Ik mocht dan wel balen toch heb ik genoten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer tranen in mijn ogen![]()
Oh, hm, op een of andere manier klinkt hij nu eindelijk eens oprecht en sympathiek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:26 schreef Cootz het volgende:
Ach, meesteroplichter aan 't woord.
Het hele wielergedeelte viel tegen. 0,0 van de voorjaarsklassiekers, 2 seconden wk, even vermelden dat Dekker Romandie won en Menchov die de Vuelta won.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef Blawh het volgende:
Tourgedeelte viel me tegen zeg.
Die beelden tussen Rasmussen en Contador en het werk van de Rabobankploeg blijft toch geweldig.
Inderdaad.... de Tour was dit jaar echt geweldig om te zien, maar daar zie je dan niks van terug...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef Blawh het volgende:
Tourgedeelte viel me tegen zeg.
Die beelden tussen Rasmussen en Contador en het werk van de Rabobankploeg blijft toch geweldig.
De ogen van Gretha Smitquote:
Heeft vast een bos schaamhaar waar je niet doorheen komt met je tongquote:
Oh jawel daar zat nog wel een uitgebreid item over in, met een matig interview met Ronald Koeman daarna.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:54 schreef MaatjeTho het volgende:
Is 29 april nog apart behandeld? Het viel me nogal op dat er in april gezegd werd dat ADO degradeerde en verhuisde, maar geen woord over de meest fantastische slotdag ooit?
Net pas helemaal gezien, maar heel veel doorgespoelt was echt het kijken niet waard eigenlijk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |