Idols.quote:
Dat laatste. De volgorde was willekeurig. Vond Sandy geen leuk figuur en ook niet echt top qua zang, maar ze was wel beter dan alle mannen (Neil... arghquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef sbientje het volgende:
hoe zit het nou, hadden bas en sandy nou de minste stemmen, of had het net zo goed tiffany kunnen zijn die daar naast sandy was overgebleven?
Waarom spreken ze dan altijd over de gevarenzone?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dat laatste. De volgorde was willekeurig...
OIk heb Nigel persoonlijk in de race gehouden, dus talk to the hand.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef soylent het volgende:
Dat krijg je als je niet stemt. Pauline is er nog gewoon in hoor.
Al sla je me dood. Maar dat het noemen van de namen willekeurig was en niet op volgorde van de meeste stemmen is vanavond iig twee keer gezegd voordat de uitslag begon.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarom spreken ze dan altijd over de gevarenzone?
Als dat zo is, dan is de prono voor wat betreft het voorspellen van de gevarenzone dus ook betekenisloos. BVO, wat doe je ermee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dat laatste. De volgorde was willekeurig.
Nou. Ook mooi toch.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
OIk heb Nigel persoonlijk in de race gehouden, dus talk to the hand.
Ik denk dat ze wel altijd wat minderen op het laatst laten zitten. Anders is het helegaar niet spannend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is de prono voor wat betreft het voorspellen van de gevarenzone dus ook betekenisloos. BVO, wat doe je ermee?
Ik wacht tot morgenavond na me werk. Ik ga er even goed over denken. Sowieso suf, deze uitslag, die krukken was veel spannender.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is de prono voor wat betreft het voorspellen van de gevarenzone dus ook betekenisloos. BVO, wat doe je ermee?
ja volgens mij waren dat wel de 3 minsten..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Maar dat het noemen van de namen willekeurig was en niet op volgorde van de meeste stemmen is vanavond iig twee keer gezegd voordat de uitslag begon.
Vond die drie krukken methode van de voorgaande Idols edities interessanter (daar werden toch de drie met de minste stemmen opgezet? Of ben ik nu weer in de war? Hm).
Dat is helemaal niet gezegd. Als de op één na laatste dus inderdaad willekeurig is, dan hadden ze net zo goed even Nathalie naast Sandy kunnen laten staan. Was ook loeispannend geweest, dus wat je zegt snijdt geen hout.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel altijd wat minderen op het laatst laten zitten. Anders is het helegaar niet spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |