Dat was het al na NAC-thuis. Thuiswedstrijden tegen niet topclubs mag je niet verliezen, wil je kampioen worden.quote:
Eigen schuld. Ieder ander had een penalty gehad.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
Het moderne voetbal, ga eens heel hard dood alsjeblieft?quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dezelfde discussie gaat hier weer losbarsten zoals die al hele tijden hier elke week losbarst natuurlijk over het feit dat Ajax slecht presteerd, Wij Ajax willen zien als een topper in nederland en daarbuiten, de miljoenen die moeten worden geinvesteerd en dat het bestuur moet opstappen.
Bij mij is de ijdele hoop denk ik toch wel echt weg, miljoenen investeren in spelers is lang niet zo lucratief als miljoenen investeren in reclame, china en weet ik veel wat nog meer. Ajax is een bedrijf met een team voetballers als bijkomstigheid...
Neee, we kunnen nog 4e worden en via de play-offs voorronde CL halenquote:
Zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef notunreal het volgende:
Klote kut ajax dat echt helemaal niks kan.. Niet eens winnen van de nr 18.. Zal met niks verbazen als we uit de beker getrapt worden door NAC..
100% schwable ja....quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
70+% balbezit oleee.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Houd je vast. 15 hoekschoppen gehad.
Ga weg man, dit was gewoon een penalty. Het is te wijten aan de scheids en aan de gejank van Suarez elke keer dat hij em niet geeftquote:
JE zit aan de crack denk? Suarez was een pingel.quote:
En dan?quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat kkploeg is het ook he...zit niks maar dan ook niks godverdomme bij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |