mjah, was alleen niet de bedoeling origineel, ze wilden hem eigenlijk alleen maar in een baan om de aarde brengen, maar koude oorlog enzo, toen ze dachten dat USSR bijna een man om de maan gingen brengen gingen ze dat maar doen met Apollo 8quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:10 schreef qonmann het volgende:
1968 ..was nog niet de landing op de maan maar een testritje veronderstel ik
Hoi, Ik ben Paddington. En ik ben een beer. Ik ben geboren in Peru en door mijn tante Lucy naar Londen gestuurd omdat zij door haar leeftijd niet meer voor mij kon zorgen. Op Paddington Station in Londen ontmoette ik de familie Brown. Sindsdien woon in bij deze familie in Londen....quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Beertje Paddington
Dat was snel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
red alert 2
Jeejquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Yurithemaster +1
Jep, hier uit Nederland. Geen film dus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat is ook een meisje dat vermist/vermoord was, of niet?
Klopt. Ook tot op de dag van vandaag is deze zaak nog niet opgelost door waarschijnlijk fouten bij het recherchewerk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef qonmann het volgende:
Marianna Vaatstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |