stfuquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Pan's Labyrinth komt heul niet uit 2007.
Stardustquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
- Stardust () Was gewoon een magische film .
- Pan's labyrinth (Meeslepend verhaal)
- Spiderman 3 (Vette film waarop ik zat te wachten)
Jij bent die ene DJ??quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stardust
Spiderman 3Dat was wel de meest overschatte film van t jaar
Hij denkt aan Sandstorm.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
?
Oh fuck ja sandstorm was het jaquote:
Gesproken door een pubertje met een verschrikkelijke filmsmaak. Spider-Man 3 als de beste film van 2007, hoe verzin je het? Als vergelijkingsmateriaal vond je Shrek 3 zeker ook 'te gek'.quote:
ik ken alleen candy de tekenfilm uit de jaren '80 ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:26 schreef LasTeR het volgende:
Candy... Wat een ontiegelijke kutfilm was dat. Slechtste 2 uur van mijn leven. En het ergste is, die tijd krijg ik nooit meer terug!!
Zeg TS, kan je niet eventjes bij al die films een linkje naar de trailer of naar imdb.com zetten ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:27 schreef cwk het volgende:
Nee dit is niet het tournament voor de beste film van 2007. Dat wordt in januari gehouden door onze ziggy³. Dit topic is bedoeld voor jouw lijstje met je favoriete films uit 2007.
Omdat we nu eenmaal in Nederland komen niet alle films hier even snel uit. Vandaar dat een hele mik 2006ers ook nog meedoen voor 2007. Hieronder de lijst van Cinema.nl. Uiteraard zijn er enthousiastelingen die films uit 2007 hebben gezien die hier pas in 2008 uitkomen. Daar moet je even mee wachten tot het tournament, dan mogen die allemaal meedoen. Ze buiten je lijstje zetten om te laten zien hoe stoer je bent is natuurlijk prima.
Dus maak een (tussentijdse) top-10, maak een top-3 maar vergeet elkaar vooral niet af te zeiken voor domme keuze van je mede users.
2 Days in Paris
4 maanden, 3 weken en 2 dagen
The 11th Hour
12:08 East of Bucharest
30 Days of Night
300
1408
A
Adam’s Apples
Alatriste
Alles is liefde
Alpha Dog
American Gangster
Anche libero va bene
Angel
Antonia
Apocalypto
Arthur en de Minimoys
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
Assepoester en de keukenprins
Atonement
Azuloscurocasinegro
Azur & Asmar
B
Una ballata bianca
Bamako
Because I Said So
Becoming Jane
Bee Movie
Beestenboel
Belle toujours
Ben X
Beowulf
Bes vakit
Beynelmilel
Black Snake Moan
Blades of Glory
Bled Number One
Blind
Blindsight
Blood Diamond
Bobby
Bordertown
The Boss of it All
The Bourne Ultimatum
Boy Called Twist
Bratz – the Movie
The Brave One
Bridge to Terabithia
Butterfly on a Wheel
C
California Dreamin’ (Endless)
Candy
Cashback
Catch a Fire
Chinese Botanist’s Daughters
Close to Home
Congorama
Control
Copying Beethoven
Crank
Cronica de una fuga
Curse of the Golden Flower
D
Daratt
The Dead Girl
Dealing and Wheeling in Small Arms
Death at a Funeral
Death of a President
Death Proof
Death Sentence
Deliver Us from Evil
Dennis P.
Destricted
Die Hard 4.0
Disturbia
The Diving Bell and the Butterfly
DOA.: Dead or Alive
Does it Hurt? The First Balkan Dogma
Drama/Mex
Dreamgirls
De drie musketiers
Duska
E
Earth
Eastern Promises
Ellen ten Damme - As I Was Wondering Where This Mixed-Up Little Life of Mine Was Leading To
Elizabeth: The Golden Age
Employee of the Month
Enchanted
Ensemble, c’est tout
Epic Movie
Ernst, Bobbie en de geslepen Onix
Evan Almighty
Evening
Ex Drummer
Exiled
F
Fados
Die Fälscher
Falkenberg Farewell
Family Law
The Fish Fall in Love
Flandres
The Fountain
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
Fracture
Fred Claus
Freedom Writers
Fur: An Imaginary Portrait of
G
Georgia Rule
Ghost Rider
The Golden Compass
The Good German
The Good Shepherd
Goodbye Bafana
Goud
Goya’s Ghosts
A Guide to Recognizing Your Saints
Guru
Gymnast
Gypsy Caravan
H
Haaibaai
Hairspray
Half Moon
Half Nelson
Halloween
Hamaca Paraquaya
HannaHannah
Hannibal Rising
Harry Potter and the Order of the Phoenix
The Heartbreak Kid
The Hitcher
Hitman
The Hoax
Honeyz
The Host
Hot Fuzz
Hot Rod
I
I Am Legend
I Could Never Be Your Woman
I Don’t Want to Sleep Alone
I Now Pronounce You Chuck and Larry
I Served the King of England
Iklimler
The Illusionist
Indigènes
Infamous
Inland Empire
Interview
The Invasion
Irina Palm
It’s a Boy/Girl Thing
Italianetz
J
Jardins en automne
Jesus Camp
Jimmy Rosenberg - de vader, de zoon & het talent
K
K3 en de Kattenprins
Kapitein Rob en het geheim van Professor Lupardi
Khadak
Kicks
Kidz in da Hood
The Kingdom
Knallhart
Knocked Up
L
The Last King of Scotland
The Last Legion
Das Leben der Anderen
Letters from Iwo Jima
License to Wed
Life in a… Metro
Lions for Lambs
Little Children
Live!
London to Brighton
Lonely Hearts
The Lookout
Lorange & co
Love Conquers All
M
Made in Korea
Man of the Year
Een Manier om thuis te komen – Umoja live
Manuale d’amore
Manufactured Landscapes
Manufacturing Dissent: Uncovering Michael Moore
La marea
The Mark of Cain
Meet the Robinsons
The Messengers
Metro
Michael Clayton
A Mighty Heart
Mijn naam is Eugène
Milarepa
Miss Potter
Molière
Mon fils a moi
The Monastery: Mr Vig and the Nun
Moordwijven
Mother of Mine
Mr. Bean’s Holiday
Mr. Brooks
Music & Lyrics
My Blueberry Nights
N
Nacho libre
Nadine
The Namesake
Next
Night at the Museum
No Reservations
Norbit
Notes on a Scandal
Nue propriété
The Number 23
Nuovomondo
Ocean’s 13
Offside
Olivier etc.
Once
Once in a Lifetime
Opera Jawa
OSS 117: Le caire nid d’espions
Our Daily Bread
P
P.S. I Love You
Paid
Pan’s Labyrinth
Paris je t’aime
A Prairie Home Companion
Perfect Stranger
Planet Terror
Plop en de pinguïn
Premonition
The Prestige
Pirates of the Caribbean: At World’s End
Princess
Pursuit of Happyness
R
Ratatouille
The Reaping
Red Road
Reno 911!: Miami
Reprise
Rescue Dawn
Resident Evil: Extinction
The Return
Rocky Balboa
Rogue Assassin
Run Fat Boy Run
Rush Hour 3
S
Salvador (Puig Antich)
Samson & Dalila
Sand and Sorrow
Sangre
Saw 3
Scheepsjongens van Bontekoe
La sconosciuta
See You in Vegas
Sextet
Shoot’Em Up
Shooter
Shrek de Derde
Shut Up and Sing
Sicko
The Simpsons Movie
Sketches of Frank Gehry
Smokin’ Aces
A Soap
Sounds of Sand
Spider-Man 3
Stardust
La stella che non c’è
Still Life
Summer Palace
A Sunday in Kigali
Sunshine
Superbad
Surf’s Up
T
Tales from Earthsea
Talk to Me
Les témoins
Ten Canoes
Tenacious D in The Pick of Destiny
Timboektoe
TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)
Trade
Transe
Transformers
Transylvania
Tussen hemel en aarde
Tussenstand
Tuya’s Marriage
V
Venus
Het verhaal van Xiao Yan
De verloren schat van de Tempelridders II
La vie en rose
Vier minuten
Voleurs de chevaux
W
Waar is het paard van Sinterklaas?
Waarom heeft niemand mij verteld dat het zo erg zou worden in Afghanistan
The Way I Spent the End of the World
Wedding Daze
White Noise 2: The Light
Wild Hogs
Willie en het wilde konijn
Windkracht 10: Kokzijde Rescue
Wolfsbergen
De wonderwinkel van mr. Magorium
WWW.whatawonderfulworld
Y
The Year My Parents Went on Vacation
You Kill Me
Z
Zidane, un portrait du 21ème siècle
Zodiac
ZOOP in Zuid-Amerika
Zozo
Top!quote:De hele OP quoten met zo'n belachelijke verzoek erbij is daarentegen heel normaal. Ik ga er gelijk mee aan de slag!
Een kwaliteitstopic verdient een kwaliteitsOP zeg ik maar altijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef cwk het volgende:
Ik was ontzettend sarcastisch jongens. Opzoeken is een klusje wat je zelf mag doen. Voor die 200+ titels ga ik echt geen linkjes maken, weet je hoeveel tijd dat kost.
Die doen gewoonlijk ook niet mee met het tournament hoor. Pas aan het 2008 tournament. Aan het tournament doen in principe alleen films uit de cinema.nl lijst mee, aangevuld met de films die op DVD op premiere gegaan zijn in 2007.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:27 schreef cwk het volgende:
Uiteraard zijn er enthousiastelingen die films uit 2007 hebben gezien die hier pas in 2008 uitkomen. Daar moet je even mee wachten tot het tournament, dan mogen die allemaal meedoen.
Juist, dank voor de correctie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:23 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die doen gewoonlijk ook niet mee met het tournament hoor. Pas aan het 2008 tournament. Aan het tournament doen in principe alleen films uit de cinema.nl lijst mee, aangevuld met de films die op DVD op premiere gegaan zijn in 2007.
Oh, nouja. Jammer dat je het niet meende.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef cwk het volgende:
Ik was ontzettend sarcastisch jongens. Opzoeken is een klusje wat je zelf mag doen. Voor die 200+ titels ga ik echt geen linkjes maken, weet je hoeveel tijd dat kost.
Die heeft geen bioscoop release gekregen dit jaar. Naar wat ik lees de eerste straight-to-DVD van Pacino ooit. Terecht overigens, het was echt een draak van een film.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:16 schreef LasTeR het volgende:
Waarom staat 88 Minutes er niet tussen? (Niet dat ie zo goed is..)
Ik vond hem wel oke, juist vanwege Pacino.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:25 schreef cwk het volgende:
[..]
Die heeft geen bioscoop release gekregen dit jaar. Naar wat ik lees de eerste straight-to-DVD van Pacino ooit. Terecht overigens, het was echt een draak van een film.
Ik haat Lynch niet, ik heb The Straight Story in mijn top 100 staan en The Elephant Man valt niet zo ver naast die zelfde top 100. Twin Peaks vind ik één van de meeste briljante series ooit. Mijn laagst gewaardeerde Lynchfilms krijgt nog altijd een 6/10 (behalve sommige van zijn kortfilms, die zijn echt rampzalig, maar die beschouw ik dan ook als vingeroefeningen).quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef JelleS het volgende:
Op zijn Lynch-haat heeft SoK toch best wel smaak!
Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef JelleS het volgende:
Overigens vond ik het ook een goed jaar. ALs één van de allerbeste films ooit gemaakt uitkomt, dan kan je het moeilijk een teleurstelling noemen
ja, tobias. Het veranderd constant. Eerste keer in de bios vond ik 'm redelijk goed, 2e keer (de dag erna) vond ik 'm weer minder, later toch weer goed. het spijt me knul.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:19 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Control de beste film van 2007.
Die van mij ook. Moet er nog eens ff over nadenken. Zijn wel nog films die ik wel graag wil zien maar waar ik door omstandigheden nog niet aan ben toegekomen, waaronder American Gangster en Atonement.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Mainport het volgende:
Mijn lijstje komt later.
Vond je? Ik vond hem juist best vermakelijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:25 schreef cwk het volgende:
[..]
Die heeft geen bioscoop release gekregen dit jaar. Naar wat ik lees de eerste straight-to-DVD van Pacino ooit. Terecht overigens, het was echt een draak van een film.
Toch op de valreep nog een film gezien.quote:Op zondag 23 december 2007 02:16 schreef pfaf het volgende:
Ik zet alle films die ik dit jaar in de bios gezien heb op volgorde, dat mag ook?
7. Superbadquote:1. Das Leben der Anderen
2. El laberinto del fauno
3. American Gangster
4. The Fountain
5. The Bourne Ultimatum
6. 3:10 to Yuma
7. Grindhouse
8. Eastern Promises
9. Paris je t'aime
10. Disturbia
Heb je die echt als Grindhouse gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:29 schreef Falco het volgende:
8. Grindhouse
Ja, ik vraag me alleen af hoe veel die verschilt met de twee losse delen. Volgens mij toch wel redelijk wat. Bij mij is het trouwens juist andersom: ik denk dat Death Proof niet in mijn top 10 zou komen, Planet Terror juist weer wel en dan rond plek 5 ongeveerquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb je die echt als Grindhouse gezien?
Heel hip die uber-brede foto's, maar zou je ook de titels erbij kunnen zetten? 1 weet ik zeker welke het is, over 1 twijfel ik en de rest zegt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak hoor je mensen zeggen: "Steengoed acteerwerk!" Maar dan hebben ze deze film nog niet gezien. Dit is fenomenaal. En hij hoort gewoon bij dit jaar natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor romcoms, sue me! Scanman kan nog een boel van mij leren.
[ afbeelding ]
Domweg een fantastisch verhaal.
[ afbeelding ]
Deze kan ik wel duizend keer kijken.
[ afbeelding ]
Je moet 'm twee keer zien, dan komt-ie een stuk beter uit de bus.
6. Disturbia
7. Anche libero va bene
8. Transformers
9. The Prestige
10. Zodiac
Ik heb gekozen op basis van welke nog vaak door mijn hoofd spoken. Mijn favorieten, kun je wel zeggen.
Check de URL.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:38 schreef Niek. het volgende:
Heel hip die uber-brede foto's, maar zou je ook de titels erbij kunnen zetten? 1 weet ik zeker welke het is, over 1 twijfel ik en de rest zegt me helemaal niets.
Adam's Applesquote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat eigenlijk maar 1 film tussen die me aanspreekt en dat is Adam's apples. The fountain vond ik erg tegenvallen.
HGW XX/7quote:
kom op manquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
Shoot’Em Up 7.3 / 10
A man named Mr. Smith delivers a woman's baby during a shootout, and is then called upon to protect the newborn from the army of gunmen.
Een van de vermakelijkste films die ik in tijden heb gezien, héérlijk over the top, en onderkoelde humorquote:
ik vond dat over the top heel erg tegenvallen, had er veel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een van de vermakelijkste films die ik in tijden heb gezien, héérlijk over the top, en onderkoelde humor.
Eens... Neem dan Crankquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat over the top heel erg tegenvallen, had er veel meer van verwacht.
Eén grote ripoff.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Drumpie het volgende:
I am LegenD echt wel mooie film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Niek. op 30-12-2007 02:25:17 ]
Wie opent een 'Domste post in ftr van 2007' topic?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén grote ripoff.
'k Had toevallig The Quiet Earth uit 1985 al eens gezien... Waarin een man, na een mislukt wetenschappelijk experiment, helemaal alleen is. En wat doet ie? Winkels leegroven, in het wilde weg wat schieten op dingen, rondrijden in allerlei auto's, dure schilderijen verzamelen, continu een oproep uitzenden op de radio, ouwe tv-opnames terugkijken, praten tegen levensgrote poppen/foto's etc etc.
http://youtube.com/watch?v=IUReWsX4HSU
Leg uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef JelleS het volgende:
Wie opent een 'Domste post in ftr van 2007' topic?
Maar dan met plaatjes waar je wél mee kunt deeplinken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef Doff het volgende:
Zoiets.
Ach, als je weet hoe Hollywood films 'baseert' op boeken... dan willen ze nog wel 's elementen uit andere boeken/films 'lenen' he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef JelleS het volgende:
Hoe kan je een film nou een ripoff noemen als die film gebaseerd is op een boek, dat eerder uitkwam dan het boek waar The Quiet Earth op is gebaseerd?
Heb mn post aangepast, maarja hijs slecht en neit waard om in de bios te zienquote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
QUOTE EENS STUKKEN OVER FILM SUKKEL
Ga je dan minimaal 2x in de week naar de bioscoop of download je je helemaal lam?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:07 schreef Gorro het volgende:
Van de films uit de Nederlandse bioscopen heb ik er tot nu toe 127 gezien. De voornaamste films die ik nog niet gezien heb zijn The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, Elizabeth: The Golden Age, 4 luni, 3 saptamani si 2 zile en Le scaphandre et le papillon.
Sowieso 1 keer in de week naar de sneak, en regelmatig ook nog naar een regulier voorstelling, Heb iets minder dan de helft in de bioscoop gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ga je dan minimaal 2x in de week naar de bioscoop of download je je helemaal lam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |