abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55459391
De OP van deeltje 1:

Iedere keer als er een discussie hier geopend wordt komen er opeens alerlei gelovigen op af die zeggen dat hun god de enige is en dat je gaat branden in de hel.

Ik dacht dat het geloof met liefde etc te maken had niet wiens god het beste is

Verder lezen kan hier: intolerante gelovigen

De OP van deeltje 2:

In deeltje 1 schreef ik dat ik gelovigen intolerant vind zolang je niet in hun ware geloof geloofd.

Vervolgens kwamen uit op de verantwoordelijkheid van de mensheid ipv van god en nuu gaan we hier lekker verder met de theorie van Darwin.

Als god de mens geschapen heeft hoe kan het dan dat wij van de apen afstaammen?

Verder lezen kan hier:

gelovigen zijn intolerant (deeltje 2 alweer).

De Op van deeltje 3:

Hier de voortzetting van de Klaagbaaktopics. Leek me beter op z'n plaats in LB .

Waarom een deeltje 3.5 dan lieve Postmortum?

Omdat het in deeltje 3 in WFL om een inhoudelijke discussie gaat over bijbeltekste en andere bronnen

In deeltje 3.5 gaan wel lekker verder waarmee we in deeltje 1 & 2 mee bezig waren ngefundeerde kritiek geven zonder lange inhoudelijke discussies
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:55:58 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55459405
Goed topic
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55459433
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:55 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Goed topic
dank je
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:58:35 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55459459
Postmortum toch!
Niet meer actief op Fok!
pi_55459487
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Postmortum toch!
teruggekaapt
pi_55459541
Ongefundeerd kritiek geven is absoluut niet mijn stijl. Ik blijf in dat andere topic (zolang men daar niet onnodig grof doet tegenover "anders gelovigen", van welke kant dan ook.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:23:12 #7
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_55459749
quote:
Zes dagen zal men het werk doen; doch op den zevenden dag is den sabbat der rust, een heiligheid des HEEREN! Wie op den sabbatdag arbeid doet, zal zekerlijk gedood worden.
quote:
De dwaas zegt in zijn hart: Er is geen God; zij verderven het, en zij bedrijven gruwelijk onrecht; er is niemand, die goed doet
quote:
En wie den Naam des HEEREN gelasterd zal hebben, zal zekerlijk gedood worden; de ganse vergadering zal hem zekerlijk stenigen; alzo zal de vreemdeling zijn, gelijk de inboorling, als hij den NAAM zal gelasterd hebben, hij zal gedood worden.
quote:
Er zijn mannen, [...] zeggende: Laat ons gaan, en dienen andere goden, die gij niet gekend hebt; Zo zult gij onderzoeken, en naspeuren, en wel navragen; en ziet, het is de waarheid, de zaak is zeker, zulk een gruwel is in het midden van u gedaan; Zo zult gij de inwoners derzelver stad ganselijk slaan met de scherpte des zwaards, verbannende haar, en alles, wat daarin is, ook haar beesten, met de scherpte des zwaards.
quote:
Dat uw vrouwen in de Gemeenten zwijgen; want het is haar niet toegelaten te spreken, maar bevolen onderworpen te zijn, gelijk ook de wet zegt. En zo zij iets willen leren, laat haar te huis haar eigen mannen vragen; want het staat lelijk voor de vrouwen, dat zij in de Gemeente spreken.
quote:
Een vrouw late zich leren in stilheid, in alle onderdanigheid. Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij. Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva. En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest. Doch zij zal zalig worden in kinderen te baren, zo zij blijft in het geloof, en liefde, en heiligmaking, met matigheid
quote:
Al wie gevonden wordt, zal doorstoken worden, en al wie daarbij gevoegd is, zal door het zwaard vallen. Ook zullen hun kinderkens voor hun ogen verpletterd worden; hun huizen zullen geplunderd, en hun vrouwen geschonden worden.
quote:
Samaria zal woest worden, want zij is wederspannig geweest tegen haar God; zij zullen door het zwaard vallen, hun kinderkens zullen verpletterd, en hun zwangere vrouwen zullen opengesneden worden.
quote:
De wet des HEEREN is volmaakt, bekerende de ziel; de getuigenis des HEEREN is gewis, den slechten wijsheid gevende. De bevelen des HEEREN zijn recht, verblijdende het hart; het gebod des HEEREN is zuiver, verlichtende de ogen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:24:49 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55459766
Kutgelovigen. Allemaal!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55459767
heb ik geluk dat ik toch al dood ben
pi_55459985
quote:
- 1b4t1

Help me? ik ben reeds een aantal dagen afwezig geweest..
pi_55460055
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
TS kan er niet mee omgaan!

en ook niet spellen trouwens.
Jij ook niet aan de edit te zien.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:46:31 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55460114
Jezus, postmortum!
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:48:58 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55460156
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, postmortum!
Ik geloof niet in Jezus
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:49:32 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55460163
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Help me? ik ben reeds een aantal dagen afwezig geweest..
In before the lock .
Niet meer actief op Fok!
  PR/Manusje van alles zaterdag 22 december 2007 @ 11:51:24 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55460192

Nee postmortum FOEI
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')