quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:27 schreef Noli. het volgende:
Of hopen dat je gasten flink honger hebben P!![]()
Joh P das balen...hopelijk heb je wel voldoende plezier met de rest van je gasten straks!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]De helft van mijn gasten komt niet
Mijn neefje van 2 had gister 39 gr. koorts en heeft zijn bedje ondergekotst. Hij ligt nu op de bank te hangen met 38.7 dus mijn zus heeft afgezegd. Nou woont ze lekker dichtbij dus ze komt straks wel een pannetje halen
, maar leuk is anders
Je wil ook een beetje?
Mijn oudersquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh P das balen...hopelijk heb je wel voldoende plezier met de rest van je gasten straks!
Volgend jaar een niet-kerstvierders meet organiseren op 1e kerstdag?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:48 schreef loehoes het volgende:
Verveel me echt helemaal dood!![]()
Ben blij als de kerstdagen er weer op zitten
Haha goed idee!quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgend jaar een niet-kerstvierders meet organiseren op 1e kerstdag?
't is natuurlijk wat je er zelf van maakt hequote:Op dinsdag 25 december 2007 18:40 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha goed idee!
Zit alleen met mijn moeder thuis. Hele dag beetje lezen, tv, pc. Het is net zondag.
Ik ken meer mensen die daar mee bezig zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
de hele dag al mn fotoopsietzetachterstand aan het wegwerkenAl een paar honderd gedaan
Nog maar een paar duizend te gaan![]()
![]()
Zijn die ook al bijna bij het mapje "Autocross Menaldum 16 juli 2006" aangekomen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die daar mee bezig zijn
*proest*quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn die ook al bijna bij het mapje "Autocross Menaldum 16 juli 2006" aangekomen?
Ik zou bijna gaan denken dat je blij bentquote:Op woensdag 26 december 2007 00:54 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een reflectiescherm
oh sorry, blij
Ik zou bijna gaan denken dat ze drie reflectieschermen heeft...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je blij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |