Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef donroyco het volgende:
Heb alleen het stukje van The Shorts gezien, was erg vermakelijk
Vanavond kan ik het helaas niet zien, wordt het nog herhaald vannacht?
Ah merciquote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05
Mike Oldfield – Tubular Bells (536/ 1974)
Astrid Nijgh – Ik doe wat ik doe (1549/ 1973)
Dat zijn de reportages van vanavond
Kan alleen nergens vinden wie de gasten zijn.
quote:Als vanouds schijnt dit programma zijn licht op de grote lijst van Radio 2. De nummers denderen door de ether en ze komen pas tot stilstand als het nieuwe jaar begint. In het à gogo-café worden diverse gasten ontvangen. Met een melange aan videoclips, reportages, historische muzieklessen van 'popprofessor' Leo Blokhuis en opmerkelijke verhalen uit de populaire muziekgeschiedenis. En aan de bar schuiven lijstduwers aan, die een bepaalde plaat hoger in de Top 2000 willen hebben.
In de tweede aflevering van de Top 2000 a gogo, het jaarlijkse eindejaarsfeestje van de NPS, spelen Harm Edens en Floortje Dessing de quiz. Lijstduwer Jette van der Meij (GTST) toont de dagboeken die ze bijhield over Windows of my eyes van Cuby & The Blizzards. Muziekkenner Frits Boer zit aan de stamtafel. Hij was in de seventies arts toen grote namen als de Stones en Ike & Tina Turner naar Nederland kwamen. Hij vertelt over zijn praktijk als Rock ’n Roll – Doctor. Verder in het programma reportages over Mike Oldfield (Tubular bells, 1974) en Astrid Nijgh (Ik doe wat ik doe, 1973).
Ow, daar haalde ik wel de info vandaan over hoe laat enzo, maar niet eens gekeken of het daar stondquote:
Niks te danken hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, daar haalde ik wel de info vandaan over hoe laat enzo, maar niet eens gekeken of het daar stond![]()
Bedankt
Zou mij ook kunnen gebeuren, ik ben heel sterk met songteksten maar weet nooit wie de artiest is.quote:
Mariska Veres kan er niet bij zijn helaas (vorig jaar overleden)quote:Op zondag 23 december 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
TOP 2000 A GO-GO op Nederland 3
In december is de derde editie van de Top 2000 a Go-Go te zien op Nederland 3. Vanaf Tweede Kerstdag tot en met oudejaarsavond presenteert Matthijs van Nieuwkerk rond half acht 19.00 de Top 2000 van Radio 2 op Ned3.
Naast veel clips en reportages die te zien zijn, praat Matthijs in de studio met musici, de mensen achter de hits en de fans. Zo vertellen popjournalisten over hun meest bijzondere ontmoetingen met grote helden uit de popgeschiedenis. Daarnaast spelen twee bekende muziekliefhebbers de Top 2000-quiz. Onder voorbehoud worden verwacht: Sylvana Simons, Nelly Frijda, Bart Chabot, Meta de Vries, Quintis Risti, Pierre Kartner, Femke Halsema, Mariska Veres en Tom van ’t Hek.
Kijken we mee ?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Mariska Veres kan er niet bij zijn helaas (vorig jaar overleden)
Deze hele quote komt uit 2004 trouwens.
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef _Arual_ het volgende:
Verdorie, ik dacht dat ik het via UPC wel op uitzending gemist kon kijken. niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |