Eerste indruk is vaak aannemelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
Man, wat zijn wij gemeen eigenlijk... meteen een mening over de heren
Niks nieuws toch, andersom gebeurt dat ook vaak genoeg.quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
Man, wat zijn wij gemeen eigenlijk... meteen een mening over de heren
sorry?quote:Op zondag 23 december 2007 00:17 schreef 64-Bitch het volgende:
Die nigger met die belachelijke oorbel is homeau...en kwam eigenlijk voor Dennix!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Die met die oranje jas is een kwart Indisch.
Om precies te zijn zijn linkerarm en rechtervoet
ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hij is een enorme Homeau (mijn oordeel) en had het gelijk over Dennix....dus dat!
Goed, ik oordeel pas over hem als hij gemixed heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De DJ is van die pronstars-bende. Hij komt volgende week ook op het feest.
Vergeet zijn linkerteen niet!quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Die met die oranje jas is een kwart Indisch.
Om precies te zijn zijn linkerarm en rechtervoet
quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dat er maar geneukt mag worden![]()
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |