quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb die kerstbuzz gisterochtend ingevuld, maar geen bericht verder gehad!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef PeRi het volgende:
Als je op 'voltooien' kon klikken en erop geklikt hebt, kon je er zeker van zijn dat je voor kerst 'het' binnen hebt.
Vandaag niks gezien hier, dus maandag dan?!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:52 schreef PeRi het volgende:
Nouja zeg, echt twee tellen na ik dit hierboven gepost hebt, krijg ik gewoon een mail van Buzzer om te kunnen kerstbuzzen]! Niet genoeg aanmeldingen misschien? Wat ik weer niet snap is dit:
" *Nog voor de Kerst krijg je iets onder je boom."
"P.s. Als het druk is op de website probeer het dan later, inschrijven kan tot en met 31 december 2007..."
Precies!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de kerstbuzz nu te doen en ze hebben het over een 'virtuele boom'.
Hihi, leuk he! Ben ik ook erg enthousiast over!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:41 schreef Ynske het volgende:Ik mag een digi fotoboek maken van Buzzer voor 14,95
quote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Icicle het volgende:
Ik vul al jaren enquetes in via bij http://www.stempunt.nu Voorheen moest je dat voor niets doen, sinds enige tijd krijg je er punten voor waar je later iets van kunt 'kopen'. Die punten schieten niet zo op.. Maar.. Sinds kort kun je ook aangeven dat je live aan onderzoeken mee wilt doen waarvoor je betaald krijgt.
Je wordt dan uitgenodigd om op lokatie mee te doen aan een enquite of onderzoek. Hiervoor kon je 50,- euro mee verdienen.
van???quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik krijg helemaal geen mails meer
Ik zag een tijdje geleden dat T&V ineens veel van mijn punten had afgeschreven. In reactie op mijn mail zeiden ze dat je punten na een jaar automatisch vervallen! Dat vind ik dus pure diefstal. Als ik mijn salaris niet opmaak neemt mijn baas t ook niet terug tenslotte. Nou heb ik in hun nieuwjaarsloterij van al mijn punten 90 loten gekocht, niets gewonnen natuurlijk. Ik ga de boel daar dit weekend opzeggen, van dat soort praktijken ben ik niet gediend, stelletje oplichters.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef Zana het volgende:
wie doet trouwens mee aan test & vote...volgens mij is dit niet helemaal pluche....je kunt vaak alleen maar punten "winnen" bij deelname aan een onderzoek en als je kijkt wie de testproducten opgestuurd krijgt, dan zijn dat soms maar 10 - 20 personen uit heel Europa
Nog één keer zo'n afwijzing bij Ciao na 5 minuten invullen en dan stop ik met Ciao. Wat een bout-enquete-site zeg. Als paar keer gehad dat je bijna hele enquete hebt ingevuld en ze dan opeens zeggen dat je buiten de selectie valt. Maar al die resultaten ondertussen wel verkwerken.quote:Bedankt voor je deelname aan deze enquête. Helaas werd je gediskwalificeerd voor deelname aan deze enquête, omdat je niet voldeed aan de specifieke eisen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://www.ciao-shopping.nl/Inventum_PW_890_BG__Review_102566
Ik heb maar weer eens een reviewtje op Ciao geschreven. Lang geleden!
Maar zou je die van Aaction ook reviewen bij CIAO als ie vergelijkbaar was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt nooit links die het niet doen hoor bij Zinngeld en Doublepoints....
Verder, inderdaad een dure weegschaal. Maar ik dacht dat weegschalen echt superduur waren (ik moet mn moeder ook niet zomaar geloven...), dus ik had al 100 euro gespaard. En toen bleek de duurste 70 te zijn. Dan is dat ineens niet duur meer, zodoende
Ahhhh DAMN, had ik dat nou maar eerder gevraagd hier!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik koop ook altijd met bonnen, vaak moet ik een klein beetje bijbetalen. Maar ik krijg over het volledige bedrag punten! Sparen voor bonnen terwijl je ze uitgeeft, geweldig
Ik heb ze allemaal weggeklikt, stomme rot-Ciaoquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word echt helemaal volgespamd met enquetes van Ciao. En ik lig er telkens niet na een paar vragen uit!
quote:Bedankt voor je deelname aan deze enquête. Helaas voldeed je profiel niet aan de eisen voor deze specifieke enquête.
Ciao klik ik ook standaard weg. Beetje tegen omgerekend ¤ 2,50 / ¤ 3,- per uur enquetes invullenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef Mikani het volgende:
Ja Ciao is echt prut, ik klik ze vaak ook al gelijk weg, zit toch nooit bij de doelgroep schijnbaar.
Waar schrijf je dan in vredesnaam allemaal over?!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:11 schreef YourBuddy het volgende:
ik ben sinds gisteren maar weer bij Ciao begonnen met reviews schrijvenHeb ze 2 maanden gemist! Elke dag eentje deze maand moet wel lukken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |