Ik kijk nu ook. Ik heb alleen een deel van de Backstage show gezien en de uitslag.quote:Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Basheb gezien.
Was even een dagje weg (had haast ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Och allerjezus, ze doen 't al. Ik heb me nog niet verdiept hoor, maar waarom staat iedereen in de min?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De show is 4 uur lang ofzo en dan vang je alleen een glimps op van een van de raarste optredens/jongens van de avond?quote:Op zondag 23 december 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik check nu maar even de herhaling, aangezien ik gisteren alleen Basheb gezien.
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij is wel bezig vandaag, hij noemde mij al "lievig, lomp"
Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo beledigd. Lomp, nu vraag ik je....
Greys,
Awwww so cute!quote:Ik snapte die voorkeurstemmen niet waar je voor moest zwemmen.
Ik heb even gekeken in dat topic. (ja ná m'n dozerige vergissingquote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
LIEVIG kan ik me nog iets bij voorstellen, lomp echter....
(Toch istie stiekem wel lief hoor, hij gaf mij punten in die 'Users Idols')
Helleu babe!
Dat van die stemmen was ook heul onduidelijk, geef toe....quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Met lomp bedoelde ik niet echt lomp he. Weet niet waarom maar vind het altijd aandoenlijk als je weer van die grappige vragen stel. Daarnet ook weer
[..]
Awwww so cute!
ERquote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Voorkeursstemmen, zwemmen? Nou snap ik hem ook niet meer!![]()
Klik voor Nathaliequote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Re het volgende:
iemand de goede link naar nathalie d'r optreden?
Linkje doet het nietquote:
En dat mag. Die mensen geven zichzelf op voor een tv-programma, daar mag je een mening over hebben. En het hoeft nog niet eens ergens op gebaseerd te zijn. Leuk he?quote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef BCtjuh het volgende:
Weet je als Sandy gewoon eerlijk zegt wat ze vind dan is ze meteen arrogant en een kapsoneslijer, maar als Nathalie dan zegt dat ze alleen komt om te winnen en dat ze zo geweldig is en blabla is het ineens aandoenlijk, scheer dan iedereen over dezelfde kam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |