Je bent zo closequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef RoofingBurner het volgende:
lam kees bok weide schapen does en nog meer...
Je moet het al bijna op school hebben geleerd..en dat hebben er zeer weinigen ..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het punt aan ChrisJX geven. Helaas zitten er niet genoeg oude mensen op de AKQ
Wij hadden er thuis 2. Met de lettertjes nog. Maar wij hadden wel meer oude dingen. Schoolboekjes van Ot en Sien bijvoorbeeld. Die spaarde mijn moeder destijds.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je moet het al bijna op school hebben geleerd..en dat hebben er zeer weinigen ..
..amders kom je neit verder dan de eerst 6.
(tenzij je moerder thuis zo'n plankje of boekje heeft staan)
Oeh..ben je wellicht ook begonnen aan Pietje Puk en In den Soeten Suyckerbol?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef frame-saw het volgende:
Ot en Sien waren leuk ja, heb ik ook gelezen toen ik jong was. Ben pas 17 ook
Nee, de tweede ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..ben je wellicht ook begonnen aan Pietje Puk en In den Soeten Suyckerbol?
Dat wel, staat een artikel over in de People Planet Profit, best interessant. Er bestaat dus een spanningsverschil tussen zout en zoet water wat via een speciale membraantechnologie omgezet kan worden in elektriciteit. Dit schijnt een goede stap voorwaarts te zijn. Zie ook www.redstack.nl TT +1quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef tomtomaat het volgende:
Energie uit zoet en zout water?
Ook zonder dat artikel is het goed te raden..de naam van dit sprookje kent (bijna) iedereen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Er staat een artikel over in het NRC, beetje flauw om die er bij te pakken niet?
Mooi he..de vogel steelt gouden appels las ik.. en er wordt nog net een veer gepaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de vuurvogel?
Nu op Canvasquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef frame-saw het volgende:
Elizabeth Taylor offcourse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |