Zij noemen zich ook geen BonJoviquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef BonJovi het volgende:
tering ik doe iets fout, zulke ouwe radio makers krijgen de vrouwtjes wel makkelijk
Oud en lelijk en de dames hangen aan hun lippen, elke man doet iets fout denk ik Bon joviquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef BonJovi het volgende:
tering ik doe iets fout, zulke ouwe radio makers krijgen de vrouwtjes wel makkelijk
Enjoy the ridequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:35 schreef purplerose het volgende:
Daaaaaaaaaaar gaan weeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maar goed dat je je riem om hebt. Anders hadden we je op kunnen rapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:35 schreef purplerose het volgende:
Daaaaaaaaaaar gaan weeeeeeeeeeeeeeeeeee
Als ik je posts zo lees: ja, je doet iets ont-zet-tend fout.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef BonJovi het volgende:
tering ik doe iets fout,
ik weet maarja, chicks die alleen dit liedje kennen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
Lekker dit. Al duizend keer zelf gedraaid maar blijft mooi
dat is waarquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zij noemen zich ook geen BonJovi![]()
Ook weer waarquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik je posts zo lees: ja, je doet iets ont-zet-tend fout.
Maar dan ben ik er nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan kom je maandag toch ook naar de ontknoping?
maar ik ben er morgen en zondag al, zoveel geld voor heen en weer reizen heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan kom je maandag toch ook naar de ontknoping?
De ontknoping is veel leuker dan morgen of zondagquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar ik ben er morgen en zondag al, zoveel geld voor heen en weer reizen heb ik ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |