SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
ADMINISTRATIEVE MEDEDELING: Ik geloof dat het slim is om tussen 1600 en 1630 even naar de stream te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ADMINISTRATIEVE MEDEDELING: Ik geloof dat het slim is om tussen 1600 en 1630 even naar de stream te kijken.Ga zeker kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft het met de Fok!kers op het plein te maken?
ADMINISTRATIEVE MEDEDELING: Ik geloof dat het slim is om tussen 1600 en 1630 even naar de stream te kijken.Ben benieuwd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ADMINISTRATIEVE MEDEDELING: Ik geloof dat het slim is om tussen 1600 en 1630 even naar de stream te kijken.Ik had inderdaad al een fax ontvangen, ben benieuwd wat voor een ooievaar, pinguin of ijsbeer er dan op het plein loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat smsje eronder ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Kwaliteits-tv mensen! [afbeelding]
[afbeelding,link]
Dat rechterneusgat, van dat stuk wat daar hangt kan Afrika een jaar etenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Kwaliteits-tv mensen!
[ link | afbeelding ]
1+ euro!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
Is er al ergens een tussenstand omtrent het ingezamelde bedrag?
De tussenstand van vandaag komt weer rond 16.45 uur.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
Is er al ergens een tussenstand omtrent het ingezamelde bedrag?
Aw! Ja `t heerst ontzettend... Met een beetje geluk heb je de echte 1dagsvariant en kun je morgen alsnog. Beterschap!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:39 schreef purplerose het volgende:
Hee boys, ben helaas niet op ut plein.nadat ik een paar uur had geslapen werd ik met krampen wakker en begon uit boven en onderste gat te spuiten dus vandaag op het plein zit er ff niet in, hoop gewoon morgen te kunnen
Technisch gezien heb je onder natuurlijk twee gaten maar volgens mij snap ik welk gat je bedoeld, van dat andere gat wordt je lang zo ziek niet als er iets uitspuitquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:39 schreef purplerose het volgende:
Hee boys, ben helaas niet op ut plein.nadat ik een paar uur had geslapen werd ik met krampen wakker en begon uit boven en onderste gat te spuiten dus vandaag op het plein zit er ff niet in, hoop gewoon morgen te kunnen
Dat heb je ook weleens geiler gezegd...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:39 schreef purplerose het volgende:
Hij geniet met volle teugen, net als de andere 2....quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha Michiel leeft zich uit
ow toch nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:44 schreef Meddo het volgende:
mijn beeld staat vast
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij geniet met volle teugen, net als de andere 2....
En dan te bedenken hoe sneu Lantinga vorig jaar was
5 euro. Als je wilt moet je _nu_ met broekie bellen, want die staat as we speak de laatste paar uit te delen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe duur zijn die badeenden-sleutelhangers?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe duur zijn die badeenden-sleutelhangers?
Oh kut ik wil dr ook 1!! Heb je nummer? Kun je me ff PMen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
5 euro. Als je wilt moet je _nu_ met broekie bellen, want die staat as we speak de laatste paar uit te delen....
Kan iemand niet 1 bewaren voor maandag, want dan ga ik zelf naar DH.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
5 euro. Als je wilt moet je _nu_ met broekie bellen, want die staat as we speak de laatste paar uit te delen....
ik ga er idd gewoon vanuit dat ik het 24uurs gebeuren heb (zoals meestal) zodat ik morgen gewoon kan, moet wel want ik ga chatgirl weer zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Aw! Ja `t heerst ontzettend... Met een beetje geluk heb je de echte 1dagsvariant en kun je morgen alsnog. Beterschap!
Oh, dat item over Leuven was best leuk hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Meddo het volgende:
bah headlines![]()
dan maar zonder beeld luisteren
Je hebt postquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
pm mij even, mensen die nog eendje willen. kan echter niets garanderen, want broekie had een oproep gedaan om voor gisterochtend al te reageren.
Toch heb ik het nog niet zoveel gezien dit jaar. Gerard kan dat echt geniaalquote:
Paar keer per dag, niet echt vaste tijden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor tijden komt dat veiling tv/radio trouwens
Die shit is magistraal
Nope, op de radio ook al een paar minuten reclamequote:Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef purplerose het volgende:
ik mis toch niet la woman van the doors nu he met die headlines
dinsdag had ik idd echt geen levenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:57 schreef Impry het volgende:
Dagcijfers van dinsdag 18 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: purplerose op 69)
Dagcijfers van woensdag 19 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Sirolf op 4)
Dagcijfers van donderdag 20 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Marc63 op 2)
Dagcijfers van vrijdag 21 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Impry op 1, verder ook 3FM aan de top)
Excuses als ik 3FM-ers over het hoofd heb gezien.
Mijn statjes
Dinsdag: niet geplaatst
Woensdag: 11 (132 posts)
Donderdag: 128 (39 posts)
Vrijdag: 1 (214 posts)
quote:
gelukkig, wil die natuurlijk niet missenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nope, op de radio ook al een paar minuten reclame
hoe is het met jou katerquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:02 schreef -Hans- het volgende:
Aangeschoten Kim Feenstra tijdens een interview op RTV Noord..
*hik*
quote:
Haha! prima hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef purplerose het volgende:
hoe is het met jou katerje was ineens weg vannacht
Is Sirolf in de buurt? Anders vast wel iemand anders.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef Glacier het volgende:
Broekie belde mij net: er staat binnen nu en een half uur iets heel bijzonders te gebeuren. Zou iemand even de webcam/tv beelden kunnen opnemen?
Ja iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
He Remzz, cool om jou ook weer eens te zien
Nee klopt, was elke weer iets waardoor ik het niet goed kon volgen, maar de grote toernooien pik ik wel mee hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd
Je bent niet echt veel meer in de schaatstopic's te vinden of wel ?
en ik ga dat missen door dat stomme gekots en geschijtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef Glacier het volgende:
Broekie belde mij net: er staat binnen nu en een half uur iets heel bijzonders te gebeuren. Zou iemand even de webcam/tv beelden kunnen opnemen?
De Serious Request is wel erg goed voor m'n postaantal...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:57 schreef Impry het volgende:
Dagcijfers van dinsdag 18 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: purplerose op 69)
Dagcijfers van woensdag 19 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Sirolf op 4)
Dagcijfers van donderdag 20 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Marc63 op 2)
Dagcijfers van vrijdag 21 december 2007 (0:00 - 23:59) (hoogste: Impry op 1, verder ook 3FM aan de top)
Excuses als ik 3FM-ers over het hoofd heb gezien.
Mijn statjes
Dinsdag: niet geplaatst
Woensdag: 11 (132 posts)
Donderdag: 128 (39 posts)
Vrijdag: 1 (214 posts)
Grafische versnelling uitzetten ofzo, of een dedicated programma gebruiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:08 schreef Meddo het volgende:
persoon die elke keer screenshots maakt, waarmee doe je dat?
ik krijg een zwart beeld als ik print screen gebruik
Ah oke tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee klopt, was elke weer iets waardoor ik het niet goed kon volgen, maar de grote toernooien pik ik wel mee hoor
Ik vind wel een nieuw slachtofferquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah oke tof
Moniek Kleinsman is er helaas niet bij dit jaar
Gadwin Printscreen wordt hier heel veel gebruikt.. Zwart beeld is op te lossen door in de Windows Media Player naar Tools => Options => tabblad Performance te gaan en dan de schuifbalk van de Video Acceleration wat lager te zetten. (bij mij staat het balkje in het midden).quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:08 schreef Meddo het volgende:
persoon die elke keer screenshots maakt, waarmee doe je dat?
ik krijg een zwart beeld als ik print screen gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |