net als het publiek dat haar naar huis stuurdequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat was er arrogant? Ze had volledig gelijk!
Das een andere discussie, me dunktquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Danny het volgende:
[..]
net als het publiek dat haar naar huis stuurde
da's een kwestie van perceptie. Jouw perceptie is blijkbaar anders dan die van mij (en het Idols publiek)quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een andere discussie, me dunkt. Arrogant was ze gewoon niet.
Daarom vraag ik ook wat er arrogant was, ik ben er oprecht benieuwd naarquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
da's een kwestie van perceptie. Jouw perceptie is blijkbaar anders dan die van mij (en het Idols publiek)
Dat was heul geen typetje. Ik vond de uiterst ingetogen, begripvolle 'kijk mij eens NIET arrogant zijn' act volstrekt ongeloofwaardig. Ze vindt zichzelf geweldig en dat bleek tijdens de auditieronde, de theaterronde en de eerste 2 liveshows. Die act had ze beter een paar weken eerder kunnen instuderenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook wat er arrogant was, ik ben er oprecht benieuwd naar. Dat het typetje van de auditie arrogant overkomt snap ik, maar in dit interview stelt ze zich toch heel nuchter op ? Oke, ze vindt zich van de 12 qua stem en performance niet de slechtste. Nouja, ik ben het daar wel mee eens. Maar maakt dat haar arrogant?
kan zijn dat de arrogantie van de uitzendingen nog aan het na-ebben was. Ik zal over een jaar of wat nog 's kijken, misschien vergis ik me.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond 'r naarmate ze verder in het programma zat juist sympathieker overkomen, nee niet zo schijnheilig als de rest, maar wel een tof persoon. tenminste, ik zou me prima vermaken met iemand als dat.
En in dit filmpje zie ik 'r echt niet zo arrogant doen. ik zie het gewoon niet.
Puur een sluiertje. Heb d'r wel eens gesproken in de Groningse binnenstad, toen was er van die sluier niet veel over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:55 schreef Chr0nicle het volgende:
Ze was niet alleen arrogant, ze wilde ook altijd opvallen. Ze was al een heel optreden aan het houden tijdens het wachten vóór de optredens, waar de camera's natuurlijk graag gebruik van maakte, maar ik ergerde me er dood aan. Echt zo iemand die altijd in de spotlight wil staan en een erg egoistische instelling heeft, zij is echt zo iemand die nooit zonder reden een ander zal helpen, enkel voor eigen gewin.
Neil uiteraard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar goed, weten we al wie we er morgen uit willen hebben?
Inderdaad, je ziet gewoon dat het zo'n ik ben onzeker-en-verberg-dat-met-een-flinke-dosis-extravert-gedrag type is. Naarmate ze dat schild wegliet kwam ze veel sympathieker over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef vw_caddy het volgende:
Puur een sluiertje. Heb d'r wel eens gesproken in de Groningse binnenstad, toen was er van die sluier niet veel over.
Ah, dan was dat 't. Dat soort gedrag heb ik een bloedhekel aan. In dat geval neem ik mijn woorden terug. Ze had er niet vorige week uitgemoeten, maar bij de audities al op haar 'attitude' afgerekend moeten worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet gewoon dat het zo'n ik ben onzeker-en-verberg-dat-met-een-flinke-dosis-extravert-gedrag type is.
ik zie er hier anders nog volop over gesproken worden. niet alleen door mij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Re het volgende:
danny, ze is al een week weg... by gones enzo
Jamai was in het begin ook zo. Die verborg het met een serie niet leuke grapjes en gekke bekken. Werd er ook door de jury op gewezenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, dan was dat 't. Dat soort gedrag heb ik een bloedhekel aan. In dat geval neem ik mijn woorden terug. Ze had er niet vorige week uitgemoeten, maar bij de audities al op haar 'attitude' afgerekend moeten worden.
dat was natuurlijk ook niet echt de reden dat ze eruit lag, simpel om het feit dat er maar 300.000 mensen naar de backstage kijken terwijl er 1,5 miljoen naar de liveshow kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef Cherryberry het volgende:
wat heeft sany eigenlijk precies gezegd in de backstage show ????????
Ik kan 't nergens terugvinden....:(
Iets over dat de vorige winnaars alleen maar musicals enzo doen en geen grote sterren zijn geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef Cherryberry het volgende:
wat heeft sany eigenlijk precies gezegd in de backstage show ????????
Ik kan 't nergens terugvinden....:(
mwoa, die zette een lollig pubertje neer, niet een arrogante snol. Da's wel een verschil. Niet dat ik nou zoveel heb met lollige pubertjes, maar hij had nog wel wat aandoenlijks. Iets dat Sandy compleet ontbeertquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jamai was in het begin ook zo. Die verborg het met een serie niet leuke grapjes en gekke bekken. Werd er ook door de jury op gewezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |