Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Nou pas? Wist ze dat niet toen Huub van haar af kroopquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Ik zag het niet gebeuren,maar,ik neem aan dat Brian de schuldige was..quote:
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.
Ze had toch gewoon moeten toegevn dat dit meesterlijk was. Ook al baalt Brian toch denk ik dat ie op de een of andere manier wel respect heeft voor dit geintje.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian liep net wel op water........Het was dan wel bevroren, maar hij liep op water.
i second this requestquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming wegquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |