abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55464246
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou nou, FdW, niet zo generaliseren hoor
Lieve schat, is 2ehands autoverkoper beter?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:30:59 #152
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464274
Selene tegen Amanda: Ik ben je zus... dus ik mag zeggen wat ik wil....
Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat maar weer bevestigd dat Lieke alleen maar met haar spel bezig is. Zij ziet een opening bij Jaap... weet dat het bij Huub niet beter zal worden. Ook al wil Huub met haar naar de finale zij ziet meer kansen bij Jaap omdat die (nog) veel minder populair is dan Huub. En in het kader van beslissen via SMS heeft zij haar keuze gemaakt. Dat mag natuurlijk maar dat maakt haar net als Brian: Sneaky.
De kijker kan Jaap en zure Lieke natuurlijk afstraffen mocht de kijker beslissen via SMS door niet op hen te stemmen omdat ze Huub naar huis hebben gestemd.
pi_55464315
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:29 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieve schat, is 2ehands autoverkoper beter?
Is allebei goed honeybunny
pi_55464374
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef akveor het volgende:
Selene krijgt praatjes, die waant zich al miljonaire...wantrouw haar al vanaf dag 1
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:38:31 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_55464386
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef akveor het volgende:
Word jij ook zo vrolijk van Zeurlène die prinses Amanda wakker maakt met........wakker worden, peopie woepie, smak, smak, lebber, lebber.
Als ik het goed begrijp heeft Zeur een vriendje bij de FEBO die een blooperfilmpje van haar gaat maken. Komt dat even goed uit, een vriendje bij de FEBO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:40:12 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_55464414
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Selene krijgt praatjes, die waant zich al miljonaire...wantrouw haar al vanaf dag 1
Ik moet er niet aan denken dat dat serpent de nieuwe miljonair wordt maar ik vrees het ergste.
― Mark Twain
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:41:03 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464436
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:33 schreef schatje het volgende:

[..]

De kijker kan Jaap en zure Lieke natuurlijk afstraffen mocht de kijker beslissen via SMS door niet op hen te stemmen omdat ze Huub naar huis hebben gestemd.
De Huub SMS-ers zullen voor een groot gedeelte wegvallen. De mensen die voor Jaap of Lieke stemmen doen dit, denk ik, omdat ze iets tegen Huub hebben. Die 50% zal wegvallen en dat betekend dat gemiddeld elke miljonair er met 12,5% op vooruit zal gaan. Het lijkt me sterk dat de pro Huub stemmers nu plots pro Brian of pro Amanda zijn.
Op zaterdag 22 december 2007 14:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vond het gisteren super gespeeld en snap niet dat Lieke haar verlies niet nam en Huub en Jaap een veer in hun reet stak dat de stemming zo is uitgepakt. Ook al baalt Brian dat Amanda de stemming niet heeft gekregen toch denk ik dat hij wel respect heeft voor hoe deze stemming gespeelt is. Lieke heeft verloren maar misgunt de credits en dan voornamelijk Huub.
Lieke is nog niet zover dat ze Huub iets kan gunnen. Ze heeft oprecht een hekel aan hem, tijd nodig om alles een plek te geven. Des te meer Huub haar met rust laat, des te eerder zal ze weer normaal kunnen doen. Ik vind dat wel logisch, ze is geen robot.
pi_55464454
Dat wordt weer zo'n vol zelfmedelijden praatje over al het onrecht dat grote Huub haar heeft aangedaan.
pi_55464470
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat mokkel is super camerageil, gister was ze in de kapsalon en toen ze wegliep zei ze; 'Weer een lesje haarstylen met Selene" of zoiets
Snap niet wat die snol, zonder silicone, daar doet..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55464484
Lieke is er weer klaar mee .
pi_55464485
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken dat dat serpent de nieuwe miljonair wordt maar ik vrees het ergste.
Misschien is het leuk om een verstandige rustige beschouwende dame die zich vrij en relaxt voelt na haar menopauze als nieuwe speelster te introduceren?
Kan die dame mooi die jonge meiden opvoeden.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:43:44 #164
130755 Kinga
versier hier
pi_55464486
Ongelooflijk dat die zus jonger is dan Lieke...
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:44:22 #165
137949 Disana
pi_55464503
De stookbrigade is gearriveerd... vriendin Suus Liekes bezoek bevestigt nog maar eens dat Huub 'echt veel te ver' gaat. Ze wist niet eens of ze hem wel moest groeten.

Huub het monster.
pi_55464506
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef FdW het volgende:

[..]

Misschien is het leuk om een verstandige rustige beschouwende dame die zich vrij en relaxt voelt na haar menopauze als nieuwe speelster te introduceren?
En wie had jij op het oog?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55464514
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef schatje het volgende:
Lieke is er weer klaar mee .
Dat wordt weer een uur alle negatieve kanten van Huub naar voren brengen in het uurtje dat haar zus er is.
pi_55464529
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:42 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat mokkel is super camerageil, gister was ze in de kapsalon en toen ze wegliep zei ze; 'Weer een lesje haarstylen met Selene" of zoiets
Snap niet wat die snol, zonder silicone, daar doet..
Zonder siliconen, maar wel mét rattenstreken...
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:45:35 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_55464531
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef FdW het volgende:

[..]

Je zet je moeder in dat hok, goed plan.

Lieke maar even muten, de naam Huub heb ik al genoeg gehoord uit haar mond.
― Mark Twain
pi_55464547
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:44 schreef Lobasca het volgende:

[..]

En wie had jij op het oog?
Castingbureau Kemna?
pi_55464553
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:44 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Dat wordt weer een uur alle negatieve kanten van Huub naar voren brengen in het uurtje dat haar zus er is.
Die zus die zei dat ze op Amanda kon vertrouwen
pi_55464565
Moeder van Sus heeft ook een brief voor Lieke. Dat is die zweeftroela.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:48:05 #173
137949 Disana
pi_55464577
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:47 schreef schatje het volgende:

Moeder van Sus heeft ook een brief voor Lieke. Dat is die zweeftroela.
Reiki Nanda.
pi_55464585
Lieke: "Ik voel me goed met de keuze, voel me beter".

pi_55464602
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je zet je moeder in dat hok, goed plan.
Dat is helaas al 12 jaar niet meer mogelijk.
Misschien voel jij je geroepen?
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:51:41 #176
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464636
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Word jij ook zo vrolijk van Zeurlène die prinses Amanda wakker maakt met........wakker worden, peopie woepie, smak, smak, lebber, lebber.
Als ik het goed begrijp heeft Zeur een vriendje bij de FEBO die een blooperfilmpje van haar gaat maken. Komt dat even goed uit, een vriendje bij de FEBO.
Ik vind de rol van Selene veel te prominent... ze mag haar zegje doen tijdens de stemming.... maar zoveel als zij gisteren aan het woord was vind ik gewoon ergerlijk. Ik vind het ook dat Luc en Selene er alles aan doen om alleen maar voor het BA kamp te gaan. Ook erger ik me eraan dat Selene zo'n bemiddelende rol tussen Brian en Amanda heeft.
Het spel moet gespeeld worden tussen de bewoners en een beetje hulp kan ik wel inkomen maar dit is gewoon zwaar overdreven.
Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
Ook al wil Huub met haar naar de finale zij ziet meer kansen bij Jaap omdat die (nog) veel minder populair is dan Huub.
Daar kan je eigenlijk nog niets over zeggen.
- Er zijn mensen die gewoon geen interesse in de maandelijkse poll hebben, maar wel in een eventuele SMS-finale.
- Er zijn mensen die bij een keus tussen Jaap en Huub in een finale alles op alles zetten om Huub niet te laten winnen.
- Bij een SMS-finale zal het aantal SMSjes véél hoger liggen, dus procentueel gezien zullen de massale Huub stemmen zowiezo omlaag gaan.

Dus bij een finale heb je een hele andere groep mensen die gaan SMS-en. De mensen die SMS-en bij de maandelijkse poll zijn voornamelijk de diehard DGK-fans, casual kijkers gaan uiteraard geen geld weggooien voor een maandelijkse poll die eigenlijk toch geen nut heeft.

Uiteraard is het onwaarschijnlijk dat bij een SMS-finale Huub ineens van 50% naar 10% gaat, maar de verschillen zullen wel iets kleiner zijn, dus Huub en Jaap die bij een finale beide op 30% staan is heel goed mogelijk.
pi_55464651
Wat triest eigenlijk, een mokkel van 20, dat dag en nacht met een pruik op d'r harses moet lopen...omdat ze d'r hoerenlook zo belangrijk vindt
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55464653
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lieke is nog niet zover dat ze Huub iets kan gunnen. Ze heeft oprecht een hekel aan hem, tijd nodig om alles een plek te geven. Des te meer Huub haar met rust laat, des te eerder zal ze weer normaal kunnen doen. Ik vind dat wel logisch, ze is geen robot.
hem iets gunnen kon ze al niet toen ze nog in een relatie zat met hem.
wel samen vrijen en zeggen dat je van hem houd,
maar hem iets gunnen en blij voor hem zijn als hij, bijv, zijn 1ste singel ooit in handen krijgt, ho maar
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:52:57 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_55464655
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat is helaas al 12 jaar niet meer mogelijk.
Misschien voel jij je geroepen?
Oh jee, sorry, maar mag ik bedanken voor de eer. Laat die snollies zich maar lekker voorschut zetten, levert prima streams op.
― Mark Twain
pi_55464683
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Ik voel me goed met de keuze, voel me beter".

Ach ja, als zij zich maar goed voelt, waar ik trouwens niets van geloof.
pi_55464696
Hangplek voor vrije gedachten
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:55:25 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_55464699
Oh. my. god. Lieke.

MUTE!!!!
pi_55464701
Huub is slecht omdat ie zijn neefjes op bezoek laten komen en weleens gezegd zou hebben dat het ook goed voor de sympathie is.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:55:52 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_55464705
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind de rol van Selene veel te prominent... ze mag haar zegje doen tijdens de stemming.... maar zoveel als zij gisteren aan het woord was vind ik gewoon ergerlijk. Ik vind het ook dat Luc en Selene er alles aan doen om alleen maar voor het BA kamp te gaan. Ook erger ik me eraan dat Selene zo'n bemiddelende rol tussen Brian en Amanda heeft.
Het spel moet gespeeld worden tussen de bewoners en een beetje hulp kan ik wel inkomen maar dit is gewoon zwaar overdreven.
Precies en het ergste is, ze is zo ontzettend dom, haar opmerkingen raken kant nog wal, alleen maar stoken.
Voor Huub is ze absoluut geen match in een discussie of gesprek en haar grootste afgang was wel Jeroen. Wat heeft ze zich toen laten kennen zeg.
― Mark Twain
pi_55464708
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:52 schreef miesy het volgende:

[..]

hem iets gunnen kon ze al niet toen ze nog in een relatie zat met hem.
wel samen vrijen en zeggen dat je van hem houd,
maar hem iets gunnen en blij voor hem zijn als hij, bijv, zijn 1ste singel ooit in handen krijgt, ho maar
'n beetje verwrongen beeld van de werkelijkheid wat mij betref. Als er eentje dominant is, de baas wel spelen, de credits wenst, dan is het Huub wel.
pi_55464719
Gezellig hoor zo'n bezoek, alleen maar over Huub ouwehoeren.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:57:09 #188
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464722
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En waarom zou Huub haar die ruimte moeten geven? Zodat zij sterker word? Als Huub verstandig is gaat ie gewoon door met wat hij doet. Als mevrouw Lieke daar niet tegen kan rot ze maar op. Ik begrijp haar woede maar ik denk dat het maar een klein gedeelte is.. de rest is gewoon keihard spel (haar goed recht). Maar als zij zich voor wil doen als een dame met principes en zo oprecht is geloof ik daar snars van.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:57:23 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_55464727
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:55 schreef Lady-night het volgende:
Deze al gelezen van Nowlife
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readcolumn&id=39
Ik sta niet geregistreerd daar, wat hebben ze te vertellen?
― Mark Twain
pi_55464745
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef schatje het volgende:
Gezellig hoor zo'n bezoek, alleen maar over Huub ouwehoeren.
Er wordt toch altijd over Huub gesproken, is toch dé obsessie daar? Misschien heeft het met die 52% te maken, is wel moeilijk weg te slikken lijkt mij voor de andere wannabees.
pi_55464764
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

'n beetje verwrongen beeld van de werkelijkheid wat mij betref. Als er eentje dominant is, de baas wel spelen, de credits wenst, dan is het Huub wel.
hoezo verwrongen beeld?
als je het filmpje bekijkt is het weer overduidelijk.
en als het zich blijft herhalen kan je er echt niet meer omheen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55464780
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:57 schreef akveor het volgende:

[..]

En waarom zou Huub haar die ruimte moeten geven? Zodat zij sterker word? Als Huub verstandig is gaat ie gewoon door met wat hij doet. Als mevrouw Lieke daar niet tegen kan rot ze maar op. Ik begrijp haar woede maar ik denk dat het maar een klein gedeelte is.. de rest is gewoon keihard spel (haar goed recht). Maar als zij zich voor wil doen als een dame met principes en zo oprecht is geloof ik daar snars van.
Speltechnisch gezien heb je gelijk.....
pi_55464781
Loop ik hier ook zo vreselijk te speculeren, of valt dat wel mee?
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:01:43 #194
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464786
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies en het ergste is, ze is zo ontzettend dom, haar opmerkingen raken kant nog wal, alleen maar stoken.
Voor Huub is ze absoluut geen match in een discussie of gesprek en haar grootste afgang was wel Jeroen. Wat heeft ze zich toen laten kennen zeg.
Ik vind haar niet echt dom... ik vind haar doordraven... je hoort het ook aan hoe ze spreekt..... Het is bijna alsof zij wil bepalen hoe mensen het spel moeten spelen. En vaak is er maar 1 waarheid en dat is de hare.

De streams pak ik op na de grandiose stemming !!
Brian zit in de chill zijn huid te redden bij Mike hij heeft weer ff een deur gesloopt met een tafel gegooit en stoelen. Hij baalt dat Amanda heeft geblokt, en dat begrijp ik want hij beseft in tegenstelling tot Amanda wat dit betekent ! goed het ging niet naar zijn zin want er waren toch 2 oplossingen maar het morele aspect begrijpt hij echter niet want anders had hij Amanda wel tot reden gebracht en voor laten stemmen.

Amanda & Selene bespreken nu dat er morgen wel ff met het hokje wordt overlegd want het is haar immers belooft en zo wil ze alsnog haar rijbewijs afdwingen, en spreekt nu uit dat ze hier niet meer wil zijn als ze haar rijbewijs niet mag halen, en zit te janken het is een klote streek en dan bedoeld ze het hokje. Ze wil zelf haar lessen betalen, maar ja ze mag de villa niet uit haha Jaap & Huub zijn nog niet klaar met Amanda zegt zij dus dat belooft wat.
Ondertussen praat Brian met Lieke en is getroffen door een depressie en noemt zelf zijn tweede naam Fucking Sukkel terwijl hij het glas weer opruimt.
Berouw komt na de zonde zoals altijd bij Brian, de rechters in ons land horen dat dagelijks alleen die straffen, DGK laat dit na, het wordt volgens mij wel weer eens tijd voor een briefje van ¤ 101.000 toch regie ?
Wederom is bewezen dat Brian een stukje afgekeurd vuurwerk is want het lontje is te kort,en dat geld ook voor zijn egowistische prinsesje die zich nog net niet in een appelflauwte gooide van teleurstelling, maar zich diep in haar ijshartje liet kijken, een type die met een achteloos gebaar bij wijlen Majoor Boshard ¤20.- in een kerstpotje zou gooien om de mooie meid uit te hangen, maar diep van binnen verrot is als het er echt op aankomt.

Jaap & Huub spelen een potje schaak en brengen een toast uit op de goeie samenwerking en goeie TV de prinses is ontmaskert ! mogen we dit ook in de telegraaf lezen ? mag toch hopen van wel. Niet echt een gast om samen mee op een premiere gezien te worden ze moet nog even groeien & volwassen worden en leren wat echt belangrijk is in het leven.
Amanda loopt de kapsalon in en Jaap loopt achter haar aan Amanda geeft hem een sneer en jaap zegt oh en nu bedreig je Cora ook nog !
Zoals gewoonlijk bespreken Amanda & Brian na afloop altijd alles in de chill, beide zijn nog erg verhit en voor we het weten horen we weer dat Amanda haar waffel moet houden papa spreekt immers. Kun je luisteren vraagt hij zoals gewoonlijk of ga je met je handen in je fucking haar zitten, waarop Amanda zegt dat hij maar weer een deurtje moet gaan slopen.
Uiteindelijk wordt alles weer rustig en gaat Brian nog even draaien.
Het is 2.45 uur als ook Selene Amanda & Brian besluiten naar bed te gaan, Selene kruipt nog even gezellig bij de twee in bed en ze fluisteren wat hetgeen niet is te volgen. Huub ligt nog wat te lezen terwijl Lieke & Jaap al in dromenland zijn, evenals Mike & Dilana. Even na 3 uur gaat Selene naar haar eigen bed, en niet veel later stopt ook Huub met lezen, en zo gaan we op naar vandaag, waar de stemming voor het behalen van een rijbewijs zeker nog wel ter sprake zal komen bij alle miljonairs.

Een Varken met een gouden hart. !!

Eindelijk was het dan zover de fel begeerde rijbewijs stemming werd vertoont op het plasma
Scherm de boy was nog niet uitgesproken of het was al snel duidelijk dit is de stemming voor het prinsesje van de kooi Amanda.
Had ze gisteren jaap met de stemming al zijn stem afgedwongen, en in de middag Lieke al naar haar toegeslijmt zou dit niet fout kunnen gaan, maaaar er zijn ook nog mensen in de kooi die weten dat het om een spel gaat ipv een luxe Beautyfarm, dus hebben Jaap & Huub in de middag een plan gemaakt om eens te kijken of het hartje van Amanda net zo groot is als haar mond.

Toen tijdens de stemming bleek dat uit medemenselijkheid & de kerstgedachte niet alleen een gedachte moet zijn maar moet worden omgezet in daden, en bleek dat de stemming naar de kans-arme Mike dreigde te gaan, veranderde het gezicht van het prinsesje in die van een heks, haar vriendje Brian krijgt dan altijd spontaan last van hoofluis, en krijgt eerst een gezicht alsof de hele wereld problematiek op zijn schouders rust, en vervolgens maakt hij ons deelgenoot van zijn transformatie zoals we die kennen van de Hulk, hoe moeilijker de stemming dreigt te worden hoe sneller wordt het mannetje para, het prinsesje heeft al 3 van de 5 stemmen op zak. Door een onderonsje met Huub waar ze gek genoeg dan wel heel goed mee kan praten, ook snapt ze ineens een stuk meer, welliswaar aangestuurd door papa Brian die haar tijdens het crises beraad het advies gaf om haar Amanda ding te doen bij Huub, en al haar charmes in de strijd te gooien.

Nu moet u weten, het is vandaag Wereld Orgasme dag jawel echt waar het doel hiervan is:
Samen met zoveel mogenlijk mensen op de wereld klaarkomen voor de vrede !
Dus ik zat al klaar met m`n cola-tje denkende dat het prinsesje die immers van alle markten thuis is, Huub zij hersens er even uit ne*kt, maar helaas. Toch zegt Huub haar toe niet te blokken ( wetende dat jaap dit wel zou doen) Toen jaap na beraad met zichzelf vertelde dat de stemming naar Mike gaat en niet naar Amanda, was de regionale kortsluiting van gisteren nu lokaal aanwezig en ingeslagen bij Brian zowel de stoelen als de eettafel vlogen door de lucht,en ik dacht even dat Hans Klok zich verveelde maar het bleek toch Brian te zijn.
gelukkig kwamen de broeders snel ter plaatse om hem met een pilletje in de mond even rustig te laten wandelen in de tuin, helaas moeten we constateren dat hij hier reeds al vormen van resistentie op gaat vertonen, daar hij later nog even zijn inmiddels derde deurtje sloopt.

Als de klok wegtikt en duidelijk wordt dat de stemming niet naar Amanda gaat, blijkt dat een paar hersencellen meer toch verschil maken Brian geeft uiteindelijk ook zijn stem aan Mike en beseft dus op tijd dat hij anders voor duizenden mensen nog meer voor joker staat als dat hij al doet, helaas het prinsesje dat altijd haantje de voorste is, voor in de rij stond toen het haar & borsten werden uitgedeeld, maar haar roes lag uit te slapen toen gevoel en medemenselijkheid werd uitgedeeld, liet de stemming naar 0 lopen en misgunde hierdoor de lessen aan Mike.Het masker is gevallen ! de kleine Alice in wonderland is een heuse egoistische heks, en beende op haar korte varkens pootjes zo snel als zij kon richting de sauna om in zelfmedelijde te verdrinken.

De kleine champagne drinkende premiere aflopende in en in verwende trol, heeft vanavond wat mij betreft de `diva,, van de goudenkooi (natasia) met vlag & wimpel verstoten van de eerste plaats.(en u weet hoe ik dit bedoel)
Zelfs later in een gesprek met selene geeft ze nog aan morgen wel even met de buren te gaan babbelen want als zij niet krijgt wat ze wil hoeft haar verblijf in DGK niet meer voor haar.
Ik mag toch hopen dat de buren proberen datgene te herstellen wat de opvoeders hebben nagelaten, die waarschijnlijk aan hetzelfde syndroom van egoisme leiden, waardoor dit soort van kinderen in de maatschapij rondlopen want nee zo wordt je niet geboren.
En zo weet Mike ook weer dat je altijd wordt overreden door een strontkar en niet door een mercedes.

Jaap jongen je schijt je boert je kotst en vaak ben je een viezerik een varken, maar een varken met een gouden hart ! Samen met Huub heb je een statement gemaakt van hier naar Tokio! jij hebt de streamers laten zien wat vele van ons al wisten, ook al kon Brian zijn poot nog net uit de val halen voor hij dichtklapte, is zijn houding en gedrag ook een duidelijk bevestiging van hoe veel mensen over hem denken, en hoeveel en hoe slecht hij ook over jouw & Huub praat & blijft praten, Daden spreken meer als woorden en voor zijn daden kan hij niet de schuld op jullie schuiven! en ja Jaap het was goed voor de show het beste tot nog toe!
Wat ben ik blij dat jij je niet hebt gemeld met mijn eerdere brief aan jouw. Top Huub ! dit is het spel spelen op een hoog niveau, dat zelfs onze politiek sociaal wenselijke reserve koningin Lieke niet kan behappen een stapje te hoog, dus schopt ze maar weer tegen je aan.
Ten slotte nog even voor de mensen die menen te kunnen zeggen dat er ook een oplossing voorhande was om beide te laten lessen, ook voor die is dit gemaakte statement te ingewikkeld, en is bijscholing een perfect kerstcadeau.

Shadow-your-Night-shift-

(ps de webcammer die voor ophef heeft gezorgt in de villa is bij mij bekent morgen hier meer over)
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 16:02:11 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_55464794
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:01 schreef Lobasca het volgende:
Loop ik hier ook zo vreselijk te speculeren, of valt dat wel mee?
In mijn ogen niet, hoezo dan ?
― Mark Twain
pi_55464817
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

In mijn ogen niet, hoezo dan ?
Ik begin me mateloos te ergeren aan de lappen tekst die mensen hier posten, wat betreft hun mening...kan aan mij liggen..maar gaat totaal niet over de streams..
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:03:51 #198
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55464819
Mevrouw met d'r principes ontvangt toch het door Huub uitgenodigde bezoek.
Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Mevrouw met d'r principes ontvangt toch het door Huub uitgenodigde bezoek.
[ afbeelding ]
Nee, dat gaat om bezoek voor op Huub's verjaardig, eerste kerstdag.

Ze wil niet dat haar moeder komt.
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:07:33 #200
130755 Kinga
versier hier
pi_55464878
Zus snapt de regels soms niet meer zo goed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')