Jaap is een einzelganger, en er is ook weinig wat buiten het huis leeft waar hij om geeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik verbaas mij keer op keer over Jaap. Voor hem komt bijna nooit iets binnen en hij blijft er meestal redelijk rustig onder.
Mwah, dat weet ik niet, ten eerste zou het "pest- en irritatie-element" niet van de redactie maar van medebewoners moeten komen, ten tweede zou ik niet weten waarom "iets buiten de villa doen" geen onderhandelingsitem zou kunnen worden als iemand van buiten de villa ook kan meedingen naar uitjes en andere zaken die alleen voor bewoners zouden moeten gelden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik je argumenten, maar het hele DGK-spel draait om 'opgesloten in luxe' ......
Daarin zit het 'pest- en irritatie-element' van de spelleiding. Spanningen opvoeren, irritatie's uitlokken, zelfs afgunst oproepen ...... Iets doen buiten de villa kan nooit een onderhandelingsitem met 'achter' worden.
Dat kan ook, ze was ook altijd bezig met die twee hondjes van Amanda.Eten geven, opruimen, aangezien Amanda otherwise engaged was (Brian)of niet geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze ergert zich gewoon aan hondenstront en heeft geen zin de strijd daarover aan te gaan.
Tuurlijk is het een script, zelfs het extra veel en extra groot schijten door de hond is gescript...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:45 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dalijk gaat iemand weer zeggen dat het "een script" is...
En Nadia had ook 3 buiken, zodat je regelmatig een andere kon zien .....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lassie waren ook 4 honden, en KITT waren ook 3 auto's.......dus waarom niet ?
Nu je het zégtquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Nadia had ook 3 buiken, zodat je regelmatig een andere kon zien .....
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Nadia had ook 3 buiken, zodat je regelmatig een andere kon zien .....
Hilarisch!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een script, zelfs het extra veel en extra groot schijten door de hond is gescript...
Je denkt toch niet dat dat maar 1 hond is?? Ze hebben achter het 2-lingzusje van die hond staan en ze geven ze allebei extra veel te eten... en dan maar afwisselen
Nou, wat ik ook zat te denken: Vlak nadat Amanda haar intrede in De Kooi deed wasquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:16 schreef avonne het volgende:
Uiteraard is het rijpakket door Mama Amanda betaald.
Vlak na = Heel recent, half oktober. (En ze is vanaf 1 febr. in de villa)quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, wat ik ook zat te denken: Vlak nadat Amanda haar intrede in De Kooi deed was
haar theoriecertificaat al verlopen. Dat houdt in dat ze nu bijna 2 jaar na betaling van
dat pakket zit volgens mij.
Als rijschoolhouder zou je bij mij na 2 jaar niet meer hoeven aan te kloppen hoor !!
Amanda haar theorie was niet verlopen toen ze de kooi inging.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, wat ik ook zat te denken: Vlak nadat Amanda haar intrede in De Kooi deed was
haar theoriecertificaat al verlopen. Dat houdt in dat ze nu bijna 2 jaar na betaling van
Als rijschoolhouder zou je bij mij na 2 jaar niet meer hoeven aan te kloppen hoor !!
Nou dat certificaat verloopt na 1 jaar dus dat pakket is minstens een jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vlak na = Heel recent, half oktober. (En ze is vanaf 1 febr. in de villa)
Amanda ging liever shoppen dan lessen vertelde ze ooit tegen Nadiaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lieke beschuldigt Huub ervan dat hij het spel speelt. Ik ben van mening dat Lieke vanaf het begin al een spel speelt met Huub. Toen Jaap van plan was over te stappen van Dennis naar Huub en Lieke heb ik gewaarschuwt dat het gevaarlijk is om Jaap in je team te hebben. Niet om Jaap maar vooral om Lieke. Lieke zit haar kans schoon om de populaire Huub te dumpen om samen met Jaap in de finale te komen. Het is afwachten wat Jaap wil. Durft hij alleeen verder te gaan met een agressieve alcohooist die tv durft te maken? Of gaat ie verder met een redelijk stabiele Lieke maar saaiheid troef?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Huub krijgt de schuld van Lieke omdat hij haar zei dat het niet verstandig was als zij hem zou blokken. Dan zou zij namelijk de zwarte piet geschoven hebben gekregen en niet Amanda zoals de bedoeling was. Vervolgens kreeg hij het verwijt dat ie met voorbedachte rade Amanda in de val wilde lokken. En dat mocht natuurlijk niet gebeuren over haar gevoel heen want zij zit daar niet voor de televisiemomentjes.
Het was niet eens makkelijk om het tot een goed einde te brengen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:16 schreef avonne het volgende:
toch merkwaardig dat gewone dagelijkse dingen als poep opruimen al een onvergevelijke daad is.
Aniway, wat een grap gisteravond !!!!
Uiteraard is het rijpakket door Mama Amanda betaald, en is het volledig eigendom van Amanda. Wat een stunt om het zo te draaien dat Amanda moreel verplicht werd om iets van zegge 2000-2500 euro zomaar weg te geven.
Natuurlijk wilde ze dat niet en deed ze dat niet, maar o o wat een afgang.
Als ze alleen gevraagd had om de vrije tijd had niemand bezwaar kunnen maken, maar ze is er met open ogen ingetuind.
Meesterzet van de Febo om het zo te brengen alsof Mikey het ook kon krijgen, en geinig zoals Huub haar de vuur aan de schenen legde en MEESTERLIJK zoals Jaap uiteindelijk het op de spits drijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |