout. Maar daar hoor je dan niks van.quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goh..
[ afbeelding ]Martin.. er bestaat nog zo iets als een vrije transfer..
blijf nou tochquote:Maduro: ‘Niet bezig met andere clubs’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 24 december om 09:12
Alhoewel Hedwiges Maduro nog geen beslissing heeft genomen over zijn toekomst, weigert hij in te gaan op de mogelijke interesse uit de Premier League. Het Algemeen Dagblad meldde vorige week nog dat de Engelse interesse de reden was om niet in te gaan op het contractvoorstel van Ajax. Klik hier! “Dat is niet waar”, ontkende de 22-jarige middenvelder zondag na afloop van het duel met Excelsior (2-1 verlies). "Ik kijk altijd eerst naar Ajax, ik kijk niet naar andere clubs. Als de situatie gewoon goed loopt met Ajax, dan wil ik wel bij Ajax blijven. Maar dat kan ik nu nog niet beslissen. Dat kan ik pas later in het seizoen beslissen."
“Omdat ik goed wil nadenken en in principe kan ik nu geen goede beslissing nemen”, vervolgde de Oranje-international. "Vóór de winterstop doe ik dat dan ook niet. "Er zijn in het verleden een paar dingen gebeurd. Ajax heeft openlijk aan me getwijfeld. Dat was een paar maanden geleden nog, dat moet ik ook niet vergeten. Ik heb het recht om rustig te wachten en een goede beslissing te nemen.”
Martin van Geel, technisch directeur bij de Amsterdammers, reageerde vorige week teleurgesteld op zijn beslissing. “Ajax wordt gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten. We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen.”
quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Heeft helegaar geen zin.
Minstens vier keer kwam een voorzet aan op maat (heel bijzonder!); een keer kopte KJH naast.
Een keer werd hij op het moment van inKoppen keihard in de rug gelopen. Nijhuis zag niks.
Tenminste een keer werd hij weggetrokken aan zijn shirt, wat iedereen kon zien, behalve Nijhuis zogenaamd.
En het meest schofterigge geval, om geen pingel te geven was wel bij een voorzet, waarbij drie man aan Huntelaar gingen hangen, wat iedereen kon zien, echter niet juffrouw Nijhuis.
Dit alles werd NIET vertoond door de corrupte honden van RTL, waar de twee kaalkoppen er lustig op los babbelden, maar hun werk weer niet deden, of staan ze soms ook onder contract van circus Jaap Uilenberg.
Kortom, je kunt je versterken wat je wilt (hoewel noodzakelijk) maar Zeist zorgt wel, dat PSV weer kampioen wordt.
Laat ze maar dokken voor een speler wiens toegevoegde waarde 0 is geweest de laatste jaren.quote:24/12/2007 - 'Mitea heeft voorkeur voor Dinamo'
(Gepost door HT)
BRON: Ajax Netwerk
Dat Nicolae Mitea Ajax in de winterstop zal verlaten, is bijna zeker. De Roemeense linksbuiten is momenteel op proef bij zijn oude club Dinamo Boekarest. Het plan is dat hij volgende week ook nog bij Steaua gaat testen. Mitea heeft echter laten doorschemeren het liefst bij zijn oude ploeg aan de slag te gaan. Steaua hoopt hem met een flinke zak geld alsnog over te halen. Overigens is ook het Russische Lokomotiv Moskou geïnteresseerd in Mitea, maar die club lijkt bij voorbaat al kansloos.
sterf.quote:24/12/2007 - AS: Koeman denkt nu aan Stekelenburg
(Gepost door RvN)
BRON: AS
Volgens de Spaanse krant AS denkt Valencia coach Ronald Koeman nu aan Maarten Stekelenburg om zijn problemen in het doel van Valencia op te lossen. Eerder probeerde hij Gomes weg te halen bij PSV, maar die verlengde onlangs zijn contract. Stekelenburg zou nu zijn eerste keus zijn, al is er volgens AS nog geen contact geweest.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:57 schreef SCH het volgende:
Mooie oplossing om van Stekelenburg af te komen toch. Overschatte keeper.
Enkeltje psv-topic voor jou, kom op zeg.. Je lijkt die huilie uit je avatar wel.quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Heeft helegaar geen zin.
Jezus Martin waar was je in godsnaam mee bezig??quote:'Ajax tastte diep in de buidel voor Lindenbergh' 24 december 2007
Bij de transfer van Olaf Lindenbergh naar Ajax heeft zijn zaakwaarnemer een transfervergoeding van liefst 355.000 euro van de Amsterdammers ontvangen. Dat vertelt Rob Cohen maandag op tv-zender Het Gesprek in het programma FC Het Gesprek. Volgens Cohen heeft de transfer van Lindenbergh, die door Ajax in de zomer van 2005 werd overgenomen van AZ, de club enorm veel geld gekost.
Olaf Lindenbergh als speler van Ajax De overgang van de Purmerender, tegenwoordig uitkomend voor Sparta Rotterdam, was om meerdere redenen saillant. Martin van Geel, die een maand later de overstap zou maken naar Ajax, was als technisch directeur van AZ bij de deal betrokken. Ook Van Geel benadrukte de afgelopen maanden meerdere malen dat Ajax diep in de buidel heeft getast voor Lindenbergh.
In totaal zou er met de transfer destijds zo'n vier miljoen euro zijn gemoeid. Lindenbergh slaagde er niet in te imponeren bij Ajax en vertrok afgelopen zomer met stille trom én transfervrij naar Het Kasteel.
Hetzelfde als waar hij nu voor Ajax mee bezig is: veel geld overhouden aan spelers.quote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef toma het volgende:
[..]
Jezus Martin waar was je in godsnaam mee bezig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |