quote:En Jappie....tja, Jappie zit eersterang en weigert Ian toe te laten in de speldriehoeksverhouding Talitha-Ian-Jappie.
quote:
Die info is alweer achterhaald. Wanneer kunnen we je verwachten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah..das ook wel weer waar...laat die punk dat jong maar komen dan..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor iedereen, hier verder: [DGK SC # 538] Pa en broer zorgen voor opschudding
Hunor?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wél hunor....
Weltruste WJquote:
Slaap lekker WJ.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezien je eerste posts vanavond, kon ik me niet aan de sterke indruk onttrekken dat je mij (en "Bonnie") niet moet. En dan vind ik zo'n foto te ver gaan. Dat "hitler-gebeuren" is met een dikke knipoog, en is niet bedoeld om mensen te beledigen of om nazi-sympathiëen te tonen.
Als ik je intenties verkeerd begrepen heb: sorry.]okee, ik geef toe dat de bonnie-remark wellicht verkeerd over kon komen, doch was echt alleen balorigheid, maar misschien niet geheel op z'n plaats in combi met laatste streek.
truste en als ik weer kom zal ik me liever gedragen
http://www.youtube.com/watch?v=axV796uzNTE
Meld je maar aan bij Jappie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over een kwartet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |