Kijk straks maar op VOL, staat wel een filmpje.quote:
Is die weer een leven aan het bedreigen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
Brian is pissed ! Gdvd fokking klootzak , kan zich niet aan zn fokking deal houden ! Fokking huichelaar, dit zal hem alles in zn helel leven kosten !
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 telt Brian Fokking kutzooi!!
TYquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
Brian is pissed ! Gdvd fokking klootzak , kan zich niet aan zn fokking deal houden ! Fokking huichelaar, dit zal hem alles in zn helel leven kosten !
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 telt Brian Fokking kutzooi!!
In de vorige COS staan nog 2 screencaps van Brian die de tafel omgooit. Ik geloof niet dat iemand een cap van de bewaker heeft, maar die was dus ook te zien.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk straks maar op VOL, staat wel een filmpje.
Maar het was ongetwijfeld een master-plan van Huub, die onbaatzuchtig de eer aan Jaap heeft gelaten.quote:
gmtaquote:
Deze gifjes blijven top, bedankt DB en Moots.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Jaap krijgt telefoon.Die moet hem dus geven.
ach een hond met glas in zijn poten.. de volgende keer verzuipt ie dat beest...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
Wat een mafkees die Brain. Hij zou maar iemand raken met die ongecontrolleerde spasmes van 'm
Waarschijnlijk dat die Brrrr niet meer boos mag maken, anders werken de pammetjes niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef rooie3 het volgende:
De febo is zeker bang dat Brian de villa afbreekt.
Ohhh, wat ontzettend lief van je. Ik had het zelf nog niet eens in de gaten, zo spannend zijn de streams.quote:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, wat ontzettend lief van je. Ik had het zelf nog niet eens in de gaten, zo spannend zijn de streams.
Plan van Jaap zelf......jammer dat Lieke roet in het eten gooit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:56 schreef akveor het volgende:
Mooi samenspel tussen Huub en Jaap dus... pakt weer egweldig uit de Kubatzen krijgen hun zin 1 keer niet en de villa gaat op z'n kop....
Dan zou ik 'm het liefst persoonlijk z'n nek omdraaien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:00 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ach een hond met glas in zijn poten.. de volgende keer verzuipt ie dat beest...
quote:
Ik ga me al schuldig voelen over het OT gehalte hierquote:
Is het nog niet rondquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga me al schuldig voelen over het OT gehalte hier![]()
![]()
Dit blijft echt staan he? Amanda krijgt hem lekker NIET!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef agter het volgende:
Zo, Amanda laat zichzelf wel ff echt zien.
Wat een egoistische vrouw zeg.
Post hier nu ook al een tijdje, en nooit krijg ik een PM!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
Lieve
noekje
HiDiHo
Marieke
mootie
chufi
deisyy
Allemaal bedankt voor de verjaarswensen. En deisyy nog eens extra voor het mooie plaatje. Wat een lekker begin van mijn verjaardag trouwens, deze spannende streams.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor elk een
Ja, de tijd is verlopen. Maar de heisa gaat door. Amanda zit boos in de sauna, Brian schijnt er nog een deur uit gepleurd te hebben, Lieke blèrt weer tegen Huub... het is bepaald niet rustig. Zo jammer voor je dat je streams niet meer werken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het nog niet rondHeb geen streams
Lief van Huub hè?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar het was ongetwijfeld een master-plan van Huub, die onbaatzuchtig de eer aan Jaap heeft gelaten.
Nou hoor.quote:
Nee, Amanda heeft hem geblokt, asowijf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:10 schreef agter het volgende:
Krijgt Mike hem nu alsnog?
Begreep de plasma ff niet...
Ach gossie. Ik krijg ze ook zelden hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:09 schreef agter het volgende:
[..]
Post hier nu ook al een tijdje, en nooit krijg ik een PM!!!
hadden ze misschien eerst even met Lieke moeten doorspreken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Opzetje Huub en Jaap. Geweldig gespeeld!
Disana, van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, wat ontzettend lief van je. Ik had het zelf nog niet eens in de gaten, zo spannend zijn de streams.
Deuren tellen niet, dat is traditie van het huis. Als Zijne Schijheiligheid Brian dat doet telt het al helemaal niet, die staat boven alle wetten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:10 schreef NG het volgende:
[..]
Iets kapot maken is toch exit? Kan iemand zich dennix nog herinneren?
nee joh..het was een toneelspelletje!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef Rotterdammert het volgende:
dankzij jaap!!!!
als het aan huub had gelegen was die naar amanda gegaan!
Dank avonne. Sorry voor het off-topic gehalte, hoop dat 't niet teveel was temidden van alle prachtige beelden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hadden ze misschien eerst even met Lieke moeten doorspreken.
Gefeliciteerd, Disana
Lieke wou absoluut geen plannen maken met Huub er bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Disana
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
JaZe vergeet d'r grootste fans !!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Swiffer het volgende:
zit amandel nou onder de saunabank???
En dat om een stemming, heerlijk toch? Misschien is hij zijn pammetjes vergeten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
Een klein beetje trubbels en Brian trekt het al niet meer.
Merci Blurque. Een mooi begin met deze streams. En ik snap weer eens totaal niet waarom Lieke zonodig moet prediken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Disana, van harte gefeliciteerd!
Ja nu zie ik het, begreep al niet waarom de cams op de sauna gericht waren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda zit onder de bank van de sauna
Méén je niet. Wat toevallig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Disana gefeliciteerd!
Mooie dag die 22e, iteejer en m''n oudste zijn ook jarig
Gefeliquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Disana gefeliciteerd!
Lieke vindt het natuurlijk niet NETJESquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wou absoluut geen plannen maken met Huub er bij.
Mooi, kan ze Lieke niet meer pakken over de BBQ.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Clank het volgende:
Amanda zit nu onder de bank in de sauna !!
Idd net als een camera ook basis onderdeel van het huis !quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Brian EXIT Gooit tafel om en sloopt deur !!!!
Capje ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zit nu in de sauna onder de bank!!
ikkequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het, begreep al niet waarom de cams op de sauna gericht waren.
Wie zet de sauna aan?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Ziet het volgende:
shit, ik kom net te laat zie ik!!!
deur eruit?
da's al de derde!!
whahaha
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Disana gefeliciteerd!
Het op de grond werpen, hysterisch krijsen en om zich heen slaan heeft ze al 2 jaar achter zich gelaten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zit nu in de sauna onder de bank!!
Dat heet good cop, bad copquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef noucky het volgende:
Huub wilde het aan Amanda geven en nu Jaap deze niet wilde geven heeft Huub ineens een grote bek.
Huub praat zoals het hem uitkomt.
Wat zei ze dan?quote:
dat wou ze toch niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ook gefeliceerd !quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Disana gefeliciteerd!
Dubbel feest dus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Disana gefeliciteerd!
Excuse me?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda bedreigt Cora met de dood !
Yep, ze wil niet met hem praten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
Wie is een trut volgens Brian? Amanda?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heet good cop, bad cop
Afgesproken werk
Dat Jaap Cora misschien wel nooit meer zou zien....quote:
waarop Huub terecht opmerkt dat dat de deal is met Mikey.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Lieke's verwijt tegen voornamelijk Huub: Je maakt TV over de rug van een stemming...
Ja daar draait het toch om?
Een brabantse belg met een marokkaans accent, snorretje en een gezellig klein hazelipje voor president. Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef 64-Bitch het volgende:
Hahahaha Selene for president!!!!
Ik hoop dat ze vast vriest aan de grond.quote:
Ze weet waarschijnlijk nog niet dat de Neus in de gevangenis zitquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:19 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Dat Jaap Cora misschien wel nooit meer zou zien....
Amanda wilde hem slaan. Toen ging Brian weer een deur te lijf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:20 schreef Scandalous het volgende:
en nu krijgen we een goedmaakscene tussen B&A
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt of Mikey het heftig vond of leuk, hij vond het heftig.
Huub en Jaap willen toch voor Mikey het rijbewijs regelen, door iedereen geld te lappen .
Jaap: Amanda haar moeder is miljonair
Shit dat heb ik gemist. Ik hoop op het filmpjequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda wilde hem slaan. Toen ging Brian weer een deur te lijf.
Fan-fucking-tastic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |