Heb ik ook naar gekeken, maar de software maakt 'm waardeloos. Heb je alles aan hardware aan boord, kan je er niks me omdat er geen Symbian of Windows opzit en voorzover ik heb begrepen odersteund samsung geen office documenten.quote:
Jaaa fijn dingquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef jap85 het volgende:
K850i! Lekker strak en goede camera/media speler.[ afbeelding ]
bronquote:Mobiele telefoons, iPods en MP3-spelers moeten tegenwoordig niet alleen functioneel zijn, maar ook de eigen stijl benadrukken. Dergelijke filosofie staat aan de basis van het concept van Boutique. De in de P.C. Hooftstraat gevestigde winkel verkoopt naar eigen zeggen enkel 'de meest exclusieve en innovatieve elektronische producten, uitgevoerd in design.'
In 'Boutique: Spoiling Technology', zoals de volledige naam luidt, kunnen liefhebbers terecht voor bijvoorbeeld een gezeefdrukte iBooks van de kunstenaar Ottograph, een gouden USB stick of je kunt bijvoorbeeld een iPod kopen die al is gevuld met muziek. Er zijn verschillende muziekpakketten te koop. Deze service is uniek in de wereld. 'Customized' Leica fototoestellen behoren ook tot het assortiment, net als bijzondere mobiele telefoons en technische hoogstandjes als een elektrische gitaar met ingebouwde iPod.
Boutique: Spoiling Technology
P.C. Hooftstraat 47
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef schatje het volgende:
Crocs komt met telefoonhouder
Crocs komt begin juni met een trendy mobiele telefoonhouder. Deze accessoire eruit als een echte Crocs schoen: modieus, grappig en functioneel. De Crocs o-dial is niet alleen geschikt voor mobieltjes, maar ook een iPod, andere persoonlijke elektronica en creditcards kunnen hierin veilig worden opgeborgen.
[ afbeelding ]
bron
Het is inderdaad ontzettend handig om een telefoon, een mp3 speler en een camera allemaal los te hebben, lekker slepen met alles, heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Dirkmaat het volgende:
Ben ik de enige hier die een ding dat kan bellen en smsen wel prima vind? (los van het feit dat ik een klein formaat nog wel kan waarderen)
Ik heb toch al een betere camera en mp3-speler en een analoge agenda blijf ik prettiger vinden. Dus die functies zijn afgezien van de wekker die overal wel inzit altijd overbodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |