Da's dan een mooi stinkend boterhammetje geworden als de pot tenminste openvielquote:Op woensdag 26 december 2007 11:29 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb overigens een hele vage smaak in mijn mond. De pot knoflookpoeder viel net op mijn versgesmeerde boterham met stroop en ik had geen zin om een nieuwe te smeren.
Voor het zicht leek het wel erg mee te vallen, maar dat spul zal wel supergeconcentreerd zijn ofzo. Enfin, net voor de smaak maar even met een frikandel majo gespoeld, het is tenslotte kerstquote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan een mooi stinkend boterhammetje geworden als de pot tenminste openviel
Ik heb mijn eerste tukkie er al weer op zitten voor vandaag. Rotte katten die je om half zeven wakker maken doordat ze aan het spelen zijn...quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef ..bennie het volgende:
Enfin, net voor de smaak maar even met een frikandel majo gespoeld, het is tenslotte kerst.
Hmmm....lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 26 december 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tukkie er al weer op zitten voor vandaag.
Haha, filmpje is leuk!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tukkie er al weer op zitten voor vandaag. Rotte katten die je om half zeven wakker maken doordat ze aan het spelen zijn...![]()
Speciaal voor de kattenliefhebbers nog een leuk filmpje...
Houdt je waffel De Hoogquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die daar mee bezig zijn
Als ik dit lees ben ik blij met mijn laatste vakantie in januari 2006quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Houdt je waffel De Hoog![]()
![]()
*iets met vakantoe 2005![]()
Ik had het niet over jouquote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Houdt je waffel De Hoog![]()
![]()
*iets met vakantoe 2005![]()
Nope, ik ben overleden. Volgend jaar beter!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef prupke het volgende:
goedeavond
zo iedereen kerst overleefd?
je snapt wat ik bedoel en grapjes maken over overleden zijn : not done!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, ik ben overleden. Volgend jaar beter!
Klopt, heel erg not done. Precies de reden waarom ik het doequote:Op woensdag 26 december 2007 22:44 schreef prupke het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel en grapjes maken over overleden zijn : not done!!
bijna alles is herkenbaar van het filmpjequote:Op woensdag 26 december 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tukkie er al weer op zitten voor vandaag. Rotte katten die je om half zeven wakker maken doordat ze aan het spelen zijn...![]()
Speciaal voor de kattenliefhebbers nog een leuk filmpje...
"Fiiiieieeeeuuuwwwwwwwwww" Meid gil niet zo hard.. Nu heb ik de rest van de avond een piep in de oren..quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef An24 het volgende:
Voorzichtig om het hoekje kijkt.....IS DAAR IEEEEEMAAAAND?
Rustig hier
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
"Fiiiieieeeeuuuwwwwwwwwww" Meid gil niet zo hard.. Nu heb ik de rest van de avond een piep in de oren..
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:16 schreef Yoni het volgende:
Jeeeeeeej kerst is voorbij![]()
![]()
Damn wat was dit een kutkerst.
Verkapt aandacht vragenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef An24 het volgende:
Voorzichtig om het hoekje kijkt.....IS DAAR IEEEEEMAAAAND?
Rustig hier
hahaha, laa maaquote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef prupke het volgende:
dan heb je er 4 als je smorgens wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |