Zie de SR Update van Domien van gisteren, staat een linkje naar in de OPquote:Op zondag 23 december 2007 09:33 schreef Seraphina het volgende:
Bert & Ernie![]()
Moet dat van gisteren maar even terugluisteren

Staat inmiddels op de comp. Nu geen tijd om te luisteren hahahaha!quote:Op zondag 23 december 2007 09:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie de SR Update van Domien van gisteren, staat een linkje naar in de OP

Daarom zei ik ook zondagmiddagquote:Op zondag 23 december 2007 09:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou, die begin pas om 11 uur!

lijkt mij niet vreemd.quote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
En Gerard geeft ook aan dat hij volgend jaar niet in het Glazen Huis wil, jaartje sabatical.

Nee, Rob.quote:Op zondag 23 december 2007 09:57 schreef MariaMena het volgende:
Heb ik iets gemist? Michiel was toch van 22:00-02:00 en dan Rob Stenders van 02:00-06:00 waarna Gerard van 06:00-10:00.. dan is Michiel toch weer?

Ja, zeker, is ook wel goed denk ik, moet niet té gewoon worden. Net wat Giel Beelen ook al aangaf, het blijft niet meer bijzonder als je elk jaar erin zit. (en je kunt geen normale kerst vieren)quote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
En Gerard geeft ook aan dat hij volgend jaar niet in het Glazen Huis wil, jaartje sabatical.

Die kids van `m mogen papa idd wel eens gewoon met kerst meemakenquote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |