abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55460039
Ik zit me af te vragen waarom ze hun bed niet uit komen en waar Palma blijft...maar het is zaterdag..dan mogen ze uitslaaaaaapen ...tot een uur of 3..

Gelukkig maar..ik heb nog een hoop te doen...doeeeeg...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55460118
En vanavond gaan Brian en Huub weer gezellig samen zingen als maatjes...
pi_55460213
Huub:Als Mikey er niet was geweest dan was die stemming er allang uit geweest..je kent me...dan had ik er niets voor terug hoeven hebben..simpel
Selene:Tuurlijk
Huub:Ja..ja goed...Selene je kent me
Selene:Jij kent mij wel?..en jij kent mij wel?
Huub:Ja..maar jij doet nu uitspraken over mij
Selene:Ja...maar jij kent mij wel?
Huub:Ja..Vals..Hypocriet...Moeder Theresa
Selene:Ja...hier zie je,jij kent mij wel en ik ken jou niet,grappig
Huub:Ja..dus fuck jou
Selene:Zoek eens wat nieuwe informatie...
Huub:..Ja..dat je een beurt nodig hebt ja..dat is niets nieuws hoor...maar goed

Selene kan het niet zetten dat Huub haar zo te kijk zet
Hij deed dat goed...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55460297
Amanda had een goed gesprek met de Febo? Ze dreigde eerder met weglopen, dat ze niet langer in de villa wilde zijn als ze haar rijbewijs niet mocht halen omdat het haar was beloofd. Betekent dit goed gesprek dat ze het alsnog kan halen? Dat zal dan wel iedere week zogenaamd een bezoekje aan de tandarts worden ofzo.
pi_55460323
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:57 schreef schatje het volgende:
Amanda had een goed gesprek met de Febo? Ze dreigde eerder met weglopen, dat ze niet langer in de villa wilde zijn als ze haar rijbewijs niet mocht halen omdat het haar was beloofd. Betekent dit goed gesprek dat ze het alsnog kan halen? Dat zal dan wel iedere week zogenaamd een bezoekje aan de tandarts worden ofzo.
Amanda was gisteren verdacht vrolijk na het gesprekje achter vergeleken met haar eerdere stemming
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55460349
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Amanda was gisteren verdacht vrolijk na het gesprekje achter vergeleken met haar eerdere stemming
Ja joh, die heeft alsnog haar zin gekregen.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:09:07 #32
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55460491
Goedemorgen, bijgelezen!
Is er al een reactie van de febo op gisteravond?

Hoe zullen ze dit weer goed gaan praten, als ik het goed heb begrepen heeft Jaap tegengestemd en Huub krijgt de schuld van Lieke, Brian heeft een deur, een zooi glazen gesloopt en een tafel omgegooid maar die deur was de schuld van Amanda en de tafel van Huub omdat Jaap heeft tegengestemd?
Dus als ik het goed begrijp krijgen Amanda en Lieke een boete en Huub een vermaning , RATJE zal wel CP's krijgen omdat hij werd geprovoceerd en niemand krijgt een rijbewijs, Amanda zal wel een mysterieuze ziekte krijgen waardoor ze regelmatig de kooi uit moet voor behandeling, lees rijlessen.
Als ik het nu goed begrijp is Jaap de lachende 3e, hij komt er mee weg en heeft de stemming geblokkeerd.
be nice or go away
pi_55460543
Prachtig dat deze stemming waar Amanda al een jaar over droomt komt net nu er een zwerver als gastspeler daar binnen zit. Toeval? Ik denk het niet. Netjes gescript van de Febo en goed uitgewerkt door Huub en Jaap. Eindelijk eens een opzetje tegen het heilige duo BA. En hun reaktie is precies zo armoedig als je van deze twee asocialen kunt verwachten.

Overigens, Amanda zegt tijdens de stemming dat ze de kooi in is gegaan om eindelijk eens los te komen van haar moeder en dus haar rijbewijs nu moet halen. Maar ik las hier op Fok dat ze later het argument neerzette dat haar moeder het hele rijbewijs traject al betaald had? Tsss
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:13:25 #34
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55460573
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef m1sse het volgende:
Prachtig dat deze stemming waar Amanda al een jaar over droomt komt net nu er een zwerver als gastspeler daar binnen zit. Toeval? Ik denk het niet. Netjes gescript van de Febo en goed uitgewerkt door Huub en Jaap. Eindelijk eens een opzetje tegen het heilige duo BA. En hun reaktie is precies zo armoedig als je van deze twee asocialen kunt verwachten.

Overigens, Amanda zegt tijdens de stemming dat ze de kooi in is gegaan om eindelijk eens los te komen van haar moeder en dus haar rijbewijs nu moet halen. Maar ik las hier op Fok dat ze later het argument neerzette dat haar moeder het hele rijbewijs traject al betaald had? Tsss
Maar als zij het huis uit moet om te rijlessen dan moet de stemming daarvoor toch unaniem zijn?
Ik verheug me nu al op die stemming!
be nice or go away
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:20:06 #35
200354 64-Bitch
Use just once and destroy
pi_55460689
Schitterend die animated gifs!
pi_55460703
quote:

Ja fantastisch. Hypocriet snertkind dat het is.
En dan vervolgens het niet eens aan Mickey geven.
Go hard or go home
pi_55460835
quote:
Eindelijk eens een opzetje tegen het heilige duo BA. En hun reaktie is precies zo armoedig als je van deze twee asocialen kunt verwachten.
a. ze krijgt de rijlessen toch wel, dat zal inmiddels wel geregeld zijn. Let maar goed op de komende tijd op uitspraken van Amanda, en periodes dat ze van de stream verdwenen is.

b. in de tv uitzending zal de stemming wel ietsjes verknipt worden om Brian en Amanda niet te negatief in beeld te brengen.

Dus eigenlijk veranderd er niets...
pi_55460884
Huub krijgt de schuld van Lieke omdat hij haar zei dat het niet verstandig was als zij hem zou blokken. Dan zou zij namelijk de zwarte piet geschoven hebben gekregen en niet Amanda zoals de bedoeling was. Vervolgens kreeg hij het verwijt dat ie met voorbedachte rade Amanda in de val wilde lokken. En dat mocht natuurlijk niet gebeuren over haar gevoel heen want zij zit daar niet voor de televisiemomentjes.
pi_55460977
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
Het vervolg van:
[COS # 3062] Geen roze papiertje en Japio is OK

Gisteravond was er een stemming voor autolessen.
Amanda wilde hem want ze had hem heel hard nodig. Huub en Jaap wilde dat hij naar Mickey zou gaan.
Amanda vond toch echt dat zij hem harder nodig had want ze had Mickey ook al gepimpt. Die komt zo wel aan een baan. Amanda kan natuurlijk niet meer met de bus na de kooi dus...

Jaap en Huub waren the good cop and bad cop. Huub gunde het ze allebei natuurlijk wel maar Jaap niet.
Iedereen boos op Jaap, behalve Lieke, die werd woest op Huub.
Amanda liet the stemming down the drain gaan.

[ afbeelding ]

Huub adviseerde Lieke om te gaan dansen op Brian z'n nummer en Jaap en Huub zetten alvast in.
'Dit is de gouden kooi, de fucking parazooi!'
Mooi gedaan die Gif van die beveiliging.
Gemaakt door mijn zelf ik heb hem op vol neer gezet.

Resultaat:

• Amanda weet niet of ze daar nog wil blijven wonen.
  • Tafel omver gegooid door Brian
  • Glazen deur in splinters
  • Amanda bedreigt Cora
  • Amanda is woest op Brian en hij mag doodvallen.
  • Lieke blijft boos op Huub.

En dit:
    [ afbeelding ]

Waarom Lieke zo boos is, weet niemand. Jaap begrijpt het ook niet zo goed. Hij is immers degene die de stemming voor Amanda blokkeerde. Lieke is zo boos dat Huub niet haar familieleden mag uitnodigen.

Gelukkig hebben we de fimpjes nog:
    Stemming deel 1 t/m 3
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61396&sess=14591
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61421&sess=14591
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61442&sess=14591

Brian heeft het druk met Cora
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61422&sess=2832&mvpageno=1

Amanda bedreigt Cora
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61522&sess=2832
  • Mooi gemaakt het gifje van die beveiliging.
    Ik heb hem gemaakt en op Vol gezet.
    pi_55461102
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 12:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja fantastisch. Hypocriet snertkind dat het is.
    En dan vervolgens het niet eens aan Mickey geven.
    Dat is zeer triest, ze krijgt bijna alles op haar schoot geworpen en dan is ze nog zo egoistisch. En dan het ook nog presteren om te gaan dreigen met opstappen als ze niet met rijlessen kan beginnen.
    Nu kan ze een zwerver helpen zijn rijbewijs te halen om zijn kansen op de arbeidsmarkt te vergroten, maar nee hoor, eerst Amanda en kan kijken we wel verder..
      † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 12:47:00 #41
    196778 PeterNB
    AIVD agent met magnetron...
    pi_55461134
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
    eerst Amanda en kan kijken we wel verder..
    En als ze nou nog nooit wat gekregen had, maar ze heeft een complete
    nagestylcurus gehad, extensions voor duizenden euros, een pruik
    van 5000 eurii, etc etc.
    pi_55461150
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Mooi gemaakt het gifje van die beveiliging.
    Ik zal even je naam eronder zetten en die van TINo_Flo.
    Go hard or go home
    pi_55461275
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Mooi gemaakt het gifje van die beveiliging.
    En ik heb hem, met bronvermelding, weer teruggehaald
    Neem Noekje niet kwalijk dat ze niet bij alles de bron heeft vermeld, de op is top en al genoeg werk zonder spitwerk naar bronnen!
    pi_55461276
    Brian en Amanda bouwen een tentje...dacht wat hoor ik. Maar via de spiegel achter het bed van Selene is te zien dat er wat actie gaande is het bed van B&A.
    pi_55461302
    pi_55461322
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

En ik heb hem, met bronvermelding, weer teruggehaald
    Neem Noekje niet kwalijk dat ze niet bij alles de bron heeft vermeld, de op is top en al genoeg werk zonder spitwerk naar bronnen!
    Mijn hoor je niet klagen toch?
    pi_55461329
      zaterdag 22 december 2007 @ 13:01:21 #48
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_55461369
    Wat een geweldige OP Noekje

Die stemming van gisteren trouwens.... over dat rijbewijs.
    Het was een stemming die voor iedereen kon zijn, maar werd het een stemming tussen Amanda en Mike.
    Ik neem aan dat het dan dus niet om het rijlespakket ging wat Amanda's moeder al voor haar betaald had...

Met andere woorden: deze stemming had gewoon naar Mike kunnen gaan en dan had er later een stemming kunnen plaatsvinden of de bewoners er mee akkoord gaan dat Amanda de rijlessen die reeds door haar moeder betaald zijn mag volgen tijdens haar verblijf in de villa.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_55461387
    pi_55461514
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
    Wat een geweldige OP Noekje

Die stemming van gisteren trouwens.... over dat rijbewijs.
    Het was een stemming die voor iedereen kon zijn, maar werd het een stemming tussen Amanda en Mike.
    Ik neem aan dat het dan dus niet om het rijlespakket ging wat Amanda's moeder al voor haar betaald had...

Met andere woorden: deze stemming had gewoon naar Mike kunnen gaan en dan had er later een stemming kunnen plaatsvinden of de bewoners er mee akkoord gaan dat Amanda de rijlessen die reeds door haar moeder betaald zijn mag volgen tijdens haar verblijf in de villa.
    Ik heb begrepen dat Huub ook zijn rijbewijs nog niet heeft, of ging dat over zijn motorrijbewijs? Want als dat zo is had Huub ook kunnen gaan voor die rijlessen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')