Kijk eens aan, prachtig geplandquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef Impry het volgende:
Zo, 9 uur, ik ga m'n normale leven weer in. (na 14 uur SR) Verjaardagje, ben rond middernacht wel thuis denk ik
Veel plezier allemaal en tot vannacht!
Mensen die 24 h het glazen huis kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
Serieusrequeststar ik vind je maar een beetje euh... freaky
Ja, gedeeltelijk welquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef purplerose het volgende:
mis ik nou de wombats door die kut headlines?
irritant hé?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef purplerose het volgende:
mis ik nou de wombats door die kut headlines?
Vrouwen die denken dat ze alleen maar mooi hoeven te wezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef purplerose het volgende:
en weer doet birgit nix?
Daar heeft onze lieve heer (== in mijn geval de oprichter van DIGIMAX) de radio voor uitgevonden!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
Hoe kijken of luisteren jullie eigenlijk??
ik kijk via de 3fm website en krijg ieder uur die irritante updates tussendoor
Ze is toch ook mooiquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze alleen maar mooi hoeven te wezen
er zitten ook verschillende 'hooks' in: We raise our glass to the ceiling, And we're so happyquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:08 schreef Impry het volgende:
Dit is hem zeker ja!![]()
Weer een britpop-achtig-up-tempo-nummer!
De radio aanzetten als de update begint.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
Via digitale tvquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
veryquote:
Dan kan ze zich nog wel nuttig maken, ik ben ook een mooie man maar ik moet ook gewoon mijn geld verdienenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |