Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstipquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Prachtig!Uitbrengen op DVD!
zitten vast echt hoogtepunten op die niet op internet terug te zien zijn zeker.
En ze komen niet bij van lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Impry het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
En die lol in de studio....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]. Zes dagen zelfs [afbeelding].
Morgen om 1 uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik wil em ook wel hebben hahaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Vastwel, maar ik zie ook niet alles wat er gebeurt, dus als iemand nog verzoekjes heeft: pm me een tijdstip
Ik vrees alleen dat als het zo doorgaat het halve hotel wakker wordt van je gebulder.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk dit, als dit vannacht zo doorgaat ga ik het misschien nog redden met m'n nachtdienst.
Zo tijdens de kerstdagen is het hotel echt uitgestorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |