Leescht schnel verder!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Ja... goed hè.. een echte zienerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Jappie voorspelt een eind van tevoren zeg.
Maar je had wel de lapo, is toch een beetje een troost.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
ANTI-FIPEAUX!
Piers Corbijn is er een kleine jongen bij..quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Jappie voorspelt een eind van tevoren zeg.
Pauzequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, in dat geval blijf ik even hangen.
Let maar op, straks bij volgeladen accu gaat ie zeggen, ook gebiedende wijs...."Bellen!". Zo zijn ze wel bij KPN....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
In één keer goed!Eens kijken waar ik die stekker in moet stoppen.
Ik heb trouwens een Hollander: "batterij opladen" (gebiedende wijs![]()
)
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer wasquote:
Ik heb wat meer met "voelers"quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... goed hè.. een echte ziener
Ga jij 's gewoon even je user icon verwijderen in de User Icon manager.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je had wel de lapo, is toch een beetje een troost.
Mja... denk dat het carrièrre-technisch momenteel wat minder gaat met Piers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Piers Corbijn is er een kleine jongen bij..
Ik voorspel dat deze user straks de last post heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... goed hè.. een echte ziener
Username: Veulerstquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer was
Whahaha die heb ik iid op een speciaal plekkie staan, en moet altijd weer zoeken. Ha hij is gaaf !!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer was
Wat ben je toch ook een lieverd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ga je te ver..als Talitha gaat ga ik ook..
Kan nooit lang meer duren voor Lithski reageert...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, in dat geval blijf ik even hangen.
En 'm eerst opslaan. Voor het geval we hier nog zitten tegen de tijd dat je weer in t-shirt over straat kan lopen zonder direct een longontsteking op te lopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij 's gewoon even je user icon verwijderen in de User Icon manager.
Dan beweegt je sneeuw ook gewoon in de bagger lay out.
Hmmm...een naziener...is daar nog een markt voor these days..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan nooit lang meer duren voor Lithski reageert...![]()
Das nog altijd een stuk beter dan wanneer de "last post" voor je gespeeld wordt Jappie...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat deze user straks de last post heeft.
kan geregeld worden, schuift 't?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat deze user straks de last post heeft.
Want om 'm in eerste instantie te uploaden hoef je 'm inderdaad nog niet op je HD te hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En 'm eerst opslaan. Voor het geval we hier nog zitten tegen de tijd dat je weer in t-shirt over straat kan lopen zonder direct een longontsteking op te lopen.
Kun je in de baggerlayout je voorkeur niet opgeven?quote:
Jawohl Herr Oberführer, sofort...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij 's gewoon even je user icon verwijderen in de User Icon manager.
Dan beweegt je sneeuw ook gewoon in de bagger lay out.
Wel op de baggerlayout, ga jij je layout eens ff van de default afhalen zodat webicons zichtbaar wordenquote:
Opletten, straks krijg ik ijzel....quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS heeft sneeuw, ik heb sneeuw, HiDi heeft sneeuw, Lithski heeft sneeuw.
In de baggerlayout dus.
Het "echte werk" kan niet gedaan worden door prutsers Gert.....de laatste keer dat je het probeerde liet je nogal een bloedspoor achter.....quote:
heiloo geboren, maar al tijdje in alkmaar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet meer, maar ben er geboren (Stationsweg) en opgegroeid. Jij ook?
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet op de baggerlayout.
4 grolsch zonder die lama, en het is rond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
3 Grolsch en een 2ehands lama ...deal ?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel op de baggerlayout, ga jij je layout eens ff van de default afhalen zodat webicons zichtbaar worden
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
4 grolsch zonder die lama, en het is rond.
Eensch...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef willem-jozef het volgende:
heee gert, ouwe rukkert!
IAN FOR MOD!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let maar op, straks bij volgeladen accu gaat ie zeggen, ook gebiedende wijs...."Bellen!". Zo zijn ze wel bij KPN....
Dan heb jij dus usericon als standaard staan (default in bagger) ipv webicon..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS heeft sneeuw, ik heb sneeuw, HiDi heeft sneeuw, Lithski heeft sneeuw.
In de baggerlayout dus.
Dit is m'n 6e pjoeter al of zo, sinds dat plaatje geupload is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want om 'm in eerste instantie te uploaden hoef je 'm inderdaad nog niet op je HD te hebben
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noem jij dat?
Hee... heeft DDT nog wèl z'n smiliespagina? Dacht dat-ie 'm weggehaald had.quote:
Wie is er hier nu 'achtergebleven'?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...een naziener...is daar nog een markt voor these days..
Volgens mij ligt het aan JOU welke UI ik ziequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb jij dus usericon als standaard staan (default in bagger) ipv webicon..
en dan zie je bij mij dus deze avatar: [ afbeelding ]
in plaats van deze, die je zelf gemaakt hebt: [ afbeelding ]
Regel dat danquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor zover ik weet kunnen users zelf aangeven welke van hun icons er voorrang krijgt.
Dus als je je webicon wil gebruiken moet je die voorrang geven.
De voorrang regel werkt alleen in de baggerlay out meen ik dus kan het zijn dat je met de oude lay out de UI ziet die je zelf wil hebben terwijl mensen die de baggerlayout gebruiken de UI zien die per default voorrang heeft. Als je dus een webicon wil gebruiken moet je óf al je geuploade UI's weghalen óf je voorkeur instellen dat je webicon voorrang heeft.
Een niet leesbare tekst met een dikke zwarte pijl?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HiDi, dat plaatje is wel érg klein vind je ook niet?
Linkje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
*gaat even kutten
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HiDi, dat plaatje is wel érg klein vind je ook niet?
Hij heeft hem niet weggehaald...alleen vreemd genoeg heeft ie de links naar mijn en APK's website wel getrashed..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee... heeft DDT nog wèl z'n smiliespagina? Dacht dat-ie 'm weggehaald had.
Wie neemt er nou een layout zonder zich er in te verdiepen. Dat is echt typisch iets voor een te veel rukkende kutpuber als jijquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Flikker uit je zadel, stuk ongeduld
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noem jij dat?
"Soury"quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie is er hier nu 'achtergebleven'?
't was anders best leesbaar hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
Een niet leesbare tekst met een dikke zwarte pijl?
Was jij er zo een die dacht dat Fok! een stuk sneller werd als je de oude lay out nam?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een layout zonder zich er in te verdiepen. Dat is echt typisch iets voor een te veel rukkende kutpuber als jij
Zou het nu lukkenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh, vrouwtje moet weer bokken hoor
Ik weet het zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Was jij er zo een die dacht dat Fok! een stuk sneller werd als je de oude lay out nam?
O, zou het aan dat niet opslaan kunnen liggen? Ben het helemaal zat met dat gedoe. Waarom gaat het toch nooit eens ee keertje meteen goed, zoals bij iedereen hier?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En 'm eerst opslaan. Voor het geval we hier nog zitten tegen de tijd dat je weer in t-shirt over straat kan lopen zonder direct een longontsteking op te lopen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het zeker![]()
Danny weigert rekening te houden met tragere computers die nog draaien op win2000 dus dat ding was gewoon ruk voor mij![]()
Laattijden van een 5 seconden per bericht waren normaal. Weet je wel hoe lang het duurt voor je dan een pagina ziet? En hoe prettig dat is als je het laatste bericht op de pagina wil lezen?
Ja, bij mij ging het inderdaad vlekkeloos zoals je zagquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, zou het aan dat niet opslaan kunnen liggen? Ben het helemaal zat met dat gedoe. Waarom gaat het toch nooit eens ee keertje meteen goed, zoals bij iedereen hier?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een layout zonder zich er in te verdiepen. Dat is echt typisch iets voor een te veel rukkende kutpuber als jij
Ach, we waren weer even zoetquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is allang gelukt, man.
Dankzij jouw eerste veel te kleine capje al.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het zeker![]()
Danny weigert rekening te houden met tragere computers die nog draaien op win2000 dus dat ding was gewoon ruk voor mij![]()
Laattijden van een 5 seconden per bericht waren normaal. Weet je wel hoe lang het duurt voor je dan een pagina ziet? En hoe prettig dat is als je het laatste bericht op de pagina wil lezen?
Kijk uit hoor, ik laat je op de hoorns nemenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Oehoeh, vrouwtje moet weer bokken hoor
Het is toch goed zo (met sneeuw)?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, zou het aan dat niet opslaan kunnen liggen? Ben het helemaal zat met dat gedoe. Waarom gaat het toch nooit eens ee keertje meteen goed, zoals bij iedereen hier?
Zullen we een vriendschappelijke weddenschap doen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gooi je uurtarief dan ook eens omhoog......
heb je er niet een met de horens naar voren ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik laat je op de hoorns nemen![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je er toch bij dat de gebruiker kan beslissen welke icon jij van hem/haar ziet??quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat als iemand zijn geuploade UI wil gebruiken maar óók een webicon heeft staan dat ik ongeacht wat die user wil zijn webicon zie?
over pubers gesproken, ben wel benieuwd hoe dat nageslacht van jou er ongeveer uitziet. kun je je m nog ff flashen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zei de ene kutpuber tegen de andere kutpuber
Kijk maar uit dat er geen hitsige, extreme moslimterrorist voorbij komtquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik laat je op de hoorns nemen![]()
[ afbeelding ]
Ben net over op de nieuwe layoutquote:
Soury is zich aan het optutten. Die heeft geen tijd om te happen.quote:
Ik wel, moet ook altijd aan de kaasmarkt denken als ik Brian met dat hoedje ziequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heiloo geboren, maar al tijdje in alkmaar.
[ afbeelding ]
nooit op kaasmarkt geweest, is altijd zo vroeg..
Veuls te vaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een vriendschappelijke weddenschap doen?
Hoe vaak heeft Veulen volgens jou op een linkje geklikt in de banners?
Jij zou niet weten waarom jij kan uitmaken welke icon ik van JOU zie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat de gebruiker kan beslissen welke icon jij van hem/haar ziet??
In de oude layout was de webicon default en in de baggerlayout is de uploadicon default, en in die laatste kun je dat omdraaien... ik zou niet weten waar ik zelf zou kunnen instellen welke jij ziet.
Ik denk, haar inschattend, 10 keer om te testen of het werkt......quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een vriendschappelijke weddenschap doen?
Hoe vaak heeft Veulen volgens jou op een linkje geklikt in de banners?
Zie nu je kale iconquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat de gebruiker kan beslissen welke icon jij van hem/haar ziet??
In de oude layout was de webicon default en in de baggerlayout is de uploadicon default, en in die laatste kun je dat omdraaien... ik zou niet weten waar ik zelf zou kunnen instellen welke jij ziet.
Bannersquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
*klikt nog even op een paar banners.
urmm...mag ik...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk nul omdat ze Danny een lul vindquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk, haar inschattend, 10 keer om te testen of het werkt......
Kijk, dat ga ik nu even proberen, gooi alle andere eruit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor zover ik weet kunnen users zelf aangeven welke van hun icons er voorrang krijgt.
Dus als je je webicon wil gebruiken moet je die voorrang geven.
De voorrang regel werkt alleen in de baggerlay out meen ik dus kan het zijn dat je met de oude lay out de UI ziet die je zelf wil hebben terwijl mensen die de baggerlayout gebruiken de UI zien die per default voorrang heeft. Als je dus een webicon wil gebruiken moet je óf al je geuploade UI's weghalen óf je voorkeur instellen dat je webicon voorrang heeft.
Hey, bedankt hè.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
urmm...mag ik......heel eventjes maar hoor.
![]()
Kee bedankt![]()
Jij kunt het omdraaien..derhalve bepaal jij welke icon je van een ander ziet.![]()
...thanks![]()
Zo lang heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Soury is zich aan het optutten. Die heeft geen tijd om te happen. [ afbeelding ]
Edit: Muis, wat doe je nou?!![]()
![]()
Hij is jonger dus meer kutpuberigquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Zei de ene kutpuber tegen de andere kutpuber
En niet te vergeten..... Gert.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk nul omdat ze Danny een lul vind
Nee dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
dus jij ziet nu mijn webicon met sneeuw ?
Ga even tegen iemand anders hinnikenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is jonger dus meer kutpuberig
Zonder klanten helemaal geen uurtariefquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gooi je uurtarief dan ook eens omhoog......
Yup, maar dat was erger dan een lulquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niet te vergeten..... Gert.....
Ik heb als een wilde gekliktquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonder klanten helemaal geen uurtarief
was wel lachen gisteren op de streams met brian. hij sloeg weer een deur aan puin en kwam tijdens het opruimen van het glas met de vaststelling dat het aan de scharnieren lag (en niet aan hem ivm boete van een ton of zo). z'n broer kennethhhh dacht dat ook al..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wel, moet ook altijd aan de kaasmarkt denken als ik Brian met dat hoedje zie
Ja hoor, hij staat trouwens ook nog in die andere SC: SC [# 530]Ian's PretParadijsquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
over pubers gesproken, ben wel benieuwd hoe dat nageslacht van jou er ongeveer uitziet. kun je je m nog ff flashen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk nul omdat ze Danny een lul vind
Kut.....wat ben ik toch goedkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
3 Grolsch en een 2ehands lama ...deal ?
Kan jij niet even gaan WoW'en?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...dan klopt Ian zijn theorie toch niet...
Bij mij niet. Ook niet in de baggerlayout.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja schat, maar mijn sneeuw staat stil, en dat is niet de bedoeling.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, maar dat was erger dan een lul
Maar die post is ge-edit geloof ik dus daar zal ik niets meer over zeggen
Jij bent ook sneeuwloos hierquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonder klanten helemaal geen uurtarief
quote:
Hier nu ook niet meer dankzij HiDi en die onaardige Leandraquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ook niet in de baggerlayout.
leuk joch.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, hij staat trouwens ook nog in die andere SC: SC [# 530]Ian's PretParadijs
Ik zie alleen die oude, die met sneeuw in je oor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
dus jij ziet nu mijn webicon met sneeuw ?
Nee hoor.quote:
Je uiterlijk ava maakt veel goed..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Kut.....wat ben ik toch goedkoop.
Danny verdiend toch alleen aan die banners als iemand er op klikt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Veulen het volgende:
Wat is trouwens het nut van klikken op banners Ian?
Behalve dat je er iemand mee spekt die te lui is om rekening te houden met andere?
Ja, Brian ging weer eens ouderwets het gevecht met een glazen deur aan én met zijn demonen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was wel lachen gisteren op de streams met brian. hij sloeg weer een deur aan puin en kwam tijdens het opruimen van het glas met de vaststelling dat het aan de scharnieren lag (en niet aan hem ivm boete van een ton of zo). z'n broer kennethhhh dacht dat ook al..
Die respawnen elke 5 minuten....gebed zonder end.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet even gaan WoW'en?
Er lopen vast nog wel wat boars daar
Ja, daar komt het wel op neer dan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier nu ook niet meer dankzij HiDi en die onaardige Leandra
Dus Blurk ziet zélf stilstaande sneeuw maar de rest ziet het vallen?
Dennis?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Calimero_31 het volgende:
Gaat hier nog "een bepaald iemand" knallen voor 23.00 uur?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was wel lachen gisteren op de streams met brian. hij sloeg weer een deur aan puin en kwam tijdens het opruimen van het glas met de vaststelling dat het aan de scharnieren lag (en niet aan hem ivm boete van een ton of zo). z'n broer kennethhhh dacht dat ook al..
Ik heb sneeuw. Je moet ook even een Ian wisseltje doen met de knoppies. Plaatjes staan een stukkie terug.quote:
Chill toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die respawnen elke 5 minuten....gebed zonder end.
Je weet heul niet op welk deel ik kniktequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Nee hoor.
Maar goed, laten we dat maar niet weer gaan oprakelen, we hebben elkaar al ruim een week of zo niet uitgescholden.
Als het je niet bevalt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer dan.![]()
Wat een spannende drama's toch altijd, in de SC.
Zo hé!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill toch?
Kan je lekker lvlen
Ik heb laatst Gothic maar weer eens gedaan, de allereerste.
Wát een kutrpg systeem is dat zeg
Niks geen respawn of wat dan ook en wel NPC's die beestjes afmaken
Dus als je een beetje pech hebt killen die NPC's alle beestjes voordat jij genoeg exp hebt gewonnen en ben je dus gewoon zuur de lul
Nee, dat niet, maar 1 keer moet toch de eerste zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb jij wel is een Japanner gezien die Dennis heet?
Sorry mop... ...de gedachte aan jou werd mij te veel...ben al veel eerder geknald.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dus het plafond hoef je nu niet meer te witten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop... ...de gedachte aan jou werd mij te veel...ben al veel eerder geknald.
Aaaah, jammer Dennis,quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop... ...de gedachte aan jou werd mij te veel...ben al veel eerder geknald.
Dat zuigt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill toch?
Kan je lekker lvlen
Ik heb laatst Gothic maar weer eens gedaan, de allereerste.
Wát een kutrpg systeem is dat zeg
Niks geen respawn of wat dan ook en wel NPC's die beestjes afmaken
Dus als je een beetje pech hebt killen die NPC's alle beestjes voordat jij genoeg exp hebt gewonnen en ben je dus gewoon zuur de lul
Genoeg gammele scharnierenquote:
*Telt fora in d'r lijstje*quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Danny verdiend toch alleen aan die banners als iemand er op klikt?![]()
Dus klik ik af en toe op zo'n reclame dingetje.
En voor iemand die te lui is om rekening te houden met anderen heeft hij wel een groot forum waar jij je tot nu toe uitstekend vermaakt.
Ja ja ja, dan duik ik wel in één van die 47 pornolinks die je rondgestuurd hebt.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zuigt...![]()
Nope..doe dan maar lvlen idd.....alleeen alleen....t is hier zo gezellig op het moment
![]()
Ik mag toch wel blijven toch..toch Ian..TOCH? TOCH?
Het waren er drie, Gert...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja, dan duik ik wel in één van die 47 pornolinks die je rondgestuurd hebt.
*fluistert*...ik heb mij laten vertellen dat dat morgen weer het geval isquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Aaaah, jammer Dennis,![]()
Maar, er komt vast nog een keer een 23.00 uur.
Ik heb er nul, Ian...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het waren er drie, Gert...
Drie.
Kom je ook WoW-en?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Jij bent tof want jij kent raadsels![]()
Ik was officieel ook aan het lvlen (FinalFantasyXII, dankjewel Danny) maar mijn relradar ging af.
Kerst = Hard werken = geld = peuken = roken = goed = Kerstquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, leuk.
Maak het nog kutter dan het al is.
De 7 Veulerst Fora.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Telt fora in d'r lijstje*
7 Fora... Dus 6 buiten fok om. Ik vermaak me hier wel ja. Maar het blijft raar dat Danny zich niet red zonder allerlei rare kunstgrepen terwijl andere dat wel doen.
En hoe hadden de andere liefhebbers het gevonden, als ze lazen dat jij er tientallen naar mij hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het waren er drie, Gert...
Drie.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De 7 Veulerst Fora.
1) Fok!
2) Paarden Forum Online!
3) Paardenmeisjes Praatclubje!
4) Paardjes hebben een enorme leuter.nl
5) Had ik maar klanten voor mijn paardrijgebeuren forum.
6) Paarden zijn geil want ze hebben een enorme punt nl
7) Hoe het beste mijn haar te vlechten.
Grijp je kans en pimp met mijn linkjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe hadden de andere liefhebbers het gevonden, als ze lazen dat jij er tientallen naar mij hebt gestuurd?![]()
Ik zie nú al iemand klagen dat ze er slechts nul heeft ontvangen.
Oh, gewoon ter bevestiging dat de mijne altijd mooier blijken te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwtje () dus je hébt tieten
Waarom zou je dan linkjes willen náár tieten!?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De 7 Veulerst Fora.
1) Fok!
2) Paarden Forum Online!
3) Paardenmeisjes Praatclubje!
4) Paardjes Zijn Tof.nl
5) Had ik maar klanten voor mijn paardrijgebeuren forum.
6) Paarden zijn geil want ze hebben een enorme punt nl
7) Hoe het beste mijn haar te vlechten.
Goed, dan doe ik toch niet met subtiele smileys enzo werkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Oh, gewoon ter bevestiging dat de mijne altijd mooier blijken te zijn.
Ik ben Ge-hert!!
ieeeeuwwwquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik ben Ge-hert!!
Nee... zijn niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grijp je kans en pimp met mijn linkjes
1) Fok!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
De 7 Veulerst Fora.
Ach kom op zeg, doe is niet roomser dan de Pausquote:
Sinds waneer heeft gert tieten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik ben Ge-hert!!
Kom dan eens op onze servert langs. Onze GM verandert je zo in een sexy kerstgirl.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe al![]()
Niet momenteel natuurlijk
Iiiiiiiiiiiiieeeeewwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, doe is niet roomser dan de Paus![]()
We rukken toch allemaal op Gert?
Waarom heb je die links naar Lobas en mij getuurd dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent een vrouwtje () dus je hébt tieten
Waarom zou je dan linkjes willen náár tieten!?
Omdat jullie geen tieten hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom heb je die links naar Lobas en mij getuurd dan?
Thnx... net toen ik die link wilde posten belde dat "leuke joch"... dat het bier op was en of ik ff met hem naar de snackbar wilde rijden om een paar kratten bier te halen, en ik doe het nog ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk joch.
[ afbeelding ]
uitmelken die hap
Uh-oh.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat jullie geen tieten hebben.
Voor hetzelfde geld gaat ie zich daar ook proberen in te likken bij de modjes.....ik zie het niet zo zitten om continu silenced te worden eerlijk gezegd.quote:
Gadverdamme zeg.. dus jij doet inspiratie op door om je heen te kijken..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die theedoek met harde plekjes en korstjes naast je pc komt ergens anders door?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Euh, wát?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg.. dus jij doet inspiratie op door om je heen te kijken..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaat ie zich daar ook proberen in te likken bij de modjes.....ik zie het niet zo zitten om continu silenced te worden eerlijk gezegd.
Ik krijg een borstvergroting voor kerst van jequote:
is het pornquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, wát?
Moet ik even een capje van mijn bureau neerpleuren?
Alleen als ik je dan tussen je plastic tietjes mag neuken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik krijg een borstvergroting voor kerst van je![]()
Vind je dat zelf niet een beetje duurquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als ik je dan tussen je plastic tietjes mag neuken.
Ik doe van die goedkope dingen die maar een week blijven zitten en daarna leeglopen in je bloedbaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet een beetje duur
Dat zeggen AA recovering alcoholisten ook maar owee owee als er zich een nieuwe mogelijkheid aandient.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik lik al maanden niet meer in, godverdomme
Jij bent Gert èn je rukt op Gert? Narcistisch Gertje...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... net toen ik die link wilde posten belde dat "leuke joch"... dat het bier op was en of ik ff met hem naar de snackbar wilde rijden om een paar kratten bier te halen, en ik doe het nog ook
Je gaat het druk krijgen in 2008quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik krijg een borstvergroting voor kerst van je![]()
Ik weet nog wel een goede chirurgquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe van die goedkope dingen die maar een week blijven zitten en daarna leeglopen in je bloedbaan
Bedankt voor het vertrouwen, ik heb het gevoel dat ik er weer een weekje tegenaan kanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeggen AA recovering alcoholisten ook maar owee owee als er zich een nieuwe mogelijkheid aandient.
Heet hij toevallig "HiDi De Geyle Tetchirurg"?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede chirurg
He bahquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, het went...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaat ie zich daar ook proberen in te likken bij de modjes.....ik zie het niet zo zitten om continu silenced te worden eerlijk gezegd.
Ken je hemquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heet hij toevallig "HiDi De Geyle Tetchirurg"?
da's waar! hij wordt steeds onafhankelijker. tijd voor een FA-schap!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik lik al maanden niet meer in, godverdomme
Ik heb maar 1x een borstvergroting nodig hoorquote:
Altijd bereid om mede-users op beslissende momenten even een duwtje over the edge steuntje in de rug te geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen, ik heb het gevoel dat ik er weer een weekje tegenaan kan [ afbeelding ]
Ik heb mijn leraren opleiding vroegtijdig afgekaptquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lessen aan huis toch ?...Ik woon op de Palmgracht
Wat kosten die dingen tegenwoordig?quote:
Euh...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x een borstvergroting nodig hoor
Ik hoop toch wel 2xquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x een borstvergroting nodig hoor
Je bedoelt een bukake met Gert als target.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Daar hebben we het nog wel even over, ja?
En dan Gert op zijn knietjes met lieve make-up.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt een bukake met Gert als targert.....
quote:
Daar doelde ik ook op hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn leraren opleiding vroegtijdig afgekapt![]()
Je moet bij veulen zijn
Welke gracht was ut ook alweer ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op hoor...![]()
ondankbaar sujet
't Is even een kwartier nadenken, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt een bukake met Gert als target.....
NMNS loopt een beetje achterquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is even een kwartier nadenken, maar dan heb je ook wat.
Nou nou, jezelf niet zo onderuithalen, je had het al door na vijf minuten deze keer.......quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is even een kwartier nadenken, maar dan heb je ook wat.
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik maar een hond......quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
Ik ga maar even de hond uitlaten, dit gaat de hele verkeerde kant op
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw
een liedje
Volgens mij ga ik ff een tietenshirtje aantrekken en de kroeg in..... dan is het iig niet mijn probleem als ze weer zonder bier komen te zittenquote:
Jij kan er echt niet tegen he ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik maar een hond......
later Leandraquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik ff een tietenshirtje aantrekken en de kroeg in..... dan is het iig niet mijn probleem als ze weer zonder bier komen te zitten
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik ff een tietenshirtje aantrekken en de kroeg in..... dan is het iig niet mijn probleem als ze weer zonder bier komen te zitten
Maak ze gek Leandra.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
'k dacht dat het een wijf was.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Boys will be boys Veulen...king of the hill is een eeuwenoud spelletje![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan?Laters Veulen.
Wie ??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k dacht dat het een wijf was.....
Denk dat ze bedoelt dat ie anders op de vloer schijt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan?Laters Veulen.
veel plezier!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wachten is op Gertquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het nou alsnog spannend worden?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
veel plezier!
kom binnenkort effe langs om je zoon te 'managen'!
[ afbeelding ]
Kun je ook vertellen wie me gebeld hebben en waarvoor?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie oproepen, maar dat krijg je met een lege batterij....
Ben je mal.....spannend is het alleen bij enige intelligente tegenstand.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het nou alsnog spannend worden?
Touché.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal.....spannend is het alleen bij enige intelligente tegenstand.....
Dan toch die zoete maar..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal.....spannend is het alleen bij enige intelligente tegenstand.....
Jappie, drie keer....waarvoor?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen wie me gebeld hebben en waarvoor?
Ah, dan volg ik het weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat ie anders op de vloer schijt.
LEKKERE DIKKE TETTEN!?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
hep die ook van die euh...urm zijn die ...urm...ziet er leuk uit.
Ik gooi 'm even door de leugendetector:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh hoor...ik bedoelde gewoon leuke uitstraling enzo.....
Da's wel knap dan, aangezien nog niemand dat tel.nr. heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jappie, drie keer....waarvoor?
Palmgracht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die ene in de binnenstad..je weet wel..![]()
Litha ???quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gooi 'm even door de leugendetector:
LEUGEN [-[X]---------------------------------------------] WAARHEID
Sorry.
Gelijk heb je, ik ga ook zometeen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt een waarschuwings PM binnen, of niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
huh?
WJ, verzoek om je enigszins in te houden in je afkeer jegens mij, die voor mij toch al niet te verklaren isquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
huh?
Ik vond hem ijzersterk WJ......quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
huh?
Ik heb 'm lekker zelf weggehaaldquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
WJ, verzoek om je enigszins in te houden in je afkeer jegens mij, die voor mij toch al niet te verklaren is
In een dergelijke vijandige sfeer een foto van een Hitler-look a like plaatsen, ook nog met "m'n vader" erbij, gaat gewoon te ver.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, volgens mij niks, maar die post is over the edge.
Tieten met en leuke uitstraling, zal je toch bij mij moeten zijn, sorryquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh hoor...ik bedoelde gewoon leuke uitstraling enzo.....
Pics or gtfoquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tieten met en leuke uitstraling, zal je toch bij mij moeten zijn, sorry
je hebt me niets misdaan. ik vind je wel okay.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
WJ, verzoek om je enigszins in te houden in je afkeer jegens mij, die voor mij toch al niet te verklaren is
In een dergelijke vijandige sfeer een foto van een Hitler-look a like plaatsen, ook nog met "m'n vader" erbij, gaat gewoon te ver.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, volgens mij niks, maar die post is over the edge.
Die knul kan er toch niets aan doen dat hij er zo uitziet......'t is triest genoeg hé....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
nee, af en toe random iemand op de korrel nemen. straks ben ik het wel weer..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wow, wat mis ik?
Is WJ anti-Gert?![]()
Dan was het best een teringpost
Nee, ik ben anti Gert, WJ helpt alleen af en toe een handje....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wow, wat mis ik?
Is WJ anti-Gert?![]()
Dan was het best een teringpost
Alsof Nickski er iets aan kan doen dat jij graag borsten ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Litha ???....jouw "Nickski
"komt definitief niet op onze servert te spelen.
get the fuck outquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
dat betekent zeker : get the fuck off?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt me niets misdaan. ik vind je wel okay.
komt meer door het hitler-gebeuren dat hier soms rouleert waar ik ook wel 'ns aan mee heb gedaan. sorry, het was m'n broer met onze pa..
Doe 's lelijk tegen mij?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, af en toe random iemand op de korrel nemen. straks ben ik het wel weer..
Jij bent anti-vrouwen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben anti Gert, WJ helpt alleen af en toe een handje....
Gezien je eerste posts vanavond, kon ik me niet aan de sterke indruk onttrekken dat je mij (en "Bonnie") niet moet. En dan vind ik zo'n foto te ver gaan. Dat "hitler-gebeuren" is met een dikke knipoog, en is niet bedoeld om mensen te beledigen of om nazi-sympathiëen te tonen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt me niets misdaan. ik vind je wel okay.
komt meer door het hitler-gebeuren dat hier soms rouleert waar ik ook wel 'ns aan mee heb gedaan. sorry, het was m'n broer met onze pa..
Ik ben het momentum even kwijt...reality can bite you in the ass sometimes..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tieten met en leuke uitstraling, zal je toch bij mij moeten zijn, sorry
Waarom ben jij anti-Gert? Slaat toch nergens op?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben anti Gert, WJ helpt alleen af en toe een handje....
HET GAAT NU OVER TETTEN!!1!1!!!1quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom ben jij anti-Gert? Slaat toch nergens op?
Dat is wel érg koudquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, ik moet toch naar bed, morgen naar mechelen voor een meeting.
truste iedereen!
Mjah..das ook wel weer waar...laat die punk dat jong maar komen dan..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alsof Nickski er iets aan kan doen dat jij graag borsten ziet.
Aaaahhhhhh.......quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezien je eerste posts vanavond, kon ik me niet aan de sterke indruk onttrekken dat je mij (en "Bonnie") niet moet. En dan vind ik zo'n foto te ver gaan. Dat "hitler-gebeuren" is met een dikke knipoog, en is niet bedoeld om mensen te beledigen of om nazi-sympathiëen te tonen.
Als ik je intenties verkeerd begrepen heb: sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |