Klein maar fijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:45 schreef purplerose het volgende:
ik ben zelfs nog een jaar ouder en kjoeter
ouwe sokquote:
Kanshebber zeker, maar zo groot als de Fratellis-hype is dat echt nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Al zijn de wombats wel de hele grote kanshebber
Doe Maar is niet direct een favoriet van mij, maar ik denk dat ze in Nederland meer vrouwenharten op hol hebben doen slaan dan Justin Timberlake.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen kent dit soort liedjes maar ik heb er echt nooit van gehoord ?
doe mij maar Justin Timberlake,Timbaland ofzo
You're kidding mequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
maatje Ekdom en Beelenquote:
Dan mis je iets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
Ik 21 jaar geleden.quote:
Eigenlijk zou ik om nostalgische redenen ook moeten gaan, ik was groot fan met zweetbandjes en buttons en een doe maar map in fluor roze en groenquote:
Youtube ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:49 schreef Qunix het volgende:
Slecht dat youtube zooi..... TMF logo en bagger kwaliteit.
Ze betalen niet eens rechten ervoor...
ouwe bokken alarm!quote:
Doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik om nostalgische redenen ook moeten gaan, ik was groot fan met zweetbandjes en buttons en een doe maar map in fluor roze en groen![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]OMG.. Ga slapen gast, voor je jezelf nog meer belachelijk maakt
Het enge is dat je je tekortkoming als een voordeel presenteert.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
Smaak is wat anders dan totaal geen muziekkennis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]ik vind het schitterend dat iedereen hier een andere smaak heeft wel lachen om de nacht door te okmen
De vraag is of jij wel echt een smaak hebt, of gewoon al jaren blind de commercie en de gemene popdeler volgt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]ik vind het schitterend dat iedereen hier een andere smaak heeft wel lachen om de nacht door te okmen
hier heb ik dan weer niet veel meequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Extince!!! Jaah!
hai bluezzie!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Het enge is dat je je tekortkoming als een voordeel presenteert.
Probeer eens iets opener te zijn, misschien wordt je leven wel mooier.
Wordt ook erg blij van het vooruitzichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb ze aantal jaren geleden 2 keer in ahoy gezien , dat was echt top
Haha, ik ben nog maar 18 maar kan nummers van The Beatles, Beach Boys, Dick Dale enzo zeker waarden!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:49 schreef borisz het volgende:
gemiddelde leeftijd is opeens flink gestegen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |