Gun hem nou ook eens een keer een tv momentje. Hij is al minimaal 8 maanden vakantie aan het vieren. Oke...af en toe levert ie actie, maar dat is meestal negatieve actie (geweld, mishandeling, aanranding) dus dat haalt de tv uitzending niet. Deuren aan gruzelementen slaan is het enige dat ie kan om "bruikbaar" te zijn voor de tv uitzendingen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Brian moet 's wat anders verzinnen dan die deuren aan poeier te gooien... 't wordt een beetje eentonig
Ik denk dat de TU Delft heel blij wordt van deze ontdekking van ons aller Brain.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef Varen het volgende:
Brian: het zijn toch die focking scharnieren, daarom gaan die deuren kapot
Me 2!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
ben blij dat ik vanaf deze week overgestapt ben op Japie als favo bewoner
Amanda ook niet, dus de winnaar wordt Jaap of Lieke en dan gun ik het Jaap!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef noucky het volgende:
Ik ben niet bang dat Brian of Huub wint, ze zijn beiden agressief en als het erop aankomt ze die spanning niet eens aankunnen.
Ja, lekker smakelijk .quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Mike loopt ook weer aardig te rochelen, hij blaft nog vaker dan zijn hond
+1quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda ook niet, dus de winnaar wordt Jaap of Lieke en dan gun ik het Jaap!!
Ik ben Jaap fan vanaf heute.
Hij zoekt spiritus..quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Mike loopt ook weer aardig te rochelen, hij blaft nog vaker dan zijn hond
Hij heeft helemaal geen boetes gekregen voor die deuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb ff gegoogled.
Een glazen deur kost tussen de 800 en 1250 euro.
Beetje arbeidsloon erbij. KASSA.
Hoeveel boetes heeft heer Brain lopen voor het slopen van die deuren???
Andere bewoners hebben voor minder meer boetes gehad!!!!
En alles wat kapot gemaakt werd, moest betaald worden x3quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb ff gegoogled.
Brian heeft volgens mij GEEN boetes gehad voor het slopen der deuren!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb ff gegoogled.
Damn zeg. Dat ziet er echt achterlijk uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
Amanda op RTL 8
Maar eigenlijk hebben Jaap en Huub samen geen hulp nodig. Ze dwingen het zo ook wel af.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:03 schreef Donnie29 het volgende:
Heb heel wat gemist zie ik, maar wel weer Selene die kwijlt bij Brian, evenals Lieke die niet snapt dat ze in een spel zit.. Maar ik vraag me af wanneer er eens gastspelers komen die aan de kan van Jaap en Huub staan.. zal wel nooit gebeuren want dan slaan bonnie en clyde he-le-maal door..
Daarom zal dat inderdaad nooit gebeuren Donniequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:03 schreef Donnie29 het volgende:
Heb heel wat gemist zie ik, maar wel weer Selene die kwijlt bij Brian, evenals Lieke die niet snapt dat ze in een spel zit.. Maar ik vraag me af wanneer er eens gastspelers komen die aan de kan van Jaap en Huub staan.. zal wel nooit gebeuren want dan slaan bonnie en clyde he-le-maal door..
Was dat de glasregel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En alles wat kapot gemaakt werd, moest betaald worden x3
bedankt!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
Amanda op RTL 8
Ik ga toch lekker wachten op 'de brief'quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen boetes gekregen voor die deuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |