Mooie eraan is dat Brian dit onredelijke gebrabbel van Hupert voor geen meter trektquote:Op zondag 23 december 2007 06:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub doet stoer "Mijn ideale situatie is dat ik alles mag en m'n vriendin geen flikker. Ik ram die gast gewoon voor z'n bek" ........... "Stel je voor, je komt in je EIGEN HUIS en die GAST ligt daar met je EIGEN EX"
Alles voor de show en TV, ...... weet je nog !!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

TOP Foto's !!!!quote:Op zondag 23 december 2007 06:25 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben vnv in NY geweest, waar Huub, Luc en Brian hebben opgetreden.. Om eerlijk te zijn, het was echt een TE trieste bedoening! ALLES was geplaybacked, ze hebben ook echt maar 4 nummers gedaan..
Heb Joris nog gezien..
Er was ook een meet&greet oid
Maargoed, enkele foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MYNCQHUY

Te kek, bedankt SiRojKquote:Op zondag 23 december 2007 06:25 schreef SiRojK het volgende:
Jaap wacht op Luc, Brian en Huub?
Ik ben vnv in NY geweest, waar Huub, Luc en Brian hebben opgetreden.. Om eerlijk te zijn, het was echt een TE trieste bedoening! ALLES was geplaybacked, ze hebben ook echt maar 4 nummers gedaan..
Heb Joris nog gezien..
Er was ook een meet&greet oid
Maargoed, enkele foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MYNCQHUY
[ afbeelding ]
(btw: bekend hoofd die Pamela.. Maargoed, dat is altijd zo in Hengelo)
Heb me btw helemaal scheel gelachen om Brian met die theedoek om zijn hoofd
En Brian is helemaal niet zo breed in het echt
Hahhaha, dat glas zag ik ook nog vliegen
Btw, voordat er weer allerlei speculaties komen, die dame komt wel echt uit Hengelo, maar is volgens mij ook net 18

wat een vreemde manier van verslaggeven....zal ik t ff zeggen hoe t was dan maar...... brian sprak met de familie van huub en de zus van huub bood haar excuses aan voor een hele foute brief die ze hem zeker 7 maanden terug ooit gestuurd had,en brian had die brief samen met natasia gelezen en toen de brief weggegooid!quote:Op zondag 23 december 2007 06:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft gesproken met ???? (Natasia of iemand uit die clan). Hij heeft details gehoord over een brief van Natasia (lang geleden in de villa)
In de feestzaal zijn glazen gegooid en blikjes redbull naar een danseres.

awww, zal toch niet. Ze is 18, ze lijkt wel 16 trouwensquote:Op zondag 23 december 2007 06:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu nog ogen open ..... Dadelijk benen ?????
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |