Langer is toch onmogelijk?! Dan zie je daar van die gratenhuizen lopen op een gegeven moment.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben niet heel helder meer, maar ik zal het even noteren voor de notulen.
Oh, dat gaat makkelijk lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij moet voor 12 uur nog even vol!
Gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij moet voor 12 uur nog even vol!
Liever weer Giel, Gerard en Michielquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgens jaar Domien in het glazen huis samen met o.a. Rudy?
Grunn heeft gewonnen van Friesland (basketbal) en winnen van Friesland is altijd reden om even feest te vieren.quote:
Ja ja, nou weet ik het wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Liever weer Giel, Gerard en Michiel![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
geniaal de fabeltjes krant op bezoek![]()
kan niet anders... de originele stem; Frans van Dusschoten, is al naar God.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Wat een nepstem heeft die uil
De originele stem zal nu ongeveer wel dood zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Wat een nepstem heeft die uil
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef alwaysleft het volgende:
Zijn er echt mensen die hier aan avond plezier aan beleven
Hij zij het ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Oogjes dicht en snaveltjes toe
Gerard: " ik word gek, het is toch niet echt de Fabeltjeskrant "![]()
![]()
Prachtig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Piles het volgende:
Heb ondertussen 4GB aan opnames, maar ik laat de recorder vannacht lopen
Die ís doodquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
De originele stem zal nu ongeveer wel dood zijn
me jeugd! Wat doe je!quote:
O ja, dat is waar (dat het Frans was)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
kan niet anders... de originele stem; Frans van Dusschoten, is al naar God.
Ach, heb hier jaren BB gevolgd. Daar gebeurde doorgaans minder dan in dit huisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef alwaysleft het volgende:
Zijn er echt mensen die hier aan avond plezier aan beleven
Ik bedoelde de Fabeltjeskrant, of dacht je dat alquote:
Ik zou het allemaal wel willen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Piles het volgende:
Heb ondertussen 4GB aan opnames, maar ik laat de recorder vannacht lopen
Goed idee inderdaad, breng ze uit op DVD. Ik koop ze zeker!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Prachtig!Uitbrengen op DVD!
zitten vast echt hoogtepunten op die niet op internet terug te zien zijn zeker.
Owquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Fabeltjeskrant, of dacht je dat al
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstipquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Prachtig!Uitbrengen op DVD!
zitten vast echt hoogtepunten op die niet op internet terug te zien zijn zeker.
En ze komen niet bij van lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Impry het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
En die lol in de studio....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]. Zes dagen zelfs [afbeelding].
Morgen om 1 uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik wil em ook wel hebben hahaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik vrees alleen dat als het zo doorgaat het halve hotel wakker wordt van je gebulder.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk dit, als dit vannacht zo doorgaat ga ik het misschien nog redden met m'n nachtdienst.
Zo tijdens de kerstdagen is het hotel echt uitgestorven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |