En jij weet dit omdat..?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Rosbief het volgende:
Selamat berliburle il sama hendak itu rinu arong. Akan 2012!
Tuhan, Jeroen il Dennis
Babelfishquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat..?
Omdat ik er 4 jaar gewoond heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat..?
WAAROM VRAAG JE HET DAN HEMELSNAAM OP FOK ALS JE NIEMAND VERTROUWT!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:53 schreef Vegitto het volgende:
Serieus? Ik zeg dan niet iets in de richting van 'ik hoop dat je sterft en rot in de hel' ofzo?
Berliburle is gewoon 'feestdagen' hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:55 schreef Vegitto het volgende:
Het is niet dat ik hem niet vertrouw, ik ken zelf een paar woorden en ik herkende alleen selamat en tuhan.. Berliburle klinkt als neuken ofzo..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef MouzurX het volgende:
bestaat er dan zoiets als "indonesisch" ?
Oo oke .. ik dacht dat er allemaal verschillende talen waren die wel een beetje op elkaar lijken zoals nederlands en duits enzquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
tuurlijk bestaat er zoiets als indonesisch.
Ja, Bahasa Indonesia. Dat is zeg maar de officiele taal en in principe kan je je daarmee overal verstaanbaar maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar er is dus ook een algemene taal?
Selamat hari Natal, jangan sampai kakimu dingin ya! Semoga ketemu lagi di tahun 2012.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:28 schreef Vegitto het volgende:
Ik wil een persoonlijk kerstkaartje sturen naar een vriend van me, in het Indonesisch. Over een halfuur ga ik weg.. HELP! [afbeelding]
Dit wil ik zeggen:
Prettige kerstdagen en zorg dat je geen koude voeten krijgt.. Tot in 2012!
Groetjes, Jeroen en Dennis
Alvast bedankt! [afbeelding]
berliburle komt in Google twee keer voor. Alleen in dit topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Rosbief het volgende:
Selamat berliburle il sama hendak itu rinu arong. Akan 2012!
Tuhan, Jeroen il Dennis
niyentot? ofzo is neukenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:55 schreef Vegitto het volgende:
Het is niet dat ik hem niet vertrouw, ik ken zelf een paar woorden en ik herkende alleen selamat en tuhan.. Berliburle klinkt als neuken ofzo..
tnxquote:Op zondag 23 december 2007 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Selamat hari Natal, jangan sampai kakimu dingin ya! Semoga ketemu lagi di tahun 2012.
Salam, Jeroen dan Denis
===
is een wat vrijere vertaling voor je.
Ik weet het omdat ik er nu woon...
nyentot, maar ook hier hebben ze voor dat woord tig woorden, net als elders ter wereld.quote:Op zondag 23 december 2007 03:46 schreef YebCar het volgende:
[..]
niyentot? ofzo is neuken [afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |