dagen? 1 dag nog hequote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
IS er al bekend wie er de komende dagen komen te logeren?

?quote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
En dankzij michiel veenstra is nu voor iederéén duidelijk dat de TOTH uit 2 losse delen bestaat.

toth?quote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
En dankzij michiel veenstra is nu voor iederéén duidelijk dat de TOTH uit 2 losse delen bestaat.

Er staat ook een heleboel op uitzendinggemist.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ik maar wat terug kan kijken.

TOTyo Hotel?quote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:

Kut, dat hoor ik dus niet op de streams.quote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:

quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Cootz het volgende:
Voor tijdens de headlines: http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_video/244383

Volkomen mee eens, net was het weer dikke bagger.quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is FOK! technisch toch een RUKsite

.

Ik ga met kerst wel kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat ook een heleboel op uitzendinggemist.
Even bovenaan zoeken op 'request'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |