quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef BigKahuna het volgende:
Ik huil.
En dat gewoon 4 keer... Ongelovelijk..quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef VoreG het volgende:
Dit is toch godverdomme schandalig
Huntelaar staat klaar om in te koppen, komt er een van Excelsior aansprinten en duwt vol in de rug van Huntelaar, maar die teringmongool van een Nijhuis doet weer alsof hij niets ziet
Ja, post even normaal. En livescorechat is een apart topic voorquote:Op zondag 23 december 2007 13:42 schreef Black-Death het volgende:
auwhoer een of andere mod is weer posts aant verwijderen
quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, post even normaal. En livescorechat is een apart topic voor.
Live Eredivisieverslagen # 56 Hup Colin
Als Ajax dit verliest heeft de scheids daar echt geen schuld aan, hoe kut ie soms ook fluit.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet het niet hoor maar buiten het feit dat de scheids niet bepaald zuiver fluit komt Ajax er ook amper aan te pas. Als je het moet hebben van vrije trappen die de scheids je meegeeft tegen een ploeg als Excelsior is dat erg triest lijkt me.
Zeker, Ajax is dramatisch.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet het niet hoor maar buiten het feit dat de scheids niet bepaald zuiver fluit komt Ajax er ook amper aan te pas. Als je het moet hebben van vrije trappen die de scheids je meegeeft tegen een ploeg als Excelsior is dat erg triest lijkt me.
Dat zeker het word alleen iets te vaak aangegrepen om maar weer een slechte wedstrijd te verbloemen. Hier staan duurbetaalde mannen op het veld die onder Koster een paar wedstrijden het aardig deden maar de klad zit er alweer in..quote:Op zondag 23 december 2007 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, Ajax is dramatisch.
Het helpt alleen niet mee als je dan ook nog een dwaas als scheidsrechter hebt.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Daar komt Urzaiz.
quote:
Dat was het al na NAC-thuis. Thuiswedstrijden tegen niet topclubs mag je niet verliezen, wil je kampioen worden.quote:
Eigen schuld. Ieder ander had een penalty gehad.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
Het moderne voetbal, ga eens heel hard dood alsjeblieft?quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dezelfde discussie gaat hier weer losbarsten zoals die al hele tijden hier elke week losbarst natuurlijk over het feit dat Ajax slecht presteerd, Wij Ajax willen zien als een topper in nederland en daarbuiten, de miljoenen die moeten worden geinvesteerd en dat het bestuur moet opstappen.
Bij mij is de ijdele hoop denk ik toch wel echt weg, miljoenen investeren in spelers is lang niet zo lucratief als miljoenen investeren in reclame, china en weet ik veel wat nog meer. Ajax is een bedrijf met een team voetballers als bijkomstigheid...
Neee, we kunnen nog 4e worden en via de play-offs voorronde CL halenquote:
Zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef notunreal het volgende:
Klote kut ajax dat echt helemaal niks kan.. Niet eens winnen van de nr 18.. Zal met niks verbazen als we uit de beker getrapt worden door NAC..
100% schwable ja....quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
70+% balbezit oleee.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Houd je vast. 15 hoekschoppen gehad.
Ga weg man, dit was gewoon een penalty. Het is te wijten aan de scheids en aan de gejank van Suarez elke keer dat hij em niet geeftquote:
JE zit aan de crack denk? Suarez was een pingel.quote:
En dan?quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat kkploeg is het ook he...zit niks maar dan ook niks godverdomme bij!!
En met 3 punten waren we kampioen geworden? Deze wedstrijd zegt toch niks? Psv helemaal weggespeeld door Roda, maar die staan nu ook weer bovenaanquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd om het beleidsplan maar weer aan te passen jongens. Streep die kampioenschappen 1 keer per 2 jaar en de CL maar door.
Wat je nekt is dat er als een stel homo's verdedigd wordt.....quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Het was gewoon weer kut. Je hebt de scheids tegen en normaal boeit dat niet als je bijvoorbeeld 3-0 voorstaat. Nu geeft hij 2 penalty`s niet, en dat nekt je.
Belachelijk ja.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef BoerBert het volgende:
Dan heeft Ajax een breekijzer, gebruiken ze 'm niet
Nou heb ik de wedstrijd niet gezien. Maar ik persoonlijk denk dat twee Excelsior-goals ons hebebnm genekt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Het was gewoon weer kut. Je hebt de scheids tegen en normaal boeit dat niet als je bijvoorbeeld 3-0 voorstaat. Nu geeft hij 2 penalty`s niet, en dat nekt je.
Dat was nog het meest ergelijke inderdaad. Totaal geen beleving gezien, Urby neemt een bal slecht aan waardoor hij over de zijlijn rolt en hij draait zich gewoon om om rustig terug te lopen. Er is niemand die hem op z'n flikker geeft ervoor.quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Maar er zat ook totaal geen beleving in de ploeg, dat viel me nog het meeste op.
De helft liep er rond met de instelling van "moet dit nou?"
Normaal gesproken maak je een goal of drie. Wanneer Huntelaar twee keer neergetrokken/geduwd wordt in de 16 terwijl hij die bal er zo in kan lopen, dan mag je echt wel zeiken op de scheids hoor. Al dat gejank tegenwoordig dat je niets over de scheids mag zeggen. Laat me dan maar lekker een calimero zijn, maar ze moeten in Zeist maar even in de spiegel kijken hoe knurfterig ze tegen sommige spelers fluiten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
Scheidsrechterlijke dwalingen mogen NOOIT de reden zijn voor verlies. Speel dat gewoon professioneel uit, stelletje lamlendige klootzakken.
Ongelofelijk idd hoe triest het rendement uit hoekschoppen nog steeds is. Al jaren drama en ook vandaag weer helemaal KUT.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef dronkeykong het volgende:
Het was misschien een penalty maar dat joch verkankerd het zelf met dat geval en gehuil van 'm!
En wat doen die gasten godtyfus op het trainingsveld??
500 hoekschoppen gezien waarvan er 498 niet eens de eerste paal haalt en de rest van het team lekker bij de 2e paal afwacht.
Rot toch op het zijn gewoon een stelletje overbetaalde lapzwansen ga dat eens inzien godtering...
Jongen, het gaat al een eeuwigheid kut. En zo'n beleidsplan is net zoveel waard als een rol wc-papier als je niet eens al die miljoenen gebruikt om je team in de zomerstop te versterken. Excelsior die voor het eerst in z'n historie wint van Ajax noem ik toch wel een behoorlijk dieptepunt. Maar goed, vorig jaar na de winterstop ging het wel redelijk lekker en we hebben weer Davids. Dat hebben we nodig. Maar deze dag is goed verneukt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
En met 3 punten waren we kampioen geworden? Deze wedstrijd zegt toch niks? Psv helemaal weggespeeld door Roda, maar die staan nu ook weer bovenaan
Wat heb ik met 10 jaar terug te maken...als ik nu naar de toekomst kijk gaat het alleen maar achteruit.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan?
10 jaar terug wonnen we ook met 0-2 in Bernabeu na eerst 2 onterecht afgekeurde doelpunten.
Scheidsrechterlijke dwalingen mogen NOOIT de reden zijn voor verlies. Speel dat gewoon professioneel uit, stelletje lamlendige klootzakken.
We zijn in al die jaren geen moer vooruit gegaan qua progressie van mentaliteit.quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was nog het meest ergelijke inderdaad. Totaal geen beleving gezien, Urby neemt een bal slecht aan waardoor hij over de zijlijn rolt en hij draait zich gewoon om om rustig terug te lopen. Er is niemand die hem op z'n flikker geeft ervoor.
Valt me ook zwaar op inderdaad. Die corners zijn gewoon van lachwekkend laag niveau. Een plaatselijk veteranenelftal kan corners beter nemen. Een balletje over 40 meter strak in de voet is geen probleem, maar een fucking bal bij de tweede paal leggen vanaf een corner kunnen ze niet.quote:[b]Op zondag 23 december 2007 14:27
500 hoekschoppen gezien waarvan er 498 niet eens de eerste paal haalt en de rest van het team lekker bij de 2e paal afwacht.
Rot toch op het zijn gewoon een stelletje overbetaalde lapzwansen ga dat eens inzien godtering...
ik hoop dat hij iets anders in zijn ster krijgt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef RayMania het volgende:
Pique: "Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, ze moeten die derde ster krijgen".
Leuk die spelers die altijd tegen Ajax scoren. Boukhari, Vertonghen, Pique...
Dat was alleen een voorbeeld van hoe het WEL moet. Niet je kop laten hangen als de scheids een keer tegen je is, maar godverdomme 200% geven om die goals alsnog te makenquote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heb ik met 10 jaar terug te maken...als ik nu naar de toekomst kijk gaat het alleen maar achteruit.
Kom op ja gaat me toch niet vertellen dat er bij het 2e van Ajax ook geen verdedigers voetballen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |