aiquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:10 schreef Marc63 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
bier op
Die vrijgezelle Anouk van 27? Is die in beeld geweest?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:13 schreef Siegfried het volgende:
Jammer dat de buurvrouw er dit keer niet in levende lijve bij was trouwens. Die vond ik leuker om te zien dan deze kerstbimbo
Ik heb net ff besloten dat ik tussen 2 en 3 in Den Haag wil zijn en dat ik om een uur of 7/8 weer ga.quote:
Inderdaad, ik moet op eerste kerstdag zelf draaien op een feest en deze gaat meequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Ha eindelijk kerstfees in afrika gedownload, wat een topper zeg en ik haat echt kerstliedjes maar dit is wel erg leuk
Eerste nacht. Ze demonstreerde de moonwalk met haar vingers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die vrijgezelle Anouk van 27? Is die in beeld geweest?
Vetquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerste nacht. Ze demonstreerde de moonwalk met haar vingers.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb net ff besloten dat ik tussen 2 en 3 in Den Haag wil zijn en dat ik om een uur of 7/8 weer ga.
Niet gehoord iig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben ze al iets van Digitalism gedraaid?
Zeer zeker, eergisteravond in redelijk aangeschoten toestandquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die vrijgezelle Anouk van 27? Is die in beeld geweest?
Neem dan wel een extra paar sokken enzo mee. Ik stond er van 14 tot 16.30 uur en moest toen echt weggaan omdat ik het gewoon ijs- en ijskoud had.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb net ff besloten dat ik tussen 2 en 3 in Den Haag wil zijn en dat ik om een uur of 7/8 weer ga.
Zo kom ik nooit naar me nestquote:
jaaaaaaaaaaa!!! ik weet ook niet psies wat ik gedaan heb waardoor die nu wel te zien is hoorquote:
It's like... magic!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa!!! ik weet ook niet psies wat ik gedaan heb waardoor die nu wel te zien is hoor
Dan maar hopen dat de shirts niet worden gedrukt door de drukker van de 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-shirts.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:19 schreef Siegfried het volgende:
"Mijn vrouw denkt dat neuken een stad in Noorwegen is"
Doe mij zo'n tegeltje, of nog beter: een shirt
selectieve waarneming noemen ze dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik zie vanavond in de sms-balk vaker Marc voorbij komen dan Eendje
heb blijkbaar toch magic fingersquote:
Grote kans dat ze volgende week al te krijgen zijn op nooitmeerwassen.nlquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de shirts niet worden gedrukt door de drukker van de 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-shirts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |