Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bij de Musicstore verkopen ze veel Jack & Danny-gitaren. Weer een of ander budgetmerk (al zou je verwachten dat ze ze zelf maken, als je ziet hoe ze erover praten). Ze kopiëren echt alles! Zelfs PRS en Dean. En koop je een SG voor 133,-..
Je zou er bijna één gewoon uit meligheid kopen..

The Who coverband beginnen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien ja169 euro
en 222 euro voor eentje met een gelijmde hals...
Ze hebben ook Telecasters voor 99 euro

Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
.
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?

Mwah... is te doen hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[afbeelding]. [afbeelding] .
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?

Voor die prijs heb je zeker gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..
http://www.musik-produkti(...)-hc-06-lefthand.aspx

Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, ik heb het plamuur ongeveer achter me oren hangen, maar me bordje begint nu mooi afgewerkt te worden. Ik denk dat het morgen wordt dat ik ga spuiten (4mm plamuur doet er lang over om te drogen [afbeelding] ) . En dan ist ie af.
Onee, eerst nog solderen, is dat moeilijk? Je moet eerst een echte verbingen maken met de draad en het contact punt om die vast te solderen neem ik aan? MAW: het is toch niet de bedoeling dat je je soldeer als een soort plaklijm gebruikt?

Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tinquote:Op woensdag 26 december 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.
En solderen is echt niet moeilijk [ afbeelding ]

Dat ligt hem dan aan jezelfquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tin [afbeelding]

Schijnen inderdaad hele toffe cabinetten te zijn voor dat geldquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef punkjunk het volgende:
En kent iemand die Harley Benton cabs? Opzich zou 2x12 onder me versterker niet misstaan, en voor die prijs zeker niet, ik hoor er allemaal onwijs goede verhalen over namelijk.

Klinkt tof manquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef punkjunk het volgende:
Die tele kost 220 eurie.
En het klinkt zoals gitaren met p90 klinken. Beetje humbucker achtig geluid met sprankelend mid en hoog.
Ik assosieer dit altijd gelijk met p90 elementen.
http://nl.youtube.com/watch?v=TMlpqOsc2BU
Haha, de oude 999, ge-wel-dig.

Wel foto's posten als hij binnen is hčquote:Op woensdag 26 december 2007 16:12 schreef punkjunk het volgende:
Yeah. En een witte lp met van die humbucker sized p90? [afbeelding]
Ik heb de blonde bestelt [afbeelding] .

Niet echt, ergens in januari ga ik een ritje die kant op doen voor waarschijnlijk een epiphone dot of een sheraton II.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij Musik Produktiv?.

Ik sta ook erg sceptisch tegen over het kopen zonder bespelen van gitaren, maar voor 200 eurie en 30dagen niet-goed-geld-terug garantie durf ik het wel aanquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt, ergens in januari ga ik een ritje die kant op doen voor waarschijnlijk een epiphone dot of een sheraton II.
Instrumenten bestellen vind ik sowieso niets, ik wil er eerst op gespeeld hebben. Het is net zoiets als een auto kopen zonder een proefrit te maken.

Een keer met een Jetta gedaan, eerste keer dat ik er mee reed was toen ik na betaling en overschrijving bij de verkoper de afrit af reedquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef brother52 het volgende:
Instrumenten bestellen vind ik sowieso niets, ik wil er eerst op gespeeld hebben. Het is net zoiets als een auto kopen zonder een proefrit te maken.

Dat 'ie überhaupt al reed mag idd bij een Jetta een wonder hetenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een keer met een Jetta gedaan, eerste keer dat ik er mee reed was toen ik na betaling en overschrijving bij de verkoper de afrit af reed [ afbeelding ]

Ja maar, ik wil hem zelf graag hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Plaatsen, gewoon bieden erbij zetten en kijken hoe hoog het uitkomt.

Maar Iron Maiden is geniaal, en Dave Murray mijn grote voorbeeld. Maar ik ga geen 40 euro betalen voor een plectrumquote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, op die manier
Geen idee... het is maar Iron Maiden

Kom er maar in Daniëlquote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar Iron Maiden is geniaal, en Dave Murray mijn grote voorbeeld.

Nee, daarom vroeg ik me af wat ik ongeveer zou moeten biedenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Kom er maar in Daniël
Wel goeie band, maar om nou dik geld te geven voor een plectrum van de dude...

Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Als ik een plectrum laat liggen of weggeef zeg ik ook altijd: bewaar maar, verdien je later nog grof geld mee.

Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daarom vroeg ik me af wat ik ongeveer zou moeten bieden

quote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Als ik een plectrum laat liggen of weggeef zeg ik ook altijd: bewaar maar, verdien je later nog grof geld mee. [afbeelding]

Maar wat zou die persoon er voor willen hebben? Heb gister al ¤2,50,- geboden, maar hoor er niks vanquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.

Juist, als jij denkt dat hij wel 100 euro waard is, dan bied je datquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.

Ja wtf. Dan maak ik er zelf wel een waar Dave Murray op staatquote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, als jij denkt dat hij wel 100 euro waard is, dan bied je dat

Jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, maar je snapt wat ik bedoel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |