abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55481268
ik vond het nummer niet bijzonder, maar haar zang (vooral in het refrein) vond ik echt om te janken hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  ESF Reporter zondag 23 december 2007 @ 01:50:15 #202
87554 Cee
Welluk?
pi_55481465
Ik kon het vandaag niet live zien dus ik heb net pas alles bekeken, maar er is iets mis met m'n dvd-recorder. Die liet namelijk een uitslag van Idols zien waarin één van de beste kandidaten vertrok.

pi_55481520
Gooi dat ding door het raam.
That's all folks!
pi_55481790
Ok ik ben net thuis en zie de uitslag:

Nu even de optredens teruggekeken:

Nigel: Beter dan vorige week, heel goed zelfs

Nathalie: game set and match: Idols 4 lijkt beslist... wat was ze weer ongelofelijk fantastisch

Ollie: begin was goed, zakte daarna iets weg in de muziek... over het algemeen wel een voldoende

Asnat: Het beste wat ik tot nu van haar heb gehoord... maar ze doet me verder niet veel

Charlene: Hele gewaagde songkeuze voor een vrouw, vond haar vorige week beter maar gezien de moed voor de songkeuze toch goed gedaan

Neil: qua uitstraling een bang vogeltje... stem is ook niet heel bijzonder, overall de minste van de finalisten en ik vond het liedje geen hol met het thema te maken hebben.

Pauline: maakte er een geheel eigen versie van erg sterk gedaan vocaal een van de besten, uitstraling is wat te hard maar ze verdient nog een paar weken mee te gaan.

Sandy: Vorige week fantastisch, vanavond wat twijfelend.... ik denk dat haar arrogante uitstraling in de afgelopen weken haar uiteindelijk de das om heeft gedaan, ze probeerde dat pas te laat te corrigeren... ze verwarmt mensen niet. Op zich had ze vanavond als je kijkt naar vocale kwaliteiten nog niet exit gemogen natuurlijk, maar ergens snap ik het wel.

Bas: Heeft zijn hoogtepunt duidelijk in het theater gehad bij de chorusline... het was vocaal wel erg dun... gered door de aanstekelijke songkeuze en de looks (al vind ik hem persoonlijk niet aantrekkelijk)

Tiffany: Erg matig optreden, ik blijf erbij dat ze er veel te ouwerlijk uitziet voor haar leeftijd... ze heeft geen warme uitstraling meer die ze een paar jaar geleden op het songfestival nog wel had.

Nikki: Nu weet ik ineens op wie ze lijkt: Minoesch Jorissen Maar vocaal weer ijzersterk en ijzersterke performance, komt nog het dichtst in de buurt van Nathalie.

Mirjam: veel beter dan vorige week...heb wel het idee dat ze een wisselvallige kandidate gaat zijn... en raakt ze me niet met haar optredens.

Neil of Bas had exit gemogen van me maar we weten hoe Idols werkt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zondag 23 december 2007 @ 02:16:42 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_55481826
quote:
Op zondag 23 december 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi dat ding door het raam.
Nou is m'n raam kapot. *bibbert*
  zondag 23 december 2007 @ 02:26:03 #206
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55481953
Wat een kut aflevering zeg

Ik baalde al toen mijn nr 4, 3 en 2 van de prono overbleven op de bank ( ), maar Sandy eruit?!?!?! Come on... !!!!

Nu haat ik Idols
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 23 december 2007 @ 09:04:09 #207
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55484123
Blijkbaar kan Nederland niet zo omgaan met outspoken kandidaten. Zelfverzekerdheid wordt gelijkgesteld aan arrogantie.
pi_55484210
Als dit de manier van stemmen is, volgende week Nathalie exit en de week erna Charlene.

Bas of Neil zal dan wel winnen
pi_55484219
Ik snap niet dat iedereen zo boos is. Snappen jullie na 4 jaar nog niet hoe Idols werkt?

Ik ben trouwens bij dat Sandy er uit is. Als je al zo'n ster bent en al zo veel dingen hebt gedaan, en als je zo arrogant bent als zij... Wat doe je dan in Idols?! Ik vond haar alles behalve sympathiek, en dan gun ik het veel liever een joch als Neil (ondanks zijn vader). Voor hem is het allemaal nieuw en veel leren, voor Sandy was dit "ik kan dit al en ik weet alles beter, en doe mij even dat platencontract". Nee, echt, fijn dat ze weg is.
pi_55484224
quote:
Op zondag 23 december 2007 09:04 schreef oYo het volgende:
Blijkbaar kan Nederland niet zo omgaan met outspoken kandidaten. Zelfverzekerdheid wordt gelijkgesteld aan arrogantie.
Da's onzin, anders zou iedereen dat ook wel over Nathalie zeggen.
  zondag 23 december 2007 @ 09:26:34 #211
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55484236
Toeps, Nthalie zit er nog in, maar ook al is ze de beste... ze zal er wel worden uitgestemd.
pi_55484241
quote:
Op zondag 23 december 2007 09:24 schreef Toeps het volgende:

[..]

Da's onzin, anders zou iedereen dat ook wel over Nathalie zeggen.
Nathalie is nog schattig te noemen met haar ietwat slechte Nederlands en haar grote bos haar.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_55484254
Ja Nathalie een aandoenlijk teer bloempje.
A little bit hateful
  ESF Reporter zondag 23 december 2007 @ 09:57:40 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_55484407
quote:
Op zondag 23 december 2007 09:23 schreef Toeps het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo boos is. Snappen jullie na 4 jaar nog niet hoe Idols werkt?
Tuurlijk wel, maar dan verwacht je dat op z'n 'ergst' een redelijk zingend talent al vroeg wordt weggestemd, waarvan je weet dat het in bepaalde opzichten nog aan dingen ontbreekt, wat niet meer op kon wegen tegen het zangtalent. Is mijn theorie dan. Ik vond die attitude van Sandy wel over-the-top maar het zou voor mij geen reden zijn om haar daarom weg te stemmen. Ze mag ook wel een beetje trots zijn op zo'n stem. Ik erger me meer aan zouteloze mutsen als Tiffany en Asnat die me voor geen meter kunnen boeien.
pi_55484437
quote:
Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ja Nathalie een aandoenlijk teer bloempje.
Ik heb een heel duur computerscherm, ja!!!
  zondag 23 december 2007 @ 10:09:08 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484493
Net pas de uitslag gekeken.
Ik vreesde echt voor Bas! Maar gelukkig is hij wel door!

Nog 2 dingen...
Wat een idioot nummer zong Raffaella en what the fuck had Martijn geslikt met zijn geklef?
pi_55484517
Idols is veel meer een sympathy wedstrijd.
Zoals Simon Cowell zegt: you've got to have that likeability, een kijker moet het iemand gunnen.
Die kop van Sandy, ik kon m niet uitstaan. En dan kun je nog zo mooi zingen, maar dan kom je bij dit programma niet ver.
Of je moet echt briljant zijn, en zo briljant was het nou ook weer niet.
Sandy heeft meermalen aangegeven dit programma niet nodig te hebben, en de kijkers hebben daarnaar geluisterd.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 23 december 2007 @ 10:13:24 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484532

Wat is de verontwaardiging hier in dit topic trouwens amusant!
Jullie zitten toch nog niet steeds in de illusie dat het werkelijk om zangtalent gaat? Dan hadden jullie het bij Evita moeten houden, natuurlijk voeren de sms-ende bakvisjes (en de enkele net-uit-de-kast-puber) de boventoon bij het bepalen wie erin blijft.
Dat jullie daar nou nog zo verbaasd over zijn zeg!
  zondag 23 december 2007 @ 10:14:18 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484543
quote:

Ik zie dat ik niet de eerste nuchtere op zondagochtend ben.
  ESF Reporter zondag 23 december 2007 @ 10:22:42 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_55484625
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zitten toch nog niet steeds in de illusie dat het werkelijk om zangtalent gaat?
Niet in die illusie, wel in die hoop. Gelukkig kan ik voor (enigszins) rechtvaardige exits m'n toevlucht nemen tot American Idol.
pi_55485462
Ik denk ook dat de al dan niet gespeelde "attitude" van Sandy haar de nek om heeft gedaan... vorige week was haar optreden nog briljant genoeg, gisteren was het ook niet echt spectaculair te noemen, middelmatig.
  zondag 23 december 2007 @ 11:38:21 #222
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55485619
Alles gezien hebbende vond ik de vrouwen waarvan je van te voren dacht dat ze goed zouden zijn tegenvallen. Er zijn heel wat valse noten gekraakt door de dames. Het is blijkbaarheel erg moeilijk om een nummer te starten. Van da mannen was Neil de beste. Die heeft zich er heel erg goed doorheen geslagen. Nog steeds een prettige stem. Nigel was echt gewoon een tegenvaller en Bas.... zit die op het conservatorium???? ik hoop niet dat hij voor zang daar zit want dan vraag ik me af welke leraar hem daar heeft aangenomen. Voor de zoveelste keer bakte hij er geen moer van.
Ollie was een regelrechte aanfluiting. Ik snap niet wat hij in de finale doet.

Nikkie en Pauline vond ik bij de dames het beste. Mensen die Charlene zo erg hoog op lopen te hypen dat ze zo goed is.... nou dat valt tegen. Ze kon het in het begin niet echt on track houden ze zwabberde overal heen pas later werd het beter. Ik snapte het gezeur niet zo dat het liedje niet bij Pauline paste. Het thema was Vegas... Ze kan daar moeilijk als een of andere rockbitch gaan staan dat hoort namelijk niet bij Vegas. Vond het liedje van Nikkie niet echt bij het vegas gebeuren passen. Aan het begin wat onzeker maar toen ze gas gaf ging het goed.
pi_55485956
Op basis van de afgelopen twee shows zou Nathalie dit gewoon met twee vingers in de neus MOETEN winnen... Nikki mag zo door naar de finale... maar zo zal het wel niet gaan.
  zondag 23 december 2007 @ 12:01:56 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55486032
quote:
gelukkig weet ik hoe FOK! werkt na 9 jaar ...
quote:
Ik ben trouwens bij dat Sandy er uit is. Als je al zo'n ster bent en al zo veel dingen hebt gedaan, en als je zo arrogant bent als zij... Wat doe je dan in Idols?! Ik vond haar alles behalve sympathiek, en dan gun ik het veel liever een joch als Neil (ondanks zijn vader). Voor hem is het allemaal nieuw en veel leren, voor Sandy was dit "ik kan dit al en ik weet alles beter, en doe mij even dat platencontract". Nee, echt, fijn dat ze weg is.
ik gun die kamper helemaal niets, die hele familie loopt alles af te struinen om maar ergens aan de bak te komen en nou is het een keertje gelukt, gewoon lekker in je kamp blijven tussen de wietplantjes, dat levert meer op. Sandy zette een personage neer en blijkbaar mag dat niet, foute keuze van haar misschien, maar het meer gunnen aan een Neil ... eeck...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_55486055
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

ik gun die kamper helemaal niets, die hele familie loopt alles af te struinen om maar ergens aan de bak te komen en nou is het een keertje gelukt, gewoon lekker in je kamp blijven tussen de wietplantjes, dat levert meer op. Sandy zette een personage neer en blijkbaar mag dat niet, foute keuze van haar misschien, maar het meer gunnen aan een Neil ... eeck...
Amen
pi_55486188
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 2 dingen...
Wat een idioot nummer zong Raffaella en what the fuck had Martijn geslikt met zijn geklef?
ja die raffaela.. nu ik eraan terugdenk hoor ik alleen maar vals..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 december 2007 @ 12:15:23 #227
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55486279
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Re het volgende:
Wat een onzin. Je bent misschien teleurgesteld dat Sandy niet door is maar om Neil daarvoor af te kraken is natuurlijk onzin. Wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Hij heeft het gewoon goed gedaan zeker gezien het verwachtingspatroon. Neil wordt een harde noot om te kraken let maar op. Die wordt gaandeweg steeds beter. Hij komt nu al meer los van zijn spanning en angst, het overleven van de eerste show zal hem nog vrijer en losser maken.Neil wordt denk ik de verassing van de show. Zijn afkomst boeit me geen moer. Dat zijn vader pusherig is boeit mij ook niet, ik ga daar die knul niet op afrekenen. Die reken ik af op zijn prestatie en gezien zijn prestatie van gisteren doet hij het lang niet slecht.

Sandy straalt een nep uit. Je geloofd niet wat ze zingt het is een karikatuur.
pi_55486284
Raffaela zong het niet al te best, nee. Maar het nummer heeft wel potentie om leuk gevonden te worden, het had wel iets aparts.
pi_55486305
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).

Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?

Damn...
Boris was idd een terechte winnaar
Maar Jamai en kwaliteit ? Daarom horen we hem ook nog zingen, Hind had toen moeten winnen en niet derde moeten worden maar dat werd ze helaas wel omdat iedereen ook toen weer dacht dat ze het zou redden, geldt ook nu voor Sandy. Er wordt gewoon nog te weinig gestemd
pi_55486420
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:16 schreef janimie het volgende:

[..]

Maar Jamai en kwaliteit ? Daarom horen we hem ook nog zingen, Hind had toen moeten winnen en niet derde moeten worden maar dat werd ze helaas wel omdat iedereen ook toen weer dacht dat ze het zou redden, geldt ook nu voor Sandy. Er wordt gewoon nog te weinig gestemd
Je hebt gelijk dat Hind had moeten winnen maar je maakt ook twee hele onnozele opmerkingen. Als je eens een musical zou bezoeken zou je weten dat Jamai daar tegenwoordig de pannen van het dak zingt. En dan ook nog Sandy en Hind vergelijken Sandy had er qua zang nog niet uitgehoeven maar ze mag de schoenen van Hind nog niet poetsen qua kwaliteit
  zondag 23 december 2007 @ 12:27:43 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55486497
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:15 schreef marky het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je bent misschien teleurgesteld dat Sandy niet door is maar om Neil daarvoor af te kraken is natuurlijk onzin. Wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Hij heeft het gewoon goed gedaan zeker gezien het verwachtingspatroon. Neil wordt een harde noot om te kraken let maar op. Die wordt gaandeweg steeds beter. Hij komt nu al meer los van zijn spanning en angst, het overleven van de eerste show zal hem nog vrijer en losser maken.Neil wordt denk ik de verassing van de show. Zijn afkomst boeit me geen moer. Dat zijn vader pusherig is boeit mij ook niet, ik ga daar die knul niet op afrekenen. Die reken ik af op zijn prestatie en gezien zijn prestatie van gisteren doet hij het lang niet slecht.

Sandy straalt een nep uit. Je geloofd niet wat ze zingt het is een karikatuur.
Nee hoor ik had al een schurfthekel aan die vlek van voor de theaterrondes, en ik hoop daadwerkelijk dat Nederland verschoond blijft van dit drama, zijn verkrachting van Mandy, zijn pauperfamilie etc. Die gozer zit al aan zijn tax, dat gaat echt niet beter worden, maar goed, genoeg soppende tieners die het blijkbaar wel zien om eens goed gepakt te worden in een stacaravan.
  zondag 23 december 2007 @ 12:29:37 #232
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55486532
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:16 schreef janimie het volgende:

[..]

Wat horen we nog van Hind dan? Die is aan haar derde talentejacht bezig.

Jamai doet het beter in de musical dan Hind het in de muziek doet.

Wat vaak ontbreekt bij de deelnemers van idols is de wil om vreselijk hard te werken.

Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard, zijn vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
  zondag 23 december 2007 @ 12:32:04 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55486583
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

Nee hoor ik had al een schurfthekel aan die vlek van voor de theaterrondes, en ik hoop daadwerkelijk dat Nederland verschoond blijft van dit drama, zijn verkrachting van Mandy, zijn pauperfamilie etc. Die gozer zit al aan zijn tax, dat gaat echt niet beter worden, maar goed, genoeg soppende tieners die het blijkbaar wel zien om eens goed gepakt te worden in een stacaravan.
Pfff ik heb gisteren heel veel verkrachtingen gehoord maar niet door Neil de bleef heel dicht bij het origineel.

Ik vind je posts eigenlijk helemaal niet zo terzake doende.
pi_55486668
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef marky het volgende:

[..]

Wat vaak ontbreekt bij de deelnemers van idols is de wil om vreselijk hard te werken.

Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard zijn, vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
Ja zo is het.; succes is de enige maatstaaf om aan te tonen of iemand een luie zwerver of een harde werker is.
A little bit hateful
  zondag 23 december 2007 @ 12:35:54 #235
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55486700
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef marky het volgende:

[..]

Pfff ik heb gisteren heel veel verkrachtingen gehoord maar niet door Neil de bleef heel dicht bij het origineel.

Ik vind je posts eigenlijk helemaal niet zo terzake doende.
gewoon eens goed luisteren, het is niet superslecht ofzo maar dat kind straalt gewoon zoveel onzekerheid uit en mocht het er echt om gaan spannen dan kan hij het altijd nog proberen met cry me a river ofzo...

Ik voorspel je dat mocht Neil eruit worden gestemd dan wordt die hele studio 22 afgebroken ...
pi_55486713
quote:

[..]

Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard zijn, vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
Het ging toch niet over de vraag wie er het meeste succes heeft? Hind had de mooiste stem en performances in Idols 1 en verdiende daarom de winst. Jamai en Jim hebben zich daarna uitstekend ontwikkeld in de theaters, Hind heeft ook niet voor de commerciële kant gekozen van de Top 40 maar is zeker een gewaardeerd zangeres die ook prijzen kreeg (edison bijvoorbeeld) Dat is een keuze maar dat maakt haar prestaties in Idols 1 er niet minder om, op basis daarvan had ze de winst dik en dik verdiend.
pi_55486728
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat Hind had moeten winnen maar je maakt ook twee hele onnozele opmerkingen. Als je eens een musical zou bezoeken zou je weten dat Jamai daar tegenwoordig de pannen van het dak zingt. En dan ook nog Sandy en Hind vergelijken Sandy had er qua zang nog niet uitgehoeven maar ze mag de schoenen van Hind nog niet poetsen qua kwaliteit
Als Jamai zo geweldig is, waarom zie ik hem dan niet meer op tv ? Er zit een verschil in Musical en Pop . Musicalsongs bereiken de top 40 niet. Daarbij vergelijk ik Sandy niet met Hind qua kwaliteit, dat kan ook niet want Hind heeft de kans gehad zich veel verder te ontwikkelen in Idols. Van Sandy zullen we nooit weten hoe het haar zou zijn vergaan als ze zou zijn gebleven.
Ik kijk puur op het stemgedrag van het publiek: in beide gevallen is er gewoon te weinig gestemd omdat men waarschijnlijk dacht dat Hind het 3-4 jaar geleden wel zou redden (qua aantal stemmen) en Sandy dus ook
pi_55486741
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef Re het volgende:

[..]

gewoon eens goed luisteren, het is niet superslecht ofzo maar dat kind straalt gewoon zoveel onzekerheid uit en mocht het er echt om gaan spannen dan kan hij het altijd nog proberen met cry me a river ofzo...

Ik voorspel je dat mocht Neil eruit worden gestemd dan wordt die hele studio 22 afgebroken ...
Neil is een bang vogeltje op het podium inderdaad, vocaal niet bijzonder.
  zondag 23 december 2007 @ 12:39:00 #239
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55486777
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef Re het volgende:

[..]

Met Luisteren heb ik geen probleem. Ik heb heel goed geluisterd en geconstateerd dat Neil de beste mannelijke zanger was gisteren. De rest was gewoon slecht. Bij Neil heb ik alleen nog maar vooruitgang gezien en bij de andere een alleen maar steeds slechter wordende tendens.
pi_55486838
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef janimie het volgende:

[..]

Als Jamai zo geweldig is, waarom zie ik hem dan niet meer op tv ? Er zit een verschil in Musical en Pop . Musicalsongs bereiken de top 40 niet. Daarbij vergelijk ik Sandy niet met Hind qua kwaliteit, dat kan ook niet want Hind heeft de kans gehad zich veel verder te ontwikkelen in Idols. Van Sandy zullen we nooit weten hoe het haar zou zijn vergaan als ze zou zijn gebleven.
Ik kijk puur op het stemgedrag van het publiek: in beide gevallen is er gewoon te weinig gestemd omdat men waarschijnlijk dacht dat Hind het 3-4 jaar geleden wel zou redden (qua aantal stemmen) en Sandy dus ook
Jamai is een musicalster en die zie je nou eenmaal alleen op tv als ze in een productie staan voor promotie... en Jamai heeft al een paar glansrollen in diverse musicals op zijn naam...

En die vergelijking van Hind en Sandy qua ontwikkeling... Sandy had op het moment dat ze aan Idols begon al op zijn minst al evenveel of zelfs wel meer ervaring met optredens en camera's dan Hind toen zij eraan begon... Qua stem en persoonlijkheid vind ik Hind vele malen beter dan Sandy.
pi_55486862
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef marky het volgende:

[..]

Met Luisteren heb ik geen probleem. Ik heb heel goed geluisterd en geconstateerd dat Neil de beste mannelijke zanger was gisteren. De rest was gewoon slecht. Bij Neil heb ik alleen nog maar vooruitgang gezien en bij de andere een alleen maar steeds slechter wordende tendens.
Sorry maar ik vond Nigel gisteren de beste mannelijke kandidaat... die zong keurig netjes een song die perfect bij zijn donkere stemgeluid past.
  zondag 23 december 2007 @ 12:44:39 #242
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55486926
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef janimie het volgende:

[..]

Als Hind zo top is waarom zie ik die dan nooit meer op TV?

Als het om TV gaat is Jim dan toch de echte Idol (dat is hij ook wel ).

Sandy wordt het gewoon niet gegund omdat ze niet gepruimd wordt net als Boris en in mindere maten ook Hind. Ze stralen uit dat ze zichzelf vooral fantastisch vinden. Dat wil het nederlandse volk niet.
  zondag 23 december 2007 @ 12:49:26 #243
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55487056
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef marky het volgende:

[..]

geen van de vier mannen verdient het om op dat podium te staan, gewoon embarmelijke kwaliteit dit jaar... (Nigel heeft het meeste potentieel maar is mij te zoetsappig en bescheiden). Neil is gewoon 3x nix en zal het zal ook nooit wat met hem worden, daar zorgt zijn vredelievende familie wel voor...
pi_55487097
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Als Hind zo top is waarom zie ik die dan nooit meer op TV?

Als het om TV gaat is Jim dan toch de echte Idol (dat is hij ook wel ).

Sandy wordt het gewoon niet gegund omdat ze niet gepruimd wordt net als Boris en in mindere maten ook Hind. Ze stralen uit dat ze zichzelf vooral fantastisch vinden. Dat wil het nederlandse volk niet.
dit vind ik dus echt onzin. Boris heeft gewoon gewonnen, en hij is oook echt goed. Ik vind hem alleen een onwijze suffe, volgens mij is er echt niets leuks aan, aan die kerel. Ik ken m verder niet, maar zo komt ie wel over. Hind is een superzangeres, maar heeft ervoor gekozen om niet de popmuziek kant op te gaan. Haar stem past wmb ook niet echt bij popmuziek. Wat ze nu doet, doet ze goed, en of ze op tv is of niet, dat doet er dan toch niet toe... Ron brandsteder is wel op tv, en dat is ook niet echt een idool.. tv is geen graadmeter voor topheid.
pi_55487191
Die Neil lijkt me een schattig joch hoor en die familie of dattie een kampert is maakt me ook niets uit en hij heeft best een prettige stem, maar niet meer dan dat. Hij zong niet vals, maar dat is zo'n beetje alles wat je erover kan zeggen.
Hij had er overigens van mij gister niet uitgehoeven (Ollie of Bas waren nog veel slechter, wmb) maar hij zit toch wel bijna aan z'n plafonnetje hoor.

En hij was echt véél minder goed dan Sandy.
pi_55487247
edit verkeerde topic
  zondag 23 december 2007 @ 12:57:52 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55487275
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef TheVulture het volgende:
edit verkeerde topic
whehe ik dacht al
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 december 2007 @ 12:58:27 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55487296
Verkeerde topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55487318
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:57 schreef Re het volgende:

[..]

whehe ik dacht al
Ik moet ook zoveel bijhouden: Idols, Serious Request, voetbal
pi_55487328
Wat was da nou, gaan we nu ook usersidols doen
pi_55487342
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef conleche het volgende:
Wat was da nou, gaan we nu ook usersidols doen
dat doen we al
pi_55487539
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat doen we al
Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?
pi_55487564
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?
dat is een tussenstreepje
pi_55487593
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

pi_55487600
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die lompe lievige conleche ook altijd he
A little bit hateful
pi_55487603
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef conleche het volgende:

[..]

geeft niet, ik moest heel hard lachen
pi_55487654
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Die lompe lievige conleche ook altijd he
  zondag 23 december 2007 @ 13:34:30 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_55488226
Ik ben net begonnen met kijken via internet. Raffaëla is nu al het hoogtepunt van de uitzending. Die stem, dat charisma, dat voorkomen. Zo terecht dat zij de vorige winnares was.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_55488453
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben net begonnen met kijken via internet. Raffaëla is nu al het hoogtepunt van de uitzending. Die stem, dat charisma, dat voorkomen. Zo terecht dat zij de vorige winnares was.
Heb jij niet een CI nodig?
  zondag 23 december 2007 @ 13:44:39 #260
88233 Steve
Still the best.
pi_55488592
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij niet een CI nodig?
Het zou natuurlijk kunnen dat ik nog wat beschadigingen heb opgelopen door Nathalie vorige week.
pi_55488925
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk kunnen dat ik nog wat beschadigingen heb opgelopen door Nathalie vorige week.
je hebt alleen de opening gezien zeker? niet de backstage?
  zondag 23 december 2007 @ 13:55:51 #262
88233 Steve
Still the best.
pi_55488952
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef sbientje het volgende:

[..]

je hebt alleen de opening gezien zeker? niet de backstage?
Nee. Was het zo'n drama? Dat is niet terug te kijken toch?
pi_55489227
Onbegrijpelijk dat Sandy eruit is, ze was dan wel niet m'n favoriet. Maar stond wel boven al die, slechtzingende jongens.
  zondag 23 december 2007 @ 14:27:31 #264
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_55489937
Ollie had er echt uit gemoeten en alleen al voor de spanning bij Ollie hem wat langer op die bank moeten houden dan hem meteen als eerste door te laten.

Ollie

en Asnat heeft een erg mooi liedje toch wel lichtelijk verpest.

En ik snap niet dat Sandy eruit is. Na vorige week toch wel gegokt op aardig ver komen, en nu eruit. En die slechte Ollie er nog in, Bas is ook geen schim meer van wat hij was, Nigel zong uit de maat en Neil had een beetje opleving gisteren......
ach ja dat is nu eenmaal Idols....

J**** ging mn computer programmeren om Idols Aftershow op te nemen...... dat komt pas om 23 uur.... willen ze nou dat er ook nog iemand kijkt of gaat dit een hele stille dood worden?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 23 december 2007 @ 15:33:25 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55491649
Ik denk dat Sandy wel dr eigen glazen in heeft gegooid door dr stomme gedrag. De 'hekel' was dus sterker dan het feit datg ze goed kan zingen.
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 15:55:38 #266
43556 miss_dynastie
pi_55492194
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Nee. Was het zo'n drama? Dat is niet terug te kijken toch?
Ja, dat was echt dik drama.
  zondag 23 december 2007 @ 16:30:02 #267
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55493075
quote:

[..]

Jamai en Jim werken allebij vreselijk hard, zijn vrijwel continu bezig met hun carriere. Als je denkt ik doe mee en daarmee is het dan ook klaar dan ben je dom bezig en dan ga je het ook niet redden. Zeker niet in nederland waar je het van de platenverkoop allang niet meer moet hebben.
Lang-speel-plaat.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55493590
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Sandy wel dr eigen glazen in heeft gegooid door dr stomme gedrag. De 'hekel' was dus sterker dan het feit datg ze goed kan zingen.
nou, ik denk niet dat dat het is anders had je juist meer van dat soort reacties terug kunnen vinden op fok en andere sites en was iedereen het er mee eens dat ze is weggestemd maar heel veel mensen het juist raar dat ze niet door is, dus ik gok nog steeds op te weinig actief stem gedrag.
  zondag 23 december 2007 @ 16:51:54 #269
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55493637
Wat grappig hoe Sandy nu omgedraaid is op idols.nl .
pi_55493936
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef BVO het volgende:
Wat grappig hoe Sandy nu omgedraaid is op idols.nl .
idd ja

maar die site is nog steeds irri! steeds gaat er iemand zingen enzo
  zondag 23 december 2007 @ 19:44:42 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55497857
Hoe vaker ik dat Charlene/Wendy/John/gospel-ding terugkijk hoe leuker het wordt ! Die zure blik van Wendy als John haar op d'r plek zet, haar kinderachtige "Neee, jij bent een beetje in de war John !!", dat lieve bemoedigede lachje van Charlene.. meesterlijk . Die komt in De Wereld Draait Door.
pi_55497906
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
dat lieve bemoedigede lachje van Charlene
Dat was gewoon keihard uitlachen hoor !

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55497946
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
Hoe vaker ik dat Charlene/Wendy/John/gospel-ding terugkijk hoe leuker het wordt ! Die zure blik van Wendy als John haar op d'r plek zet, haar kinderachtige "Neee, jij bent een beetje in de war John !!", dat lieve bemoedigede lachje van Charlene.. meesterlijk . Die komt in De Wereld Draait Door.
dat duurt alleen nog een week voor dat er weer is
  ESF Reporter zondag 23 december 2007 @ 20:45:13 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_55499487
Oh ja, die discussie over gospel tussen Chanderelladinges, Wendy en John. Geweldig. Dacht ik dat dat mens eindelijk het licht zou zien en gelijk zou geven, komt ze nog met "Nee jij bent in de war muhahahahaha". Hoe oud ben je, 14? Ze wordt steeds meer een enigszins intelligent-ogende versie van Georgina Verbaan. Met dat stemmetje, dat grote hoofd op een stokje en die domme uitspraken.

Vanavond weer de herhaling, met veel klitter en klemmur!
pi_55499525
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Bas heb gezien.
pi_55499780
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Bas heb gezien.
Ik kijk nu ook. Ik heb alleen een deel van de Backstage show gezien en de uitslag.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 december 2007 @ 22:49:41 #277
163650 Greys
pi_55502915
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Was even een dagje weg (had haast ontwenningsverschijnselen ) maar...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55502977
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De show is 4 uur lang ofzo en dan vang je alleen een glimps op van een van de raarste optredens/jongens van de avond?
God must really dislike you
A little bit hateful
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 december 2007 @ 22:58:20 #279
163650 Greys
pi_55503194
Liquidootje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55503516
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Liquidootje!
Hij is wel bezig vandaag, hij noemde mij al "lievig, lomp" Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo beledigd. Lomp, nu vraag ik je....

Greys,
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 december 2007 @ 23:12:10 #281
163650 Greys
pi_55503595
LIEVIG kan ik me nog iets bij voorstellen, lomp echter....
(Toch istie stiekem wel lief hoor, hij gaf mij punten in die 'Users Idols' )

Helleu babe!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55503642
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Hij is wel bezig vandaag, hij noemde mij al "lievig, lomp" Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo beledigd. Lomp, nu vraag ik je....

Greys,

Met lomp bedoelde ik niet echt lomp he. Weet niet waarom maar vind het altijd aandoenlijk als je weer van die grappige vragen stel. Daarnet ook weer
quote:
Ik snapte die voorkeurstemmen niet waar je voor moest zwemmen.
Awwww so cute!
A little bit hateful
pi_55503782
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
LIEVIG kan ik me nog iets bij voorstellen, lomp echter....
(Toch istie stiekem wel lief hoor, hij gaf mij punten in die 'Users Idols' )

Helleu babe!
Ik heb even gekeken in dat topic. (ja ná m'n dozerige vergissing ), maar je staat bijna bovenaan: Greys for Idolpresidente
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 december 2007 @ 23:18:29 #284
163650 Greys
pi_55503817
Voorkeursstemmen, zwemmen? Nou snap ik hem ook niet meer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55503891
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Met lomp bedoelde ik niet echt lomp he. Weet niet waarom maar vind het altijd aandoenlijk als je weer van die grappige vragen stel. Daarnet ook weer
[..]

Awwww so cute!
Dat van die stemmen was ook heul onduidelijk, geef toe....
pi_55503901
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Voorkeursstemmen, zwemmen? Nou snap ik hem ook niet meer!
ER
  zondag 23 december 2007 @ 23:22:13 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55503921
iemand de goede link naar nathalie d'r optreden?
pi_55504091
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Re het volgende:
iemand de goede link naar nathalie d'r optreden?
Klik voor Nathalie
A little bit hateful
  zondag 23 december 2007 @ 23:29:21 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55504173
thnks, zo ff kijken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 12:01:15 #290
163650 Greys
pi_55510751
En, Re? Ik neem aan dat je inmiddels hebt gekeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 12:02:37 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55510780
... nee ... ik zat op de andere computer enzo en MB was de hele avond bezig met de elfjes, en nee die link ga ik hier niet plaatsen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 12:07:57 #292
163650 Greys
pi_55510878
Die heb ik inmiddels al gezien Re, dat linkje. Je lijkt wel een dansende psychopaat! Hahaha!
Ga je dan nu even Nathalie kijken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 12:12:20 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55511003
hij is idd wel erg psycho jah

zo ff kijken ja.. had de mp3 al geluisterd
  maandag 24 december 2007 @ 13:14:36 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55512436
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Klik voor Nathalie
Linkje doet het niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 24 december 2007 @ 13:16:55 #295
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55512484
Hier wel, maar Youtube heeft hem ook: http://youtube.com/watch?v=zrelVZlFQQE
pi_55512637
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Linkje doet het niet
Probeer deze eens.
  maandag 24 december 2007 @ 13:34:37 #297
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55512920
Jaaa, eindelijk! Thanks guys!

Wat was ze weer goed En leuk jurkje ook! Lag het accent eens ergens anders dan op dr boezem
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55513796
Weet je als Sandy gewoon eerlijk zegt wat ze vind dan is ze meteen arrogant en een kapsoneslijer, maar als Nathalie dan zegt dat ze alleen komt om te winnen en dat ze zo geweldig is en blabla is het ineens aandoenlijk, scheer dan iedereen over dezelfde kam
pi_55514054
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef BCtjuh het volgende:
Weet je als Sandy gewoon eerlijk zegt wat ze vind dan is ze meteen arrogant en een kapsoneslijer, maar als Nathalie dan zegt dat ze alleen komt om te winnen en dat ze zo geweldig is en blabla is het ineens aandoenlijk, scheer dan iedereen over dezelfde kam
En dat mag. Die mensen geven zichzelf op voor een tv-programma, daar mag je een mening over hebben. En het hoeft nog niet eens ergens op gebaseerd te zijn. Leuk he?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 14:25:58 #300
163650 Greys
pi_55514087
Dat je zegt dat je komt om te winnen wil nog niet meteen zeggen dat je zelf ook al weet/denkt dat je gaat winnen Nathalie vind ik anders, kan er mijn vinger niet precies op leggen, maar hoe ze tot nu toe overkomt is wèl lekker zelfverzekerd, maar zeker niet bitchy of arrogant
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')