Let me sleep on it !quote:Op zondag 23 december 2007 01:07 schreef Impry het volgende:
Do you love me!!
Hier nog 1.quote:Op zondag 23 december 2007 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Woord voor woord zing ik het mee en niemand in huis is daar blij mee. Maar, het zal me een worst wezen.![]()
Te gek dit
quote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best bang om m'n postcount te gaan bekijken...
Het valt nog meer hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Er staan er een paar voor het huis, die kun je hebben.....quote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier nog 1.
De sfeer zit er lekker in! [afbeelding]
Absoluutquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier nog 1.
De sfeer zit er lekker in!
Ik heb nu 1000 posts in een maandquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie het. Misschien dat ik zo nog even een poging doe er heen te lopen!quote:Op zondag 23 december 2007 01:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er staan er een paar voor het huis, die kun je hebben.....
Meat loaf... maar dan wel halal hè!quote:Op zondag 23 december 2007 01:09 schreef Piles het volgende:
3 jaar terug in Turkije was dit 1 vd grootste hits, en iedereen was verbaasd dat ik deze kende![]()
Ja, maar dat is van één dagquote:Op zondag 23 december 2007 01:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik heb alleen gepost in sr topics
dus is het makelijk
Ze zingen echt supervaak mee, valt me echt opquote:Op zondag 23 december 2007 01:10 schreef Impry het volgende:
Michiel gaat toch ook wel ff los achter de mic
Er stond er eentje zich zo in te leven in dit lied... doe je haar in de war.. zakdoek in je hand en je hebt haar!quote:Op zondag 23 december 2007 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie het. Misschien dat ik zo nog even een poging doe er heen te lopen!
Praying for the end of time, so I can end my time with you!!!
zakdoek?quote:Op zondag 23 december 2007 01:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Er stond er eentje zich zo in te leven in dit lied... doe je haar in de war.. zakdoek in je hand en je hebt haar!
Soms is het bijna wiskunde he; wijf+gestoord+dronken= neuken!quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie het. Misschien dat ik zo nog even een poging doe er heen te lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |