Users hè!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef remlof het volgende:
Goeie vraag!
Doe es niehiet?!quote:
Oh, kut.quote:
Nou oké, Cees is inderdaad een paardenlul.quote:
Mijn opa klaagde daar al over.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Aan zo'n beetje alle ONZ users.
Reden: Ze verneuken heel ONZ. Humor hebben ze niet, ze janken als er een slotje op die teringtopics van ze komt, ze vinden bagger leuk, ze verneuken de lol van anderen, ze hebben allemaal het IQ van een pelpinda, ze zijn te lui om hele zinnen te tikken en ze lopen als schapen achter elkaar aan.
Zo.
Dan sta ik er niet alleen voor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou oké, Cees is inderdaad een paardenlul.
Ik ben ook oud. Laat me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Mijn opa klaagde daar al over.
Mwjah,mwjah, ik mis toch nog wat pít.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Reden: Ze verneuken heel ONZ. Humor hebben ze niet, ze janken als er een slotje op die teringtopics van ze komt, ze vinden bagger leuk, ze verneuken de lol van anderen, ze hebben allemaal het IQ van een pelpinda, ze zijn te lui om hele zinnen te tikken en ze lopen als schapen achter elkaar aan.
Zo.
eens allemaal afschieten...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |