stierquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:00 schreef Vliegvrager het volgende:
@Chanty: die koe is goeeed !
Amelisweerd, vanochtend.
1)
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:19 schreef Chanty het volgende:
Tips graagSommige foto's zijn niet helemaal scherp, dat komt omdat ik geen gevoel meer in mijn vingers had en niet wist hoe hard ik de ontspanningsknop moest indrukken
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. En objectieven wisselen buiten is zeker geen goed idee ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:59 schreef Disorder het volgende:
Gaat dat wel goed, mijn Nikon D50 in die kou buiten? Kan zo'n ding daar goed tegen? Wil dolgraag wat plaatjes schieten zo..
De kou maakt niets uit. Ja, je doet wat korter met een accu, dat was het. Lenzen wisselen is ook geen punt, mits je ervoor zorgt dat er geen sneeuw in je lens of je cam valt natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. En objectieven wisselen buiten is zeker geen goed idee ?
tip 1: niet hosten bij Imageshackquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Stephanie. het volgende:
Ik ben vanmiddag ook op pad geweest, was het maar vaker zo prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tips zijn welkom
Kikkers in de sneeuw.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Stephanie. het volgende:
Ik ben vanmiddag ook op pad geweest, was het maar vaker zo prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tips zijn welkom
Leuke foto;s.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef awesomedude het volgende:
Vanmorgen prachtig weer voor wat winter kiekjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |