quote:Op zondag 23 december 2007 02:57 schreef tong80 het volgende:
Ik had Fairclough genomineerd maar niemand kende hem Doc
quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry Borisz, je hebt het goed georganiseerd, maar de breezer sletjes en malibu snuivende jeugd van tegenwoordig weet blijkbaar niet wat een cultheld daadwerkelijk is.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je op Sjaak Polak stemt dan snap je het gewoon niet.
Ik heb al uitgelegd waarom ik een speler die kan spelen, de volksheld van een "nation" is, met miljoenen fans over de wereld en een van de beste spelers van de wereld was in zijn tijd nou niet bepaadl " cult" is...quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je op Sjaak Polak stemt dan snap je het gewoon niet. Klaar over en uit. Wat een belachelijk toernooi.
Sorry Borisz, je hebt het goed georganiseerd, maar de breezer sletjes en malibu snuivende jeugd van tegenwoordig weet blijkbaar niet wat een cultheld daadwerkelijk is.
Maar kan een hele goede voetballer (Best dus) niet tegelijkertijd een cultheld zijn?quote:Op maandag 24 december 2007 20:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb al uitgelegd waarom ik een speler die kan spelen, de volksheld van een "nation" is, met miljoenen fans over de wereld en een van de beste spelers van de wereld was in zijn tijd nou niet bepaadl " cult" is...
het gaat niet om beste voetballer, maar om de cultheldheid ervanquote:Op woensdag 26 december 2007 00:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
George Best, al is het een nutteloze vergelijking. Wereldvoetballer en -ster tegenover een modale voetballer met een komisch accent.
klopt want nu had in de eerste ronde had je al mensen die ook kandidaat waren om te winnen en door een rare loting eruit vlogen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel, dan hangt het minder van de loting af.
Tja, het toernooi was er wel weer, moet toch ook telkens weer georganiseerd worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Leuk toernooi jammer dat er wat fouten in de tellingen zaten waardoor de uitslag werd beinvloed.
Slordig naar mijn mening.
Dat zou wel tof zijn natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Die poules waren wel leuk ja.
En een toffe winnaar. Wie belt Sjaak op voor een reactie?
Borisz, dank voor de organisatie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |