onderaan staat ook een vergelijking met vorig jaar...quote:
Ik moest ff goed naar je naam kijkenquote:
Nietes. 476334 * 2 = 952674quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
het is gewoon verdubbelt
whehehehequote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moest ff goed naar je naam kijkenherkende je avatar niet
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de sfeer in het huis leuker vind dan vorig jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt grote klasse inderdaad! afzien voor de jocks in het huis maar dit soort nieuws moet ze toch wel een enorme boost geven om door te gaan.
Zitten we natuurlijk net in die headlinesquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef Zotheid het volgende:
Over enkele minuten Broekie in het huis!
Voor iedereen die dat nog niet wist.
Edit: die telefoon heb ik ook. :p
bijna verdubbelt danquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nietes. 476334 * 2 = 952674
Dus als jij nog even 110.000 euro's door de brievenbus pleurt dan mag je zeggen dat het verdubbelT is.
Absoluut! geen twijfel over mogelijk..quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef MutZ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de sfeer in het huis leuker vind dan vorig jaar
Daar was ik idd aan gewend, ik let altijd eerst op de avatars, dan pas op de namenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehehehe
je was zeker gewend om me ass te zien
deze heb cosmick voor me gemaakt
Hmm, dan moet ik maar weer naar buiten toe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zitten we natuurlijk net in die headlines
Geweldig inderdaad!quote:
Amen... Dit is echt het Gouden Trioquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de sfeer in het huis leuker vind dan vorig jaar
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:50 schreef Seraphina het volgende:
Hahahahaahahaha mooi altijd, VEILING TVVVVV
Maareh, wat denken 'we', gaan 'ze' de drie miljoen halen? De eindspurt is altijd zo enorm en ze zijn goed op weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |