Nou is m'n raam kapot.quote:Op zondag 23 december 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi dat ding door het raam.
Da's onzin, anders zou iedereen dat ook wel over Nathalie zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 09:04 schreef oYo het volgende:
Blijkbaar kan Nederland niet zo omgaan met outspoken kandidaten. Zelfverzekerdheid wordt gelijkgesteld aan arrogantie.
Nathalie is nog schattig te noemen met haar ietwat slechte Nederlands en haar grote bos haar.quote:Op zondag 23 december 2007 09:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's onzin, anders zou iedereen dat ook wel over Nathalie zeggen.
Tuurlijk wel, maar dan verwacht je dat op z'n 'ergst' een redelijk zingend talent al vroeg wordt weggestemd, waarvan je weet dat het in bepaalde opzichten nog aan dingen ontbreekt, wat niet meer op kon wegen tegen het zangtalent. Is mijn theorie dan. Ik vond die attitude van Sandy wel over-the-top maar het zou voor mij geen reden zijn om haar daarom weg te stemmen. Ze mag ook wel een beetje trots zijn op zo'n stem. Ik erger me meer aan zouteloze mutsen als Tiffany en Asnat die me voor geen meter kunnen boeien.quote:Op zondag 23 december 2007 09:23 schreef Toeps het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo boos is. Snappen jullie na 4 jaar nog niet hoe Idols werkt?
Ik heb een heel duur computerscherm, ja!!!quote:Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ja Nathalie een aandoenlijk teer bloempje.
quote:Op zondag 23 december 2007 09:23 schreef Toeps het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo boos is. Snappen jullie na 4 jaar nog niet hoe Idols werkt?
Niet in die illusie, wel in die hoop. Gelukkig kan ik voor (enigszins) rechtvaardige exits m'n toevlucht nemen tot American Idol.quote:Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zitten toch nog niet steeds in de illusie dat het werkelijk om zangtalent gaat?
gelukkig weet ik hoe FOK! werkt na 9 jaarquote:Op zondag 23 december 2007 09:23 schreef Toeps het volgende:
ik gun die kamper helemaal niets, die hele familie loopt alles af te struinen om maar ergens aan de bak te komen en nou is het een keertje gelukt, gewoon lekker in je kamp blijven tussen de wietplantjes, dat levert meer op. Sandy zette een personage neer en blijkbaar mag dat niet, foute keuze van haar misschien, maar het meer gunnen aan een Neil ... eeck...quote:Ik ben trouwens bij dat Sandy er uit is. Als je al zo'n ster bent en al zo veel dingen hebt gedaan, en als je zo arrogant bent als zij... Wat doe je dan in Idols?! Ik vond haar alles behalve sympathiek, en dan gun ik het veel liever een joch als Neil (ondanks zijn vader). Voor hem is het allemaal nieuw en veel leren, voor Sandy was dit "ik kan dit al en ik weet alles beter, en doe mij even dat platencontract". Nee, echt, fijn dat ze weg is.
Amenquote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik gun die kamper helemaal niets, die hele familie loopt alles af te struinen om maar ergens aan de bak te komen en nou is het een keertje gelukt, gewoon lekker in je kamp blijven tussen de wietplantjes, dat levert meer op. Sandy zette een personage neer en blijkbaar mag dat niet, foute keuze van haar misschien, maar het meer gunnen aan een Neil ... eeck...
ja die raffaela.. nu ik eraan terugdenk hoor ik alleen maar vals..quote:Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 2 dingen...
Wat een idioot nummer zong Raffaella en what the fuck had Martijn geslikt met zijn geklef?
Wat een onzin. Je bent misschien teleurgesteld dat Sandy niet door is maar om Neil daarvoor af te kraken is natuurlijk onzin. Wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Hij heeft het gewoon goed gedaan zeker gezien het verwachtingspatroon. Neil wordt een harde noot om te kraken let maar op. Die wordt gaandeweg steeds beter. Hij komt nu al meer los van zijn spanning en angst, het overleven van de eerste show zal hem nog vrijer en losser maken.Neil wordt denk ik de verassing van de show. Zijn afkomst boeit me geen moer. Dat zijn vader pusherig is boeit mij ook niet, ik ga daar die knul niet op afrekenen. Die reken ik af op zijn prestatie en gezien zijn prestatie van gisteren doet hij het lang niet slecht.quote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Re het volgende:
ik gun die kamper helemaal niets, die hele familie loopt alles af te struinen om maar ergens aan de bak te komen en nou is het een keertje gelukt, gewoon lekker in je kamp blijven tussen de wietplantjes, dat levert meer op. Sandy zette een personage neer en blijkbaar mag dat niet, foute keuze van haar misschien, maar het meer gunnen aan een Neil ... eeck...
Boris was idd een terechte winnaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).
Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?
Damn...
Je hebt gelijk dat Hind had moeten winnen maar je maakt ook twee hele onnozele opmerkingen. Als je eens een musical zou bezoeken zou je weten dat Jamai daar tegenwoordig de pannen van het dak zingt. En dan ook nog Sandy en Hind vergelijkenquote:Op zondag 23 december 2007 12:16 schreef janimie het volgende:
[..]
Boris was idd een terechte winnaar
Maar Jamai en kwaliteit ?Daarom horen we hem ook nog zingen, Hind had toen moeten winnen en niet derde moeten worden maar dat werd ze helaas wel omdat iedereen ook toen weer dacht dat ze het zou redden, geldt ook nu voor Sandy. Er wordt gewoon nog te weinig gestemd
Nee hoor ik had al een schurfthekel aan die vlek van voor de theaterrondes, en ik hoop daadwerkelijk dat Nederland verschoond blijft van dit drama, zijn verkrachting van Mandy, zijn pauperfamilie etc. Die gozer zit al aan zijn tax, dat gaat echt niet beter worden, maar goed, genoeg soppende tieners die het blijkbaar wel zien om eens goed gepakt te worden in een stacaravan.quote:Op zondag 23 december 2007 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent misschien teleurgesteld dat Sandy niet door is maar om Neil daarvoor af te kraken is natuurlijk onzin. Wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Hij heeft het gewoon goed gedaan zeker gezien het verwachtingspatroon. Neil wordt een harde noot om te kraken let maar op. Die wordt gaandeweg steeds beter. Hij komt nu al meer los van zijn spanning en angst, het overleven van de eerste show zal hem nog vrijer en losser maken.Neil wordt denk ik de verassing van de show. Zijn afkomst boeit me geen moer. Dat zijn vader pusherig is boeit mij ook niet, ik ga daar die knul niet op afrekenen. Die reken ik af op zijn prestatie en gezien zijn prestatie van gisteren doet hij het lang niet slecht.
Sandy straalt een nep uit. Je geloofd niet wat ze zingt het is een karikatuur.
Wat horen we nog van Hind dan? Die is aan haar derde talentejacht bezig.quote:Op zondag 23 december 2007 12:16 schreef janimie het volgende:
[..]
Boris was idd een terechte winnaar
Maar Jamai en kwaliteit ?Daarom horen we hem ook nog zingen, Hind had toen moeten winnen en niet derde moeten worden maar dat werd ze helaas wel omdat iedereen ook toen weer dacht dat ze het zou redden, geldt ook nu voor Sandy. Er wordt gewoon nog te weinig gestemd
Pfff ik heb gisteren heel veel verkrachtingen gehoord maar niet door Neil de bleef heel dicht bij het origineel.quote:Op zondag 23 december 2007 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
Nee hoor ik had al een schurfthekel aan die vlek van voor de theaterrondes, en ik hoop daadwerkelijk dat Nederland verschoond blijft van dit drama, zijn verkrachting van Mandy, zijn pauperfamilie etc. Die gozer zit al aan zijn tax, dat gaat echt niet beter worden, maar goed, genoeg soppende tieners die het blijkbaar wel zien om eens goed gepakt te worden in een stacaravan.
Ja zo is het.; succes is de enige maatstaaf om aan te tonen of iemand een luie zwerver of een harde werker is.quote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Wat horen we nog van Hind dan? Die is aan haar derde talentejacht bezig.
Jamai doet het beter in de musical dan Hind het in de muziek doet.
Wat vaak ontbreekt bij de deelnemers van idols is de wil om vreselijk hard te werken.
Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard zijn, vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
gewoon eens goed luisteren, het is niet superslecht ofzo maar dat kind straalt gewoon zoveel onzekerheid uit en mocht het er echt om gaan spannen dan kan hij het altijd nog proberen met cry me a river ofzo...quote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Pfff ik heb gisteren heel veel verkrachtingen gehoord maar niet door Neil de bleef heel dicht bij het origineel.
Ik vind je posts eigenlijk helemaal niet zo terzake doende.
Het ging toch niet over de vraag wie er het meeste succes heeft? Hind had de mooiste stem en performances in Idols 1 en verdiende daarom de winst. Jamai en Jim hebben zich daarna uitstekend ontwikkeld in de theaters, Hind heeft ook niet voor de commerciële kant gekozen van de Top 40 maar is zeker een gewaardeerd zangeres die ook prijzen kreeg (edison bijvoorbeeld) Dat is een keuze maar dat maakt haar prestaties in Idols 1 er niet minder om, op basis daarvan had ze de winst dik en dik verdiend.quote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Wat vaak ontbreekt bij de deelnemers van idols is de wil om vreselijk hard te werken.
Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard zijn, vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
Als Jamai zo geweldig is, waarom zie ik hem dan niet meer op tv ? Er zit een verschil in Musical en Pop . Musicalsongs bereiken de top 40 niet. Daarbij vergelijk ik Sandy niet met Hind qua kwaliteit, dat kan ook niet want Hind heeft de kans gehad zich veel verder te ontwikkelen in Idols. Van Sandy zullen we nooit weten hoe het haar zou zijn vergaan als ze zou zijn gebleven.quote:Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Hind had moeten winnen maar je maakt ook twee hele onnozele opmerkingen. Als je eens een musical zou bezoeken zou je weten dat Jamai daar tegenwoordig de pannen van het dak zingt. En dan ook nog Sandy en Hind vergelijkenSandy had er qua zang nog niet uitgehoeven maar ze mag de schoenen van Hind nog niet poetsen qua kwaliteit
Neil is een bang vogeltje op het podium inderdaad, vocaal niet bijzonder.quote:Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon eens goed luisteren, het is niet superslecht ofzo maar dat kind straalt gewoon zoveel onzekerheid uit en mocht het er echt om gaan spannen dan kan hij het altijd nog proberen met cry me a river ofzo...
Ik voorspel je dat mocht Neil eruit worden gestemd dan wordt die hele studio 22 afgebroken ...
Met Luisteren heb ik geen probleem. Ik heb heel goed geluisterd en geconstateerd dat Neil de beste mannelijke zanger was gisteren. De rest was gewoon slecht. Bij Neil heb ik alleen nog maar vooruitgang gezien en bij de andere een alleen maar steeds slechter wordende tendens.quote:Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon eens goed luisteren, het is niet superslecht ofzo maar dat kind straalt gewoon zoveel onzekerheid uit en mocht het er echt om gaan spannen dan kan hij het altijd nog proberen met cry me a river ofzo...
Ik voorspel je dat mocht Neil eruit worden gestemd dan wordt die hele studio 22 afgebroken ...
Jamai is een musicalster en die zie je nou eenmaal alleen op tv als ze in een productie staan voor promotie... en Jamai heeft al een paar glansrollen in diverse musicals op zijn naam...quote:Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef janimie het volgende:
[..]
Als Jamai zo geweldig is, waarom zie ik hem dan niet meer op tv ? Er zit een verschil in Musical en Pop . Musicalsongs bereiken de top 40 niet. Daarbij vergelijk ik Sandy niet met Hind qua kwaliteit, dat kan ook niet want Hind heeft de kans gehad zich veel verder te ontwikkelen in Idols. Van Sandy zullen we nooit weten hoe het haar zou zijn vergaan als ze zou zijn gebleven.
Ik kijk puur op het stemgedrag van het publiek: in beide gevallen is er gewoon te weinig gestemd omdat men waarschijnlijk dacht dat Hind het 3-4 jaar geleden wel zou redden (qua aantal stemmen) en Sandy dus ook
Sorry maar ik vond Nigel gisteren de beste mannelijke kandidaat... die zong keurig netjes een song die perfect bij zijn donkere stemgeluid past.quote:Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Met Luisteren heb ik geen probleem. Ik heb heel goed geluisterd en geconstateerd dat Neil de beste mannelijke zanger was gisteren. De rest was gewoon slecht. Bij Neil heb ik alleen nog maar vooruitgang gezien en bij de andere een alleen maar steeds slechter wordende tendens.
Als Hind zo top is waarom zie ik die dan nooit meer op TV?quote:Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef janimie het volgende:
[..]
Als Jamai zo geweldig is, waarom zie ik hem dan niet meer op tv ? Er zit een verschil in Musical en Pop . Musicalsongs bereiken de top 40 niet. Daarbij vergelijk ik Sandy niet met Hind qua kwaliteit, dat kan ook niet want Hind heeft de kans gehad zich veel verder te ontwikkelen in Idols. Van Sandy zullen we nooit weten hoe het haar zou zijn vergaan als ze zou zijn gebleven.
Ik kijk puur op het stemgedrag van het publiek: in beide gevallen is er gewoon te weinig gestemd omdat men waarschijnlijk dacht dat Hind het 3-4 jaar geleden wel zou redden (qua aantal stemmen) en Sandy dus ook
geen van de vier mannen verdient het om op dat podium te staan, gewoon embarmelijke kwaliteit dit jaar... (Nigel heeft het meeste potentieel maar is mij te zoetsappig en bescheiden). Neil is gewoon 3x nix en zal het zal ook nooit wat met hem worden, daar zorgt zijn vredelievende familie wel voor...quote:Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Met Luisteren heb ik geen probleem. Ik heb heel goed geluisterd en geconstateerd dat Neil de beste mannelijke zanger was gisteren. De rest was gewoon slecht. Bij Neil heb ik alleen nog maar vooruitgang gezien en bij de andere een alleen maar steeds slechter wordende tendens.
dit vind ik dus echt onzin. Boris heeft gewoon gewonnen, en hij is oook echt goed. Ik vind hem alleen een onwijze suffe, volgens mij is er echt niets leuks aan, aan die kerel. Ik ken m verder niet, maar zo komt ie wel over. Hind is een superzangeres, maar heeft ervoor gekozen om niet de popmuziek kant op te gaan. Haar stem past wmb ook niet echt bij popmuziek. Wat ze nu doet, doet ze goed, en of ze op tv is of niet, dat doet er dan toch niet toe... Ron brandsteder is wel op tv, en dat is ook niet echt een idool.. tv is geen graadmeter voor topheid.quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef marky het volgende:
[..]
Als Hind zo top is waarom zie ik die dan nooit meer op TV?
Als het om TV gaat is Jim dan toch de echte Idol (dat is hij ook wel ).
Sandy wordt het gewoon niet gegund omdat ze niet gepruimd wordt net als Boris en in mindere maten ook Hind. Ze stralen uit dat ze zichzelf vooral fantastisch vinden. Dat wil het nederlandse volk niet.
Ik moet ook zoveel bijhouden: Idols, Serious Request, voetbalquote:
dat doen we alquote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef conleche het volgende:
Wat was da nou, gaan we nu ook usersidols doen
Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?quote:
dat is een tussenstreepjequote:Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?
geeft niet, ik moest heel hard lachenquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
Die lompelievige conleche ook altijd he
quote:Op zondag 23 december 2007 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben net begonnen met kijken via internet. Raffaëla is nu al het hoogtepunt van de uitzending. Die stem, dat charisma, dat voorkomen. Zo terecht dat zij de vorige winnares was.
Het zou natuurlijk kunnen dat ik nog wat beschadigingen heb opgelopen door Nathalie vorige week.quote:
je hebt alleen de opening gezien zeker? niet de backstage?quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat ik nog wat beschadigingen heb opgelopen door Nathalie vorige week.
Nee. Was het zo'n drama?quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
je hebt alleen de opening gezien zeker? niet de backstage?
Ja, dat was echt dik drama.quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Was het zo'n drama?Dat is niet terug te kijken toch?
Lang-speel-plaat.quote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard, zijn vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
nou, ik denk niet dat dat het is anders had je juist meer van dat soort reacties terug kunnen vinden op fok en andere sites en was iedereen het er mee eens dat ze is weggestemd maar heel veel mensen het juist raar dat ze niet door is, dus ik gok nog steeds op te weinig actief stem gedrag.quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Sandy wel dr eigen glazen in heeft gegooid door dr stomme gedrag. De 'hekel' was dus sterker dan het feit datg ze goed kan zingen.
idd jaquote:Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef BVO het volgende:
Wat grappig hoe Sandy nu omgedraaid is op idols.nl.
Dat was gewoon keihard uitlachen hoorquote:Op zondag 23 december 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
dat lieve bemoedigede lachje van Charlene
dat duurt alleen nog een week voor dat er weer isquote:Op zondag 23 december 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
Hoe vaker ik dat Charlene/Wendy/John/gospel-ding terugkijk hoe leuker het wordt! Die zure blik van Wendy als John haar op d'r plek zet, haar kinderachtige "Neee, jij bent een beetje in de war John
!!", dat lieve bemoedigede lachje van Charlene.. meesterlijk
. Die komt in De Wereld Draait Door.
Ik kijk nu ook. Ik heb alleen een deel van de Backstage show gezien en de uitslag.quote:Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Basheb gezien.
Was even een dagje weg (had haast ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De show is 4 uur lang ofzo en dan vang je alleen een glimps op van een van de raarste optredens/jongens van de avond?quote:Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Basheb gezien.
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij is wel bezig vandaag, hij noemde mij al "lievig, lomp"
Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo beledigd. Lomp, nu vraag ik je....
Greys,
Awwww so cute!quote:Ik snapte die voorkeurstemmen niet waar je voor moest zwemmen.
Ik heb even gekeken in dat topic. (ja ná m'n dozerige vergissingquote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
LIEVIG kan ik me nog iets bij voorstellen, lomp echter....
(Toch istie stiekem wel lief hoor, hij gaf mij punten in die 'Users Idols')
Helleu babe!
Dat van die stemmen was ook heul onduidelijk, geef toe....quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Met lomp bedoelde ik niet echt lomp he. Weet niet waarom maar vind het altijd aandoenlijk als je weer van die grappige vragen stel. Daarnet ook weer
[..]
Awwww so cute!
ERquote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Voorkeursstemmen, zwemmen? Nou snap ik hem ook niet meer!![]()
Klik voor Nathaliequote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Re het volgende:
iemand de goede link naar nathalie d'r optreden?
Linkje doet het nietquote:
En dat mag. Die mensen geven zichzelf op voor een tv-programma, daar mag je een mening over hebben. En het hoeft nog niet eens ergens op gebaseerd te zijn. Leuk he?quote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef BCtjuh het volgende:
Weet je als Sandy gewoon eerlijk zegt wat ze vind dan is ze meteen arrogant en een kapsoneslijer, maar als Nathalie dan zegt dat ze alleen komt om te winnen en dat ze zo geweldig is en blabla is het ineens aandoenlijk, scheer dan iedereen over dezelfde kam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |