van de webcama uditiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Merel het volgende:
Wat is dit?
Ja, ze is weer tweede geworden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Zit Flora nou vanavond in de finale van dat ijs-gebeuren?
Het lijkt idd een beetje van slag..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Martijn lijkt wel een beetje van slagOf lijkt dat nou maar zo
Ik vind het sneu dat ze dat tegen hem zeiden in elk geval. Ik vind het een superpresentator!
raar, ik vind het liedje wel lekker, smaken verschillenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Prachtig he? Dat viel me ook al op! Ik vind haar zo nog stukken mooier dan ten tijde van haar Idols avontuur!
Het liedje zal niet zo aanslaan bij het grote publiek ben ik bang...
Gebroken kaak jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef sbientje het volgende:
doe die sjaal af, tering!
Ontstoken, niet gebrokenquote:
Even onthouden, goeie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
Zo zou ik een pukkel ook noemen, een ontstoken kaak
ja idd, wat een gerek weer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Svensational het volgende:
WTF, hoe lang gaat dit nog duren?
Om haar te trootsten als ze naar huis gaat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
Ah! Ik zie mijn collega op TV
(die komt voor Mirjam)
Serieus sabientje. Ik snap het niet. Een hele bus met 40 man en jij gaat niet mee voor een lullige 17,5?quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
Om haar te trootsten als ze naar huis gaat?
Sorry![]()
Het linkje van Nathalie doet het nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Svensational het volgende:
Asnat
[afbeelding,link]
Bas
[afbeelding,link]
Charlene
[afbeelding,link]
Mirjam
[afbeelding,link]
Nathalie
[afbeelding,link]
Neil
[afbeelding,link]
Nigel
[afbeelding,link]
Nikki
[afbeelding,link]
Ollie
[afbeelding,link]
Pauline
[afbeelding,link]
Sandy
[afbeelding,link]
Tiffany
[afbeelding,link]
Ik vind het juist wel tof dat ze niet hypocriet een beetje met de rest meepraat, maar eerlijk zegt wat ze ervan vindt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Gadver die Sandy, wat een walgelijke trut
jemig, beetje minder mag ook wel!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Gadver die Sandy, wat een walgelijke trut
Leuk broertje had ie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Sandy liet zich weer van d'r aardige kant zien...
Wat was Martijn lief met zijn broertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |