kan niet anders... de originele stem; Frans van Dusschoten, is al naar God.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Wat een nepstem heeft die uil
De originele stem zal nu ongeveer wel dood zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Wat een nepstem heeft die uil
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef alwaysleft het volgende:
Zijn er echt mensen die hier aan avond plezier aan beleven
Hij zij het ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Oogjes dicht en snaveltjes toe
Gerard: " ik word gek, het is toch niet echt de Fabeltjeskrant "![]()
![]()
Prachtig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Piles het volgende:
Heb ondertussen 4GB aan opnames, maar ik laat de recorder vannacht lopen
Die ís doodquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
De originele stem zal nu ongeveer wel dood zijn
me jeugd! Wat doe je!quote:
O ja, dat is waar (dat het Frans was)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
kan niet anders... de originele stem; Frans van Dusschoten, is al naar God.
Ach, heb hier jaren BB gevolgd. Daar gebeurde doorgaans minder dan in dit huisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef alwaysleft het volgende:
Zijn er echt mensen die hier aan avond plezier aan beleven
Ik bedoelde de Fabeltjeskrant, of dacht je dat alquote:
Ik zou het allemaal wel willen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Piles het volgende:
Heb ondertussen 4GB aan opnames, maar ik laat de recorder vannacht lopen
Goed idee inderdaad, breng ze uit op DVD. Ik koop ze zeker!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Prachtig!Uitbrengen op DVD!
zitten vast echt hoogtepunten op die niet op internet terug te zien zijn zeker.
Owquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Fabeltjeskrant, of dacht je dat al
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstipquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Prachtig!Uitbrengen op DVD!
zitten vast echt hoogtepunten op die niet op internet terug te zien zijn zeker.
En ze komen niet bij van lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Impry het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
En die lol in de studio....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]. Zes dagen zelfs [afbeelding].
Morgen om 1 uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik wil em ook wel hebben hahaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik vrees alleen dat als het zo doorgaat het halve hotel wakker wordt van je gebulder.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk dit, als dit vannacht zo doorgaat ga ik het misschien nog redden met m'n nachtdienst.
Zo tijdens de kerstdagen is het hotel echt uitgestorven
Ach, jij gaat hgewoon in je slaapzak voor dat huis liggen, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |